کد خبر : ۹,۲۲۸
تمرین عصر دیروز استقلال پر نشاط اما سبک انجام شد

تمرین عصر دیروز استقلال پر نشاط اما سبک انجام شد. با توجه به اینکه استقلالى ها از سفر امارات تازه برگشته بودند مرفاوى تمرین سبکى را براى بازیکنان در نظر گرفته بود. در این میان قرار بود نسبت به ورود عکاسان به تمرین ممانعت به عمل آید اما با هماهنگى غلامحسین مظلومى عکاسان اجازه حضور در تمرینات را پیدا کردند. حدود ۲۰ هوادار از نزدیک نظاره گر تمرین آبى پوشان پایتخت بودند.
شرح تمرین
پژمان منتظرى ، محمدى، عمران زاده و سید صالحى جزو اولین نفرات بودند که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در محل تمرین حضور یافتند و به بازى سپک تاکرا پرداختند. مرفاوى ۵ دقیقه قبل از تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد و به بازیکنان تاکید کرد باخت مقابل الجزیره را فراموش کنند. تمرین از ساعت ۱۷ شروع شد و در ابتدا بازیکنان چند دقیقه دور زمین دویدند.
سپس کار با توپ کردند و بعد در قالب تیمهاى ۵ نفره بازى آقا وسط انجام دادند. در ادامه نیز فوتبال تاکتیکى انجام دادند که البته بازیکنان فیکس کمتر بازى کردند. مجیدى و برهانى نیز بعد از انجام چند دقیقه تمرین براى انجام فیزیوتراپى به کلینیک دکتر نوروزى رفتند.
تمرین امروز ساعت ۱۲
تمرین امروز آبى پوشان ساعت ۱۲ در زمین دستگردى انجام خواهد شد. بعد از آن تیم براى صرف نهار به باشگاه هما خواهد رفت و سپس به بوشهر مى روند.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۸:۳۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید