کد خبر : ۸,۴۵۲
عنایتی نمی تواند مطلبی را که یکی دو ماه پیش علیه او در سایت باشگاه استقلال منتشر شد فراموش کند

عنایتی نمی تواند مطلبی را که یکی دو ماه پیش علیه او در سایت باشگاه استقلال منتشر شد فراموش کند. به همین دلیل کاپیتان اسبق استقلال که این روزها مرد اول خط حمله الامارات لقب گرفته بار دیگر درباره این موضوع حرف دیگری می‌زند: «عده ای فکر می کنند که مردم چیزی نمی فهمند و به همین دلیل به هر کس که دلشان بخواهد توهین می کنند و افترا می زنند، مانند همان مطلبی که روی سایت باشگاه استقلال درباره من نوشته شد.
آنها وقتی می گویند که مطلب روی پایگاه خبری مطلب یک هوادار بوده است در حقیقت به شعور مردم توهین می کنند و می‌گویند فقط این ما هستیم که می‌فهمیم. من که می دانم آن نامه کار چه کسی بود ولی آنها باید بدانند که رضا عنایتی حاضر نیست به هر قیمتی در استقلال باقی بماند. من در این تیم فقط از نظر روحی مشکل داشتم. مردم خیلی می‌فهمند ولی بسیاری از این مسأله خوششان نمی‌آید اما همین مردم می‌دانند که چه کسانی در سایت باشگاه کار می‌کنند.» عنایتی تاکید می‌کند: «هواداران استقلال همه چیز را خوب می دانند و از این روست که هر وقت من را می بینند اظهار لطف می کنند .آنها خوب می دانند من چرا استقلال را به مقصد الامارات ترک کردم. از این به بعد هم در مورد استقلال کمتر حرف می زنم تا هم تمرکز خودم به هم نخورد و هم برای این تیم در لیگ قهرمانان مشکلی پیش نیاید. من هنوز هم یک استقلالی هستم و یک استقلالی هم باقی می مانم چه در این تیم باشم و چه پیراهن تیم دیگری را به تن داشته باشم. »
او در مورد وضعیتش در لیگ امارات می‌گوید: «از لحاظ گلزنی که همه چیز برایم راضی کننده بور د ولی در چند بازی اخیر می‌توانستیم بیشترامتیاز بگیریم تا دیگر ناراحتی و استرس نداشته باشیم.الامارات همچنان شرایط خطرناکی دارد و با شروع دوباره لیگ باید در امتیازگیری تمرکز بیشتری داشته باشیم تا دیگر به انتهای جدول نرویم.» عنایتی در پایان حرف‌هایش گفت: «باور کنید هیچ گاه در زندگی‌ام این قدر تحقیر نشدم. آن هم از سوی خودی‌ها. نمی‌توانم مطلب سایت را که چند ماه پیش آبروی من را برد از یاد ببرم. امیدوارم روزی مشکلات حل شود.»

۶ اسفند ۱۳۸۸ ۰۹:۵۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید