کد خبر : ۷۸,۴۶۲
تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 16:45 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.
گزارش تمرین استقلال
پیش از این قرار بود تمرین از ساعت 16:30 برگزار شود اما جلسه آشتی‌کنان بین مظلومی و مجید صالح که در رختکن اتفاق افتاد باعث شد که این تمرین با یک ربع تاخیر آغاز شود.

* مهدی رحمتی که روز گذشته در تمرین استقلال شرکت نکرده بود، به محل تمرین آمد و بدون هیچ مشکلی در کنار سایر دروازه‌بان‌های استقلال به تمرین پرداخت.

* روزبه چشمی بازیکن مصدوم استقلال در اواسط تمرین به زمین شماره 2 آزادی آمد و بعد از دقایقی صحبتی با کاوه ستوده پزشک استقلال روی نیمکت تیمش شد و نظاره‌گر تمرین همبازیانش شد.

* مجید صالح که در تمرین دو نوبت پیش استقلال  غایب بود، امروز بعد از جلسه با پرویز مظلومی به محل تمرین آمد و مثل روزهای گذشته تمرینات تاکتیکی آبی‌پوشان را زیرنظر گرفت.

* یعقوب کریمی، جابر انصاری و روزبه چشمی تنها کسانی بودند که امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین نکردند و فرزاد مجیدی سرپرست استقلال هم به غیبت روزهای گذشته‌اش ادامه داد تا شایعه ناراحتی او بیش از پیش شنیده شود.

* خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و علیرضا رمضانی امروز باز هم در کنار سایر بازیکنان تمرین نکردند و به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداختند.

* بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌هایشان زیرنظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز استقلال به دو گروه تقسیم شدند و به کارهای دفاعی و حمله‌ای پرداختند.

* در بخش دفاعی تیم که زیرنظر سیروس دین‌محمدی و علی‌اصغر قربانعلی‌پور انجام می‌شد یک دروازه کوچک در وسط زمین کاشته شده بود و مدافعان ضربه‌های بلند را با سر وارد این دروازه می‌کردند.

* اما در بخش تهاجمی این حمله مربیان تیم پاس‌های به بیرون می‌دادند و بازیکنان باید با عبور از موانع توپ را به سمت دروازه رحمتی و طالب‌لو شلیک می‌کردند. هر بار که بازیکنان در زدن شوت اشتباه می‌کردند جریمه‌شان این بود که شنا بروند.

* در این تمرین عادل شیحی عملکرد خوبی نداشت و چند بار توپ‌هایش را به بالای دروازه زد.

* در صحنه‌ای که بازیکنان به دروازه رحمتی شوت می‌زدند کاپیتان استقلال بیشتر ضربات آنها را دفع کرد و باعث شد که آنها جریمه شوند. او به شوخی توپ هر بازیکنی را که می‌گرفت می‌گفت زودتر شنا بروید و به سمت دروازه من شوت کنید.
۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۸:۵۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید