کد خبر : ۸,۴۲۴

کاظمى: پتانسیل پیروزى بر الاهلى را داریم

حسین کاظمى هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم با بدشانسى روبرو نشویم و بازى خوبى را مقابل الاهلى عربستان به نمایش بگذاریم. معتقدم پتانسیل برد مقابل الاهلى را داریم.وى اظهارداشت: تمرینات خوبى را در عربستان پشت سر مى گذاریم و آماده دیدار مقابل الاهلى هستیم.او ادامه داد: فکر مى کنم بازى سختى در پیش رو داریم و باید با تمرکز بیشترى وارد مسابقه شویم. در کل به آینده استقلال در مسابقات آسیایى خوشبین هستیم چون فکر مى کنم پتانسیل آن را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم.هافبک استقلال در مورد شرایط تیمش تصریح کرد: شرایط استقلال خوب است. ما با برد در آخرین بازى خود در لیگ پا به مسابقات آسیایى گذاشتیم. قصد داریم این روند را همچنان ادامه دهیم.وى در مورد تجربه خود در رقابتهاى آسیایى یادآور شد: این همه یک مزیت است که من همراه با سپاهان تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته ام و فکر مى کنم تجربه ام به کمک استقلال بیاید.

اکبرپور:گل پیروزى استقلال را به الاهلى مى زنم

سیاوش اکبرپور مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: شناخت خوبى از الاهلى داریم و با تمام قوا به این دیدار پاى مى گذاریم.وى اظهارداشت: قبل از بازى مقابل الاهلى در بهترین شرایط آمادگى قرار داریم و از هر نظر آماده بازیهاى آسیایى هستیم.او ادامه داد: شناخت خوبى از تیم الاهلى داریم و روى تمام نقاط ضعف و قوت این تیم در تمرینات کار کرده ایم و تلاش مى کنیم مقابل این تیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط خودش افزود: در بهترین شرایط آمادگى قرار دارم و دوست دارم با ارائه بازیهاى خوب سهمى در موفقیت استقلال در دیدار مقابل الاهلى داشته باشم. وى در مورد احتمال گلزنى خود در این دیدار تصریح کرد: تلاش مى کنم در این دیدار گلزنى کنم و باعث برد استقلال شوم.اکبرپور در پایان گفت: تلاش مى کنیم با برد مقابل نماینده عربستان با روحیه اى خوب به مصاف استیل آذین برویم و این تیم را هم شکست دهیم.

بیک زاده : تلاش مى کنم به ترکیب اصلى برگردم

هاشم بیک زاده هافبک استقلال تهران در رابطه با آخرین وضعیت خودش پیش از دیدار با الاهلى گفت: خوشبختانه مصدومیت قبلى ام کاملا برطرف شده و حالا با آمادگى کامل در خدمت تیم محبوبم هستم و تلاشم را انجام مى دهم تا با تصمیم کادر فنى در ترکیب اصلى قرار بگیرم.وى ادامه داد: مطمئن باشید اگر از ابتدا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم جاى خودم را در ترکیب اصلى پس خواهم گرفت. بیک زاده در رابطه با شناخت از الاهلى گفت: کادر فنى و گروه آنالیز استقلال فیلم چند بازى اخیر الاهلى را براى ما آنالیز کرده اند. شناخت خوبى از این تیم پیدا کرده ایم از سوى دیگر در نظر داریم براى قطعى ساختن صعودمان حتما در هر بازى خارج از خانه با یک امتیاز و در بازى هاى خانگى ۳ امتیازهاى دیدار با حریفان را کسب کنیم تا به هر شکل ممکن به دور بعدى صعود کنیم.

طالب لو: مى توان آسیا را فتح کرد اما فعلا هدف صعود است

در جلسه کنفرانس مطبوعاتى پیش از بازى، وحید طالب لو هم حضور پیدا کرد و به سؤال خبرنگاران پاسخ داد.طالب لو در ابتداى صحبت هایش گفت: شناخت خوبى از الاهلى داریم و با توجه به تجربه تلخى که از بازى سال قبل با الاتحاد داریم این فصل مى خواهیم تلخى آن را فراموش کنیم و با تجربه بیشترى مسابقات را آغاز کنیم.وى ادامه داد: همه چیز خوب است. بازیکنان ما بزرگ هستند و هر کدام به تنهایى مى توانند بهترین باشند. به نظر من استقلال مى تواند آسیا را فتح کند اما هدف اول ما فعلا صعود از گروه است.دروازه بان استقلالى ها در اظهارنظر در مورد مهاجمان الاهلى اظهار داشت: به خوبى مالک و ویکتور را مى شناسم. آنها را به خوبى آنالیز کردم و براى این بازى آماده هستم.


سید صالحى: مى خواهم عامل برترى استقلال مقابل الاهلى باشم

مهاجم استقلال گفت: شرایط تیم استقلال براى رویارویى با الاهلى عربستان که ساعت هشت شب سه شنبه در جده برگزار مى شود ایده آل است وبازیکنان در تلاشند که در این بازى امتیاز کسب کنند. وى افزود: دوست دارم در این بازى عامل برترى استقلال باشم و اگر موفق به گلزمى نشدم با پاس گلى که به دیگر بازیکنان تیم مى دهم در کسب امتیاز در این بازى به استقلال کمک مى کنم.او گفت: براى همه بازیکنان از پیروزى استقلال بیش از هر مسأله دیگرى ا همیت دارد. شرایط جام باشگاه ها با لیگ برتر به طور کامل متفاوت است و ما باید نهایت تلاشمان را به کار ببندیم تا با پیروزى عربستان را ترک کنیم.سید صالحى تصریح کرد: اکثر تیم هاى عربى با حاشیه سازى در زمین مسابقه قصد ایجاد شرایط متفاوتى را براى تیم هاى ایرانى دارند تا از آن بهره را ببرند، اما با این حاشیه سازى ها به طور کامل آشنا هستیم و به خوبى مى دانیم که چطور باید با آنها مقابله کنیم.مهاجم استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان خط حمله استقلال با تجربه هستند و همگى در شرایط ایده آلى به سر مى برند ضمن اینکه آرش برهانى نیز اهل متهم کردن نیست. البته هر بازیکنى از نیمکت نشینى ناراحت است اما حضور نداشتن آرش برهانى در این بازى ربطى به متهم کردن وى ندارد و برهانى در بازیهاى آینده در خدمت استقلال خواهد بود.


مجیدى: هیچ تیمى نمى تواند در آزادى استقلال را شکست دهد

فرهاد مجیدى کاپیتان استقلال باسابقه ترین بازیکن ایرانى در لیگ قهرمانان آسیا است. او یک بار این جام را با یک تیم عربى یعنى العین امارات بالاى سر برده است و یک بار هم عنوان نایب قهرمانى این جام را با استقلال در کارنامه دارد. او امیدوار است تا بتواند با استقلال عنوان دیگرى در این جام به دست بیاورد. کاپیتان استقلال اعتقاد دارد تیمش باید اولین گام را موفق بردارد.. گفت وگو با وى را بخوانید:
• نظرتان درباره بازى با الاهلى چیست؟
- ما در خانه حریف بازى مى کنیم و این تیم همه تلاش خود را به کار مى گیرد تا در خانه امتیاز بگیرد اما استقلال حریف بزرگى براى این تیم خواهد بود و ما هم براى کسب امتیاز به عربستان آمدیم و مى توانیم از الاهلى امتیاز بگیریم.
• چقدر امیدوارید که به خواسته تان در این بازى برسید؟
- خیلى امیدوار هستم.تمام شرایط براى ما محیا است تا بتوانیم به خواسته مان دست پیدا کنیم. ما به صعود از این گروه فکر مى کنیم و مى خواهیم امیتاز هاى مورد نظرمان را جذب کنیم تا یکى از تیم هاى این گروه باشیم.
• از الاهلى شناختى دارید؟
- بله شناخت داریم و چند فیلم بازى هاى این تیم را تماشا کرده ایم. به نظرم براى هر ۲ تیم بازى سختى خواهد بود . اولین بازى در لیگ قهرمانان همیشه حساس و مهم است.
• نتیجه گیرى در بازى اول چقدر براى شما مهم است؟
- همانطور که گفتم ما به صعود از این گروه فکر مى کنیم و باید امتیازهاى لازم را جمع کنیم. براى ما تمام بازى هاى این گروه و امتیازهاى آن مهم است. ما اولین بازى را خارج از خانه انجام مى دهیم اما بازهم به فکر امتیاز مورد نظرمان هستیم . ما روى بازى هاى خانگى مان حساب زیادى باز کردیم و تصور نمى کنم تیمى بتواند در خانه استقلال را شکست دهد زیرا ما در خانه صد هزار تماشاگر داریم که جو ورزشگاه را براى هر تیمى سخت مى کند.


۴ اسفند ۱۳۸۸ ۱۵:۵۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید