کد خبر : ۹۱,۳۱۸
امیرحسین صادقی از رفتاری که باشگاه استقلال با او و وکیلش انجام داده به شدت ناراحت بود.
صادقی: فدراسیون به استقلال یاد داده چه کار کند!
اعلام شد با جلب رضایت شاکیان مالی، باشگاه استقلال توانسته مشکل مجوز حرفه‌ای‌‌اش را برطرف کند و صادقی از این موضوع هنوز ناراحت است.

* روزبه چشمی در پست دفاع میانی در ترکیب تیم ملی به میدان رفت و مانند شهرآورد 85 یک خطای پنالتی داد. او می‌تواند در این پست موفق باشد؟

مدافع میانی باید قدرت سرزنی و پخش‌ کنندگی توپ را داشته باشد که چشمی هر دو را دارد. اصلاً بحث تخریبی بازی کردن مطرح نیست. اتفاقاً هر دو پست مدافع میانی و هافبک دفاعی شبیه هم هستند. چشمی در تیم امید هم در این پست بازی می‌کرد.

* دو خطای پنالتی در این مدت کوتاه نمی‌تواند در کارش تأثیرگذار باشد؟

مگر فورواردها در محوطه پنالتی نمی‌دهند؟ دروازه‌بان هم پنالتی می‌کند. این حرف‌ها نیست. او یک بازیکن تواناست و هوشمندانه بازی می‌کند. چشمی حکم آچار فرانسه را دارد و از آن دسته بازیکنانی است که شبیه کریم باقری فوتبال بازی می‌کند. به یاد دارم کریم باقری هم مدتی در دفاع میانی تیم ملی بازی می‌کرد.

* به عنوان یک پیشکسوت در دفاع میانی تیم ملی و استقلال چه راهنمایی برای او داری؟

روزی که داشتم از استقلال می‌رفتم به او گفتم «چهارِ مرا بپوش و با این لباس خوب بازی کن...» چون در او دیدم که بازیکن قابلی است. الان هم او جوان است و باید از این پنالتی‌ها بدهد تا تجربه کسب کند. کدام مدافعی در عمر بازی‌‌اش پنالتی نداده که او ندهد؟ او جسارت این کار را دارد و باید به او فرصت داد.

* از باشگاه استقلال سفته یا چک جدیدی گرفتید که رضایت دادید تا خطر لغو مجوز حرفه‌ای‌شان برطرف شود؟

من که رنگ باشگاه استقلال را ندیده‌ام. چون بعد از چند تماس، از سوی آنهایی که آنجا هستند بی‌فرهنگی دیدم، ترجیح دادم خودم به شکل مستقیم با آنجا رودررو نشوم. شنبه هفته پیش با وکیلم قرار داشتند که به مشکلم رسیدگی کنند ولی با اعلام مهلت بیشتر تا 24 آبان دیگر جواب وکیلم را هم ندادند!

* پس دریافتی نداشتید؟

مسئولان باشگاه «قِرقی بازی» درآوردند. من یک میلیارد و 50 میلیون از طلبم باقی ‌مانده بود که به وکیلم گفته‌اند 800 و خرده‌ای به من می‌پردازند. ادعای‌شان هم این است که من در برج 4 سال 94 جریمه شده‌ام. این درحالی است که خودشان به من برگه تسویه حساب دادند که بروم حالا می‌گویند من خودم رفته‌ام. کاملاً مشخص است که می‌خواهند قرقی بازی دربیاورند و 200 میلیون از پولم را ندهند.

* نمی‌توانستی این مبلغ را ببخشی تا به پولت برسی؟

به خدا اگر زمان علی فتح‌ا...زاده بود کل مبلغ را می‌بخشیدم. کما اینکه بارها قید پولم را به خاطر استقلال و البته مدیرعامل صادقی همچون فتح‌ا...زاده زدم ولی نمی‌توانم روی حرف این افراد حساب کنم. ضمن اینکه من مالیات این پول را داده‌ام و به این دلیل هرگز از پولم نمی‌گذرم.

* وقتی رضایت شما را جلب نکرده‌اند چطور مشکل‌شان در AFC حل شد؟

من حکم دارم و با این حکم فدراسیون هم زیر سؤال خواهد رفت. ظاهراً آنها به باشگاه استقلال روش این قرقی بازی‌ها را یاد دادند تا از این طریق AFC را متقاعد کنند که این رفتار درستی از سوی فدراسیون نبود. شبیه چنین مشکلی را با تراکتورسازی هم دارم که به خاطر آن تمام حساب‌هایم مسدود شده است. از آنها هم نمی‌گذرم که در قراردادم نوشتند مالیات پولم را می‌دهند ولی ندادند تا همه حساب‌هایم مسدود شود.

۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۴۹
خبر ورزشی |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
حقیقت تلخه
۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
0

با امیرحسین صادقی عزیز و دوست داشتنی باید با احترام رفتار کنن چون واقعاً یک اسطوره واسه باشگاه استقلال...همیشه عاشق و دلسوز استقلال بوده و همیشه با تمام توان برای استقلال بازی کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال کنار قربانی بوده ولی مدیران و ناکارآمد
ها که اومدن سرکار بهترین هارو بیرون کردن و بنجول هارو جایگزین...حالاهم همچنین برخوردی باهاشون میشه..طالبلو. صادقی.قربانی.عمران زاده. کاظمی.یوسفی.وغیره به وقتشون باتعصب و باشخصیت ترین بازیکنان استقلال بودن که لنگی ها از اسمشون وحشت داشتن.و دارن


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید