کد خبر : ۸۷,۷۹۹
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود در خصوص 3 بازیکن محروم استقلال را اعلام کرده است.
محرومیت 3 بازیکن استقلال بخشیده شد

بر همین اساس و طی حکمی که از سوی کمیته انضباطی اعلام شده است، سید مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی از ادامه ‌محرومیت‌شان بخشیده شدند و می‌توانند در هفته دوم تیم‌شان را همراهی کنند، هرچند که این حکم به صورت رسمی ابلاغ نشده است.

محرومیت این بازیکنان به دلیل عدم همراهی تیم امید کشورمان بود که از سوی کمیته انضباطی برای هفته اول لیگ برتر اعمال شد اما حالا کمیته انضباطی حکم به بخشش این بازیکنان داده است.


حکم کمیته انضباطی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است ولی اخبار ورزشی شبکه سوم سیما دقایقی قبل اعلام کرد که محرومیت مجید حسینی، مهدی قائدی و امید نورافکن بخشیده شده است.

۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۵۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
ناشناس ***
۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
2
12

چرا فدراسیون در مورد امیرعابدینی( مافیای لنگ) توضیح و شفاف سازی نمیکنه؟! چه بی سروصدا تشریف نحسشو آورد اونم تو بخش اقتصادی فدراسیون که بتونه بدهیهای سنگین و خطرناک لنگو همون سال رفع و رجو کنه تا به حسرت 9 ساله ی خودش و هوادارای بی ارزش لنگ پایان بده و
از 2 رقمی شدن حسرتشون جلوگیری کنه! بعد از انجام ماموریتش بدون اینکه آب از آب تکون بخوره گورشو گم کرد و خیال کرد کسی نمیفهمه که تمام جامهای کثیف پرسپولیس با کثافت کاریای این نامرد بدست اومده.حالا فقط خطر ژوره تیم محبوبشو تهدید میکنه که براش مهم نیست چون مهم
جامی بود که فصل گذشته گرفتن تا از حقارت ستاره های استقلال بتونن یه ستاره ی زشت و جعلی رو لوگوی مسخرشون بزارن! ادمین لطفا نظرمو وتو نکن. ممنون.

تاج ابی
۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
0
2

اقای منصوریان اینهم بخشش سه تا بازیکن ببینم چه میکنی


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید