کد خبر : ۹,۱۷۲
تیم استقلال برای رویارویی با الجزیره امروز راهی امارات شد. آبی‌ها برای اینکه سرگروه شوند باید تیم الجزیره را شکست دهند البته تیم استقلال بعد از این بازی باید فوراً به ایران بازگشته و خود را برای بازی با شاهین بوشهر آماده کند

تیم استقلال برای رویارویی با الجزیره امروز راهی امارات شد. آبی‌ها برای اینکه سرگروه شوند باید تیم الجزیره را شکست دهند البته تیم استقلال بعد از این بازی باید فوراً به ایران بازگشته و خود را برای بازی با شاهین بوشهر آماده کند و از آنجایی که از رقابت‌های جام حذفی، حذف شده است برای گرفتن سهمیه در آسیا باید به نایب قهرمانی در لیگ فکر کند و در 3 بازی باقیمانده لیگ تمام امتیازات را جمع‌آوری کند هرچند که در بازی با شاهین، استقلال 2 مهره کلیدی خود یعنی سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی را به دلیل 3 اخطاره شدن ندارد. نکته اینجا است که آیا این دو بازیکن که در بازی با شاهین بوشهر محروم هستند همراه تیم استقلال به ایران باز می‌گردند یا طبق معمول چندروزی در دبی می‌مانند. یکی از نزدیکان باشگاه می‌گفت: «از وقتی فردوسی‌پور روی این دو بازیکن زوم کرده و حرف از ماندن آنها در امارات را زده است مسوولان استقلال روی این مساله حساس شدند مثل تصمیم فابیو جانواریو در اواخر نیم فصل اول که در بازی آخر کارت زرد گرفت و مجری برنامه نود این کارش را عمدی تلقی کرد. مرفاوی هرطور شده او را در ایران نگه داشته تا حرف عادل فردوسی‌پور درست از آب درنیاید. حالا هم که فردوسی‌پور حرف از ماندن اکبرپور و مجیدی در امارات زده است، مسوولان و کادر فنی باشگاه تصمیم گرفتند تمام بازیکنان را به ایران برگردانند تا حاشیه‌ای به وجود نیاید.»
طبق گفته این مقام مسوول بازیکنان محروم استقلال فکر ماندن در امارات را باید از سر خود بیرون بیاورند و در استادیوم بازی استقلال – شاهین بوشهر را از نزدیک تماشا کنند.
اینطوری بازیکنان دیگر هم حساب کار دستشان می‌آید که از این پس بدون دلیل کارت زرد نگیرند چون اگر داخل زمین هم نباشند برای اینکه دوربین‌های تلویزیونی تصاویر آنها را پخش کنند مجبور می‌شوند در استادیوم حاضر شده یا از جایگاه ویژه بازی را تماشا کنند یادر کنار تماشاگران از روی سکوها تیمشان را تشویق کنند.

۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۷:۴۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید