کد خبر : ۹,۱۷۷
تیم صمد در آسیا نتایج مطلوبی گرفته است پس در این فضا انتظار پیروزی در امارات و شکستن طلسم شکست‌ناپذیری الجزیره بیهوده نیست. هواداران استقلال دوست دارند فارغ از اینکه تیم‌شان در مرحله بعد به سپاهان می‌خورد یا نمی‌خورد استقلال در گروهش صدرنشین شود.

تیم صمد در آسیا نتایج مطلوبی گرفته است پس در این فضا انتظار پیروزی در امارات و شکستن طلسم شکست‌ناپذیری الجزیره بیهوده نیست. هواداران استقلال دوست دارند فارغ از اینکه تیم‌شان در مرحله بعد به سپاهان می‌خورد یا نمی‌خورد استقلال در گروهش صدرنشین شود. صمد با آگاهی از این انتظارها درباره بازی چهارشنبه شب مقابل الجزیره حرف می‌زند: «دیدار بسیار دشواری مقابل الجزیره پیش رو داریم. بازی با الجزیره برای ما بسیار اهمیت دارد چرا که از دست دادن امتیاز در این میدان موجب می‌شود تا صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهیم که در این صورت کارمان در مرحله دوم رقابت‌ها دشوار می‌شود. تیم الجزیره امارات با توجه به اینکه میزبان است و از حمایت هواداران خود سود می‌برد برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد و این مسأله کار ما را دشوارتر می‌کند اما ما همه توان خود را برای پیروزی در این دیدار می‌گذاریم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه جایگاه خود را در صدر جدول گروه A محکم کرده و به انتظار دیدارهای مرحله حذفی بنشینیم. پیروزی در بازی برابر الجزیره باعث می‌شود با روحیه‌ای مضاعف خود را آماده دیدار با شاهین بوشهر کنیم و امیدوارانه خود را برای پیروزی در آن بازی آماده کنیم.»
مرفاوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده را هم بسیار ضروری و مهم می‌داند: «مطمئناً برای اینکه سهمیه لیگ قهرمانان در سال آینده را به دست آوریم به پیروزی در دیدار با شاهین نیاز داریم البته با این برنامه ریزی که سازمان لیگ انجام داده نباید از استقلال انتظار قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشت. این یک برنامه ریزی بسیار غلط است و باعث شده تا تیم‌های استقلال، ذوب آهن، سپاهان و مس کرمان در هفته‌های اخیر با افت مواجه شوند. به اعتقاد من تنها دلیل این افت، فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر است.»
مرفاوی که از برنامه‌ریزی سازمان لیگ به شدت ناراحت است، بازی‌های دو هفته آینده لیگ را بسیار فشرده می‌داند: «در هفته آینده پس از دیدار مقابل الجزیره امارات دو بازی سنگین برابر شاهین بوشهر و راه آهن شهرری خواهیم داشت. شما به من بگویید برای برگزاری سه بازی در عرض یک هفته من و همکارانم چطور می‌توانیم بازیکنان را در آمادگی کامل نگه داریم؟»
سرمربی تیم فوتبال استقلال امیدوار است سال آینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شرایط تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان را درک کرده و برنامه‌ای مناسب برای دیدارهای آنها طراحی کنند: «باید بپذیریم هرچهار تیمی که امسال در لیگ قهرمانان حاضر بودند فشار زیادی را تحمل کردند و درمسابقات داخلی و خارجی فرسوده شدند. امیدوارم برنامه سال آینده لیگ به سود تیم‌های آسیایی باشد.»
سرمربی استقلال از تلاش بازیکنانش در لیگ قهرمانان آسیا تقدیر می‌کند: «از عملکرد خودم راضی هستم. بازیکنان من هر آنچه که در توان داشتند گذاشتند تا بتوانند هم دل هواداران خود را شاد کنند و هم به اعتبار ایران بیفزایند.»
وی در پایان با تقدیر از هواداران استقلال از آنان خواست که در هفته‌های پایانی لیگ آبی پوشان را تنها نگذاشته و با حمایت خود یار و یاور این تیم باشند.

۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۷:۵۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید