کد خبر : ۹۲,۴۴۹
هفتمین کلین‌شیت متوالی با استقلال در لیگ هفدهم برای گلر جوان و آماده این روزهای پسران آبی طعم دیگری داشت چون باعث شد سیدحسین حسینی با ربودن گوی سبقت از وحید طالب‌لو به بهترین دروازه‌بان تاریخ استقلال در لیگ برتر در راه بسته نگه داشتن چهارچوب دروازه تبدیل شود و از آن مهم‌تر او در فاصله 24 دقیقه‌ای با ثبت رکوردی جدید در این رقابت‌ها و شکستن رکورد علیرضا بیرانوند در اردوی رقیب قرار بگیرد.
حسینی: رکورد مهم نیست، شادی هواداران مهم است
دروازه‌بانی که در ابتدای فصل تا آستانه کنار گذاشته شدن از سوی علیرضا منصوریان پیش رفت، به یکباره به مرد شماره یک استقلال تبدیل شد و توانست تاریخ را به نام خود ثبت کرده و عملکردی خیره‌کننده از خود بر جا بگذارد، از جمله تبدیل شدن به رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در یک فصل لیگ برتر در تاریخ این باشگاه.

سیدحسین حسینی این روزها بدون اینکه بخواهد حضور هیجانی در رسانه‌ها داشته باشد، در واکنشی کوتاه به ثبت رکورد جدید در تاریخ باشگاه استقلال و پیشی گرفتن از وحید طالب‌لو گفت: «رکوردها مهم نیست چون در وهله اول برای من و سایر بچه‌های تیم شادی هواداران و سربلندی استقلال مهم بود، از همین‌رو خدا را شاکریم که توانستیم تا حدودی خاطرات تلخ چند ماه قبل را از اذهان آنها پاک کنیم گرچه هنوز کارهای زیادی داریم که باید انجام بدهیم». 8 کلین‌شیت در 12 بازی باعث شد سیدحسین به خوبی جای سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان سرشناس و پرحاشیه استقلال را بگیرد و هر هفته بهتر از هفته قبل بازی کند تا جایی که وینفرد شفر با حمایت از این دروازه‌بان جوان بعد از بازی با استقلال خوزستان در رختکن با تشکر از روندی که سیدحسین در پیش گرفت، یک بار دیگر به این بازیکن تأکید کرد با ادامه روند فعلی قطعاً یکی از مسافران ایران به جام جهانی‌ 2018 روسیه خواهد بود، اتفاقی که چندان هم نمی‌تواند دور از ذهن باشد چون اوج‌‌گیری سیدحسین حسینی توأم با افت سایر مدعیان گلری تیم ملی در این هفته‌ها بود.

اما درخشش اخیر سیدحسین حسینی درون دروازه آبی‌های پایتخت زمینه‌ساز تصمیمات دیگری از جانب سران باشگاه نیز شده چون خبر می‌رسد بعد از عملکرد خیره‌کننده این گلر شیرازی و با نزدیک شدن به سال پایانی قرارداد با این بازیکن مدیران استقلال برای تمدید قرارداد و حضور طولانی‌مدت حسینی در جمع نفرات این تیم دست به کار شده و پیشنهاد جالب توجه تمدید قرارداد پنج ساله را به او ارائه دادند. البته در واکنش به این پیشنهاد گلر استقلال هنوز هیچ جوابی نداده و از باشگاه خواسته این موضوع را به پایان فصل و تابستان آینده موکول کنند. با این وجود باشگاه که بعد از نشست‌های اخیر با وینفرد شفر تمدید قرارداد با جوانان حاضر در تیم را در دستور کار قرار داده، روی امضای زودهنگام قرارداد با سیدحسین حسینی آن هم یک سال تا پایان قرارداد سماجت داشته و حتی تصمیم گرفته رقم قرارداد سیدحسین را سه برابر آخرین قرارداد مالی این دروازه‌بان افزایش دهد. رقمی که این بازیکن را نیز در زمره بازیکنان میلیاردی لیگ برتر قرار خواهد داد.

مکث

استقلالی‌ها در بازگشت سیدحسین حسینی از خدمت سربازی در ملوان انزلی دو فصل قرارداد این دروازه‌بان را با رقمی حدود 500 میلیون تومان تمدید کردند که از این قرارداد تنها یک سال دیگر باقی ‌مانده و پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله به مرد شماره یک این روزها می‌تواند تغییر در سیاست‌های اخیر باشگاه در حفظ مهره‌های کلیدی باشد.

۹ دی ۱۳۹۶ ۲۰:۰۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
آبی محض
۱۳۹۶/۱۰/۰۹
0
0
11

این امر لازمه ی اداره ی یه باشگاه حرفه ایه! هر مهره ای که تو اوجه و از هر لحاظ بویژه اخلاقی و فنی باید طولانی مدت قراردادش تمدید شه نه بعد از تموم شدن قراردادش کاسه ی چه کنم چه کنم دست بگیرین و آخر هم مهره ها از دستتون بپرن!

علی ملک
۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
4

استقلال فقط یک مهاجم تمام کنندمی خواهدآقایان مدیران زودتراین کار انجام دهیدمهاجم بایدجوان باشد

حسن
۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
5

حسینی سید مجید حسینی نور افکن کریمی برزای عماد محمدی حسین توکلی حسین حیدری قرار داد 5 ساله بندید

شاهد
۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
1

با این کار (تمدید قرارداد 5 ساله) موافقم و کار خوبیه، ولی مواظب باشید که انگیزه ی بازیکن برای پیشرفت کم نشه، بازیکن همیشه باید سرباز تیم باشه و این احساس بهش دست نده که تیم به او نیاز داره، بلکه این بازیکن است که همیشه به بازی کردن در تیم نیاز داره.


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید