کد خبر : ۸۷,۷۸۰
محمدرضا ساکت معتقد است آیین نامه ای که به آن استناد شده تا سه بازیکن استقلال محروم شوند مصوب آبان ماه سال 92 بوده و الزام به اجرا داشته است.
تناقض در گفتار دبیر کل و رفتار فدراسیون/ چرا آیین نامه مصوب در مورد پرسپولیس اجرا نشد؟

اختصاصی - دعوای باشگاه استقلال به نمایندگی علیرضا منصوریان و فدراسیون فوتبال به نمایندگی محمدرضا ساکت وارد فاز تازه‌ای شده و به نظر می رسد روز به روز ابعاد جدیدی از این دعوا دیده شود.

بعد از ادعای باشگاه استقلال مبنی بر مصوب نبودن آیین نامه انضباطی که کمیته انضباطی برای صدور حکم محرومیت آبی پوشان بدان استناد کرده، ساکت ادعای جدیدی مبنی بر تصویب این آیین نامه در آبان ماه سال 92 و لازم الاجرا بودن آن دارد. 

در این جا دو حالت پیش می آید. حالت اول این که ادعای باشگاه استقلال درست است و این آیین نامه قبل از تصویب شدن توسط هیات رییسه مورد استناد کمیته انضباطی قرار گرفته است و حالت دوم این که ادعای فدراسیون و ساکت درست است و این آیین نامه در سال 92 تصویب شده و لازم الاجرا است.

در صورتی که حالت اول درست باشد، پر واضح است که فدراسیون خود تخلف کرده و آیین نامه ای را اجرا کرده که اصلا وجود ندارد. اما در صورتی که حالت دوم درست باشد و صحبت های ساکت واقعیت داشته باشد، این سئوال پیش می آید آیا سال گذشته که باشگاه پرسپولیس برای به خطر نیافتادن قهرمانی اش دو بار اردوهای تیم ملی در ارمنستان و امارات را به دلیل دعوایی که سر در اختیار نگذاشتن بازیکنان ملی پوشش به تیم ملی راه انداخت، این آیین نامه که مصوب سال 92 هست لازم الاجرا نبود؟

بین ادعای ساکت و رفتار فدراسیون پارادوکس وجود دارد. اما آنچه مسلم است این است که مدیران فدراسیون رفتار بسیار مهربانانه تری با پرسپولیس نسبت به استقلال بروز می دهد. 

۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
حسین
۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
4

آقااستقلال مظلوم ترین باشگاهه فدراسیونی هاهم که عملکردشون مشخصه بنظرم وقتشه که آقایون نمایندگان استقلالی درمجلس ازوزیرمحترم ورزش بخواهنددرفدراسیون آشخاص بیطرف رابکارگیرندویاازهواداران دوتیم باشن ضمناحتماساکت رابرکنارکنند

محمد امین
۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
4

از این حق خوری ها برای استقلال کم رقم نخورده تا زمانیکه مدیران استقلال نا توان از گرفتن حق باشگاه باشند آش همان و کاسه همان خواهد بود وباز هم باید انتظار بدتر ازاینها را کشید .

وهاب نظری نژاد
۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
2

بابا . تاج . ساکت . کفاشیان و خیلی از این مدیران رابطه ای گرایش زیادی بسمت باشگاه لنگستان دارن حال اگه مسئولین بی عرضه استقلال با اینکه میدونن که حق بجانبشون است و کاری نمیکنن بخاطر اینکه که میترسن صندلی مدیریت را ازشون نگیرن .


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید