کد خبر : ۸,۴۷۲
منصور پورحیدری از پیروزی بزرگ و تاریخی استقلال در شهر جده خوشحال است

منصور پورحیدری از پیروزی بزرگ و تاریخی استقلال در شهر جده خوشحال است. او حرف‌هایش را با تبریک به کادر فنی شروع می‌کند: «به کادر استقلال تبریک می‌گویم که روز خوبی را در جده رقم زدند و توانستند برد ارزشمندی کسب کنند.
استقلال با فوتبالی که بازی کرد نشان دادند از الاهلی شاخت کافی دارد. دفاع الاهلی نسبت به دیگر خطوط ضعیف بود و بازیکنان استقلال به خوبی توانستند از ضعف آنها سود برده و به گل برسند.
همه بازیکنان با انگیزه کار کردند و کار گروهی استقلال خیلی خوب بود چرا که واقعا بازی با حوصله مقابل عرب‌ها یک امتیاز مهم است که استقلال آن را انجام داد.»
پورحیدری از خوشبینی‌هایش به کسب امتیاز توسط استقلال پیش از این بازی حرف می‌زند: «بازی‌های الاهلی را دیده بودم و شناخت داشتم. می دانستم که استقلال با توانایی‌هایی که دارد، بدون امتیاز برنمی گردد. اگر استقلال با شرایط عادی هم می رفت برنده می‌شد.»
پورحیدری علت عقب‌نشینی استقلال در برخی دقایق را هم ارزیابی می‌کند: «وقتی استقلال جلو افتاد طبیعی بود که عقب نشینی کند و تیم حریف فشار بیاورد با این حال خوش شانس هم بودیم که فرصت‌های آنها با واکنش‌های خوب محمدی همراه بود.»
منصور پورحیدری در ادامه حرف‌هایش به گل سالم استقلال اشاره می‌کند: «البته استقلال دفاع نکرد و فوتبال منطقی ارائه داد. فرصت‌های خوبی را هم هدر دادیم و حتی یک گل سالم را داور مردود اعلام کرد وگرنه مجیدی هت تریک کرد. من نتیجه بازی را 3-یک می دانم.
سرمربی اسبق تیم ملی به آینده استقلال امیدوار است: «بازی الجزیره و الغرافه را هم دیدم. استقلال اگر این روند خود را با برنامه ادامه دهد قطعا به عنوان سرگروه صعود می کند.
مرفاوی و کادر فنی استقلال این تجربه و توانایی را دارند که صعود کنند اما تکرار قهرمانی من در آسیا خیلی دشوار است چون تیم‌ها سرمایه گذاری کرده‌اند و امکانات فوق العاده‌ای دارند.
البته در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و به نظرم رسیدن به قهرمانی نمی تواند دور از دسترس باشد چرا که استقلال جزو 3 تیم پرافتخار آسیاست.»

۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۶:۵۱

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید