کد خبر : ۸,۷۸۳

بازیهای برگشت این رقابت‌ها در مرحله نیمه نهایی با برگزاری 2 دیدار پیگیری ‌شد تا فینالیست‌های جام اتصالات امارات مشخص شوند.
در دیدار نخست که به میزبانی العین در ورزشگاه خلیفه بن زاید برگزار ‌شد، حریف سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف عجمان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا عجمان با توجه به تساوی یک بر یک در بازی رفت با خلق یک شگفتی بزرگ رقیب سرشناسش را از گردونه مسابقات حذف کرده و راهی دیدار فینال شود.

در دیگر دیدار که از حساسیت بالایی نیز برخوردار بود، تیم‌های الجزیره و الوحده، حریفان استقلال و ذوب‌آهن در آسیا در محمد بن زائد، ورزشگاه اختصاصی الجزیره با هم دیدار کردند که در این بازی پر برخورد که 4 اخراجی را به همراه داشت، الجزیره با در خشش تونی، مهاجم ساحل عاجی خود، 3 بر صفر الوحده را مغلوب کرده و حریف عجمان در بازی فینال شد.
در این دیدار تونی (2 گل) و السدی گل‌های الجزیره را به ثمر رساندند. همچنین حیدر علی، طلال عبدالله و خمیس از الوحده و مارسیو از الجزیره با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شدند.
بازی رفت 2 تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

بازی فینال این جام 15 فروردین بین تیم‌های عجمان و الجزیره برگزار می‌شود تا قهرمان جام اتصالات امارات در ورزشگاه شیخ زاید طی یک بازی مشخص شود.
مسابقات جام اتصالات امارات هر ساله با حضور تیم‌های لیگ برتری امارات در 3 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود و سال گذشته العین عنوان قهرمانی را با برتری مقابل الوحده کسب کرد.

۹ فروردین ۱۳۸۹ ۱۸:۲۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید