کد خبر : ۸,۵۱۳
باشگاه استقلال: براى حفظ صندلى هاى مدیریت به جاى سکوت ، مى خندند!

ساعتى پس از پایان بازى ۲ تیم استیل آذین و استقلال که منجر به کنار رفتن آبى پوشان از رقابت هاى جام حذفى امسال شد، سایت باشگاه استقلال طى بیانیه اى به انتقاد از داورى این دیدار و سکوت و خنده متولیان فوتبال کشور مقابل آنچه فوتبال ناپاک نامیده شده است پرداخت. متن این بیانیه به شرح ذیل است:
به دنبال قضاوت پر از اشکال تورج حق وردى و کمکهاى او در مسابقه ۲ تیم استقلال و استیل آذین ذکر چند نکته فقط جهت یادآورى افکار عمومى ضرورى به نظر مى رسد :
۱ - هیچ امیدى و انتظارى از مسئولان ذیربط نداریم . به نظر مى رسد که آنها نمى خواهند و یا نمى توانند برخى جریانها را متوقف کنند . هزار دستانى که مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه اى عنوان و به تعبیرى به اژدهاى هفت سر در فوتبال ما اشاره کرده بود ، پرسشى را پدید آورد که پرسیده نشد : «مسئول این فوتبال کیست که مقابل اتهام ناپاکى پاسخگو نیست ؟ تا چه زمانى باید براى حفظ صندلى هاى مدیریت سکوت کرد و غم انگیزترین اتفاق این است که آقایان دیگر به جاى تاکتیک سکوت ، مى خندند ! آنها بعد از مرگ سهراب پاسخ مى دهند که « مگر باشگاهها باید داور را تعیین کنند ؟! » مطمئنا پاسخ این پرسش منفى است اما وقتى با یک اعتراض داور یک مسابقه تغییر مى کند ، به چه دلیل باشگاه استقلال نباید متوقع شود که لااقل براى زیباترین مسابقه چند سال اخیر فوتبال ایران یک داور بهتر ، شایسته تر ، باتجربه تر ، شجاع تر و ... انتخاب شود ! متاسفانه به مانند شهرآورد تهران نامه اعتراض باشگاه استقلال نسبت به انتخاب داور مسابقه استقلال مقابل استیل آذین بى پاسخ ماند و البته اکنون هواداران و باشگاه استقلال درک مى کنند که چگونه بعضى اتفاقها در این فوتبال پاسخ ناپذیر است !
۲ - برخى ها در پاسخ مى گویند و خواهند گفت که داوران برجسته به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده قضاوت در این مسابقه نبودند اما به چه دلیل تیم استقلال بعد از آن مسابقه سخت و نفسگیر در عربستان باید به مصاف استیل آذین مى رفت اما داوران ما چنین شرایطى را نداشتند ؟!
۳ - وجدانهاى بیدار و منصف مظلومیت و شایستگى تیم استقلال را مشاهده کردند و تشویق بازیکنان این تیم در پایان مسابقه توسط هواداران گواه این موضوع بود . پیشنهاد مى شود که کارشناسان داورى از این پس به جاى بررسى صحنه هاى مشکوک و بحث برانگیز به جریان و مدیریت کلى یک مسابقه توسط برخى داوران بپردازند ! مى گویند که یک پنالتى صحیح به نفع تیم استقلال گرفته نشده است . مى گویند که پنالتى تیم استیل آذین که منجر به گل شد ، پنالتى نبود . همه این اتفاقهاى مشکوک را به حساب هزینه هایى مى گذاریم که فوتبال پاک به آن نیاز دارد . وجدانهاى بیدار فوتبال ایران همچنان ایستاده اند و روزى خواهد رسید که باز هم به خاطر برخى خنده ها در صحنه بین المللى اشک بریزیم !

۱۰ اسفند ۱۳۸۸ ۱۷:۵۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید