کد خبر : ۸,۱۲۲
مجید نامجومطلق از وقتی پایش را به کادر فنی استقلال گذاشته اوضاع این تیم بهتر شده است. او پس از پیروزی مقابل ابومسلم ارزیابی خود را از شرایط استقلال اینگونه بیان می‌کند
مجید نامجومطلق از وقتی پایش را به کادر فنی استقلال گذاشته اوضاع این تیم بهتر شده است. او پس از پیروزی مقابل ابومسلم ارزیابی خود را از شرایط استقلال اینگونه بیان می‌کند: «با 2 پیروزی پیاپی و شیرین و انجام بازی‌های زیبا در چند مسابقه اخیر استرس و فشار روحی از روی بازیکنان استقلال برداشته شده و شرایط آنان برای مقابله با پرسپولیس و شکست این تیم ایده‌آل است.
از سوی دیگر پرسپولیس هم با سرمربیگری علی دایی از نظر فنی پیشرفت زیادی داشته و همین موضوع به جذاب شدن دربی کمک می‌کند.» مطلق با اشاره به اهمیت امتیاز دربی به حرف‌هایش ادامه می‌دهد: «با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی و نزدیک بودن امتیازات، هر دو تیم به پیروزی احتیاج دارند، به همین خاطر احتمال نتیجه تساوی کم است.
در این مسابقه به دلیل حساسیت‌های موجود موقعیت‌های کمی برای بازیکنان به وجود می‌آید و هر تیمی که از نظر روحی روانی بر بازی مسلط شود، می‌تواند نتیجه را به سود خود به پایان برساند.»
مطلق پیروزی بر ابومسلم را از جهت روحی روانی بسیار مناسب می‌داند: «برتری بر ابومسلم ما را در آستانه دربی به آرامش رسانده است. ضمن اینکه بازیکنان استقلال در این دیدار نمایش بسیار خوبی از خود نشان داده و به جز 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتند. البته بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی را با بی‌دقتی از دست دادند و در کنار آن هدر رفتن پنالتی باعث شد تا کار را با استرس دنبال کنیم.» مطلق در بخش دیگری از حرف‌هایش به تعویض‌های تیمش اشاره دارد: «خوشبختانه با تعویض‌های بجا و به موقع توانستیم دوباره شرایط را عوض کنیم و با در دست گرفتن نبض بازی، 2 گل دیگر به حریف بزنیم.
مطلق در ادامه حرف‌هایش دلایل نیمکت نشینی برهانی را هم بیان می‌کند: «اینکه می‌گویند برهانی در تمرین‌ها کم‌کاری می‌کند صحیح نیست. او بازیکن بزرگی است و از نظر روحی روانی دچار افت شده و تنها دلیل نیمکت نشینی‌اش همین موضوع بود.»
۱۱ بهمن ۱۳۸۸ ۱۷:۰۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید