کد خبر : ۸,۰۸۸
مصدومیت دوباره روانخواه سبب شده خیلی‌ها سراغ جباری بروند. ترس از این است که نکند این بازیکن هم دوباره مصدوم بشود

مصدومیت دوباره روانخواه سبب شده خیلی‌ها سراغ جباری بروند. ترس از این است که نکند این بازیکن هم دوباره مصدوم بشود. آیا امکانات کافی برای درمان در کشورمان وجود دارد؟
جباری درباره این ابهامات و احتمال سفرش به اروپا برای انجام معالجات پس از درمان حرف‌هایی می‌زند: «به نظر من با امکانات و شرایطی مناسب می‌توان مصدومیت رباط را کم کرد. وقتی یک فوتبالیست امکانات لازم را برای تمرین کردن یا پشت‌سر گذاشتن یک مصدومیت سخت ندارد طبیعی است که احتمال آسیب‌دیدگی بالا می‌رود و این اتفاق هر لحظه ممکن است برای هر فوتبالیستی رخ دهد. یک فوتبالیست وقتی مصدوم می‌شود هنگام بازگشت شاید دوباره درگیر مشکلات زیادی شود و این به کمبود امکانات برای یک درمان مناسب و بدون ایراد برمی‌گردد.»
آیا انجام عمل جراحی و پیگیری مراحل درمانی در خارج از ایران، راهکار مناسبی برای کم شدن این مصدومیت‌ها است؟ جباری در این باره هم توضیح می‌دهد: «‌‌بله، این موضوع می‌تواند مشکلات را تا حدود زیادی حل کند. در آنجا یک فوتبالیست می‌تواند تمرکز داشته باشد، از بهترین امکانات بهره ببرد،‌ استراحت کند و ذهنش مشغول نباشد. در ایران اما امکانات قوی نیست و شما شاید در مطب یک پزشک یا متخصص افراد زیادی را از جوان تا پیر ببینید که حتی ورزشکار نیستند ولی برای رفع بیماری یا مصدومیت خود به آنجا می‌آیند. با این شرایط آن پزشک وقت کمتری دارد تا به مصدومیت ورزشکاران رسیدگی کند و این البته به کمبود امکانات برمی‌گردد. بحث من اصلا پزشکان یا متخصصان نیستند بلکه حرف اصلی‌ام این است که ورزش ایران یک مجموعه کامل و بدون نقص را ندارد که همه امکانات در آن باشد تا ورزشکاری بدون دغدغه با بهترین امکانات تمرینش را انجام دهد یا اینکه اگر آسیب دید با استفاده از امکانات روز دنیا، مصدومیت‌اش را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.»
جباری به همین بهانه از جراحی خودش در ایران یاد می‌کند: «من از جراحی در ایران رضایت داشتم و اگر یادتان باشد برای پشت‌سر گذاشتن مراحل درمانی‌ام 2 ماه در هلند بودم که تاثیرات بسیار مثبتی داشت. من فکر می‌کنم در ایران بیشتر متخصصان دنبال درآمدزایی هستند و مطب‌ها از حضور افراد مختلف در آستانه انفجار است. به قول یکی از دوستانم پزشکان و متخصصان در مطب‌هایشان سری‌دوزی می‌کنند و هیچ وقت نشده که یک پزشک در روز فقط تعداد محدودی از بیماران را بپذیرد.»
این موضوع سبب شده جباری برای پیشرفت بیشتر در درمانش فکر سفر به اروپا باشد. او در این باره می‌گوید: «بله. در این فکر هستم و قرار است تا 10 روز دیگر این موضوع مشخص شود. شاید به اتریش بروم و البته در این مورد باید با باشگاه هماهنگ کنم. در ضمن خودم هم تجربه دارم و می‌توانم شرایط را بررسی کنم و بدانم که آیا این سفر مثل سفری که به هلند داشتم مثمرثمر خواهد بود یا خیر.»

۹ بهمن ۱۳۸۸ ۲۰:۱۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید