کد خبر : ۸,۷۶۱
شکست سه بر صفر مقابل استقلال نتیجه عادلانه ای بود و میزبان استحقاق آن را داشت." این اظهار نظر چیائو مربی الغرافه بعد از باخت در استادیوم آزادی بود.

شکست سه بر صفر مقابل استقلال نتیجه عادلانه ای بود و میزبان استحقاق آن را داشت." این اظهار نظر چیائو مربی الغرافه بعد از باخت در استادیوم آزادی بود.
استقلال 3-0 الغرافه را برد و صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا شد.


فرهاد مجیدی در دقیقه 13 و 54 و پژمان منتظری در دقیقه 79 گل های تیم صمد مرفاوی را در استادیوم آزادی زدند. برای این بازی نزدیک به 65 هزار تماشاگر به استادیوم آمدند تا از استقلال حمایت کنند.

چیائو جونیور در نشست خبری پس از بازی گفت: " به تیم استقلال برای کسب این پیروزی مهم تبریک می‌گویم. آنها بسیار بهتر از ما بازی کردند، به خصوص پس از گل دوم با استفاده از توپ های بلند ارسالی به پشت دفاع فشار زیادی روی دروازه ما آوردند. این بازی سختی برای ما بود. شکست سه بر صفر امروز مقابل استقلال نتیجه ا‌ی عادلانه بود."

" تیم ما پس از بازی اخیر در قطر، فرصت زیادی برای بازسازی نداشت و چندان آماده این بازی نبودیم ضمن این که جونینیو ستاره برزیلی تیم ما این بازی را از دست داد. تمام این‌ها روی افت تیمی ما تاثیر گذاشت. قطعا در بازی بعدی که چند روز دیگر با استقلال داریم با ایجاد تغییرات تاکتیکی به مصاف آنها می‌رویم."

" با شکست برابر استقلال، کار ما برای صعود به مرحله بعد سخت شد و تمام تلاشمان را می کنیم از بازی برگشت نهایت استفاده را ببریم."

چیائو جونیور در مورد گل نزدن تیمش در این بازی گفت: "جایگزین جونینیو نتوانست خواسته‌های ما را برآورده کند و هافبک های ما در امر فرصت سازی برای مهاجمان خوب کار نکردند. تیم ما در 15 بازی اخیر به تمام حریفانش گل زده بود ولی متاسفانه در این بازی نتوانستیم که این نشان می دهد باید در ساختار هجومی تیم هم تغییراتی داشته باشیم."

۴ فروردین ۱۳۸۹ ۰۱:۴۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید