کد خبر : ۹,۲۲۴
با پایان یافتن مرحله گروهى لیگ قهرمانان آسیا شاید بد نباشد که ازخودمان بپرسیم: در آسیا در کجاى کار قرار داریم؟

با پایان یافتن مرحله گروهى لیگ قهرمانان آسیا شاید بد نباشد که ازخودمان بپرسیم: در آسیا در کجاى کار قرار داریم؟ آیا وضعیت تیم هاى ما امسال در آسیا جایگاه مطلوبى را براى فوتبال باشگاهى ما رقم زده؟
پاسخ بدون تردید مثبت است. با خواندن این مقاله مى توانید به دلایل این ادعا پى ببرید.جدول نهایى ۱۶ تیم صعود کرده به مرحله حذفى لیگ قهرمانان آسیا هم اکنون پیش روى شماست.
این جدول با بررسى عملکرد ۲ تیم برتر گروههاى هشت گانه طراحى شده است و به وضوح ضعف فوتبال باشگاهى غرب در مقایسه با شرق را نشان مى دهد.
پس از تنظیم و بررسى این جدول نکات زیر استخراج شد.
کره جنوبى و ایران داراى بیشترین سهمیه
برخلاف انتظار ژاپنى ها و عربستانى ها در مرحله گروهى نیمى از سهمیه هاى خود را از دست دادند.پس از بازى دشوار در مرحله رفت، کره جنوبى تنها کشورى بود که توانست سهمیه هاى چهارگانه خود را حفظ کند و بخت و اقبال خود براى قهرمانى در آسیا را بیش از دیگر تیم ها بداند.ایران با ۳ سهمیه در رده اول منطقه غرب و رده دوم فوتبال باشگاهى آسیا قرار دارد.
امارات غایب همیشگى
سال قبل هم در مرحله گروهى اماراتى ها مثل امسال عملکرد ضعیفى داشتند و در مرحله نخست تمام نمایندگان خود را حذف شده دیدند.
این اتفاق امسال هم براى اماراتى ها تکرار شد.
کاشیما انتلرز برترین تیم مرحله گروهى
قویترین تیم مرحله گروهى مسابقات بدون تردید کاشیما انتلرز ژاپنى است که با برد پیاپى و کسب تمام امتیازات ممکن ثابت کرده که در این زمینه از بقیه رقبا بهتر عملکرده است.این تیم همچنین با ۳ گل خورده بهترین خط دفاع و با ۱۴ گل زده دومین خط حمله برتر مرحله گروهى را از آن خود کرده است. بهترین خط حمله این رقابت ها از آن چون بوک موتورز کره جنوبى با ۱۷ گل زده است.ذوب آهن در مجموع ۱۶ تیم در رده چهارم جدول جاى مى گیرد.
مس ضعیفترین و قویترین!
مس کرمان با ۱۳ گل خورده ضعیفترین خط دفاع این مسابقات را در اختیار دارد. آدلاید یونایتد استرالیا هم با ۶ گل زده ضعیفترین خط حمله را از آن خود ساخته.این در حالى است که ذوب آهن و پوهانگ استیلرز با ۸ گل زده در رتبه بعدى ضعیفترین خط حمله قرار دارند و این براى منصور ابراهیم زاده یک هشدار جدى است.از سوى دیگر مس کرمان به صورت مشترک با سوان سامسونگ سومین خط حمله قدرتمند این رقابت ها را به خود اختصاص داده است.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۳۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید