کد خبر : ۸,۵۰۸
  • صمد مرفاوى سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال مستحق باخت به استیل آذین نبود اما فوتبال در جام حذفى همین است و یک تیم باید ببازد. وى در نشست خبرى پس از بازى تیم هاى فوتبال استقلال و استیل آذین اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر مى کنم که با وجود خستگى زیاد به دلیل بازى سنگین قبل و سفر عربستان تلاش جانانه اى داشتند. آنها بازى خوبى انجام دادند. در یک بازى ۱۲۰ دقیقه اى عملکردشان جاى تقدیر دارد. امیدوارم آنها در بازى هاى آتى لیگ و لیگ قهرمانان آسیا هم همین طور پرتلاش بازى کنند.
  • او افزود: قطعا در این بازى استقلال مستحق باخت نبود چرا که تیم حریف به وسیله یک گل به خودى و یک گل تقدیمى دیگر از سوى بازیکنان ما موفق شد از استقلال پیش بیفتد اما گل هاى تیم ما واقعى تر بودند. تیم ما روى شروع مجددها از حریف گل دریافت کرد اما مگر تیم استقلال چند روز فرصت داشت که روى این مسائل کار کند؟ ما ۱۰ روز که براى این بازى تمرین نکرده بودیم اما مطمئنا دلیل باخت ما کار نکردن روى شروع مجددها نبود. مهدى مهدوى کیا بازیکن توانمند استیل آذین در این بازى توانست از این فرصت ها استفاده کند. ضمن اینکه ما پیش از بازى نکات کاملى را به بازیکنانمان گوشزد کرده بودیم. مهدوى کیا هم فقط در نیمه نخست تیم ما را آزار داد و در نیمه دوم راه هاى نفوذ آنها را بستیم.
  • مرفاوى تاکید کرد: استقلال اگر مى خواست این بازى را ببرد باید کار را در طول ۹۰ دقیقه تمام مى کرد چرا که خستگى زیاد باعث شد توان بازیکنان ما در وقت هاى اضافه پایین بیاید و اجازه شادابى به ما ندهد. فوتبال همین است یک تیم مى برد و یک تیم مى بازد و اکنون استقلال باخت و این شرایط ممکن است براى هر تیمى به وجود آید. شاید عده اى بگویند دیگر هر ۳ جام براى استقلال از دست رفته است اما ما مى گوییم تلاشمان را کردیم. وى درباره داورى بازى گفت: اگر بگویم داورى خوب نبود ممکن است بگویند چون تیمش باخته چنین صحبت هایى را بیان مى کند. من درباره داورى حرفى نمى زنم اما دوستان یاد گرفته اند که وقتى مى بازند آن را به عهده داورى مى اندازند. مرفاوى گفت: این استیل آذین تفاوتى با تیمى که ۲ بار در لیگ برتر با آن بازى کردیم ، نداشت فقط برجستگى آنها مهدوى کیا بود. که آن هم در نیمه نخست بود. خستگى بازیکنان و مقدارى کم تجربگى آنها در دقایق پایانى عامل شکست ما شد.
۱۰ اسفند ۱۳۸۸ ۰۷:۵۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید