کد خبر : ۹۳,۱۷۱
همیشه رویارویی قلعه‌نویی با استقلال جنجالی بوده است. مثل نیم‌فصل نخست همین فصل که منجر به جدایی منصوریان از استقلال شد.
۵ مسابقه خاطره‌انگیز قلعه‌نویی و استقلال؛ امیرِ پرگزند
بهمن سال ۸۶ بود که امیر قلعه‌نویی برد جلوی استقلال را جشن گرفت و فشارهای زیادی را بابت آن شادی تحمل کرد. حالا ده سال از آن اتفاق می‌گذرد و در این مدت این دو، تقابل‌های زیادی داشتند. در چند نوبت استقلال جلوی قهرمانی قلعه‌نویی ایستاد و چند دفعه هم قلعه‌نویی، استقلال را ناکام گذاشت. گاهی مثل حضور قلعه‌نویی در سپاهان، دلخوری هواداران از او بود که مسابقه را جذاب می‌کرد. گاهی فرهاد مجیدی، مجتبی جباری یا مهدی رحمتی درصدد انتقام از سرمربی سابق‌شان بودند و نبرد اصلی بین بازیکنان استقلال و امیر قلعه‌نویی شکل می‌گرفت. در برخی از موارد هم شرایط حساس دو تیم، به تقابل قلعه‌نویی و استقلال حساسیت ویژه می‌داد.

۲۱ بهمن ۱۳۸۶

مشت‌های گره کرده قلعه‌نویی بعد از برد مقابل استقلال تصویری خاطره‌انگیز و جنجالی را رقم زده است. قلعه‌نویی بعد از سه سال حضور روی نیمکت استقلال و یک مقطع مربیگری تیم ملی، روی نیمکت مس نشست و در بازی برگشت موفق به شکست استقلال شد.

۱۶ مرداد ۱۳۸۸

قلعه‌نویی استقلال را قهرمان لیگ کرد و از این تیم رفت. امیر با ترک استقلال به سپاهان پیوست. از شانس او، در اولین مسابقه لیگ باید به ورزشگاه آزادی می‌‌رفت تا با استقلال بازی کند. مسابقه‌ای که حتما جنجال‌های زیادی در بین سکوها به وجود می‌آورد. از یک سو با رفتن قلعه‌نویی عده‌ای موافق تشویق او نبودند و از سوی دیگر هم به هر حال او بود که آخرین قهرمانی را به استقلال هدیه داد. ولی محرومیت استقلال از حضور تماشاگرانش، تا حدودی قلعه‌نویی را نجات داد و بازی این دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

۵ شهریور ۱۳۸۹

قلعه‌نویی در سپاهانِ مدعی حضور داشت. در این سمت میدان هم بازیکنانی حضور داشتند که دل خوشی از قلعه‌نویی نداشتند. این بازی حیثیتی با سوپرگل‌های فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی شروع شد. در نهایت استقلال در یکی از تاریخی‌ترین مسابقاتش مقابل سپاهان موفق به شکست ۴ بر ۳ حریف شد.

۹ بهمن ۱۳۹۰

در دیداری که تعیین می‌کرد از بین پرویز مظلومی و امیر قلعه‌نویی کدام یک در کورس باقی‌ می‌ماند، استقلال به لطف اشتباه عجیب و تاثیرگذار محسن ترکی، تراکتوسازی را در تبریز شکست داد. طبق نظر کارشناسان داوری، در آن مسابقه خطای پنالتی به سود استقلال و اخراج احسان حاجی‌صفی از تراکتورسازی اشتباه بود و یک پنالتی هم به سود تراکتورسازی اعلام نشد. اتفاقی که سهم زیادی در برد دو گله استقلال داشت و دست قلعه‌نویی را از جام با تراکتور کوتاه کرد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

استقلال دو هفته مانده به پایان لیگ صدرنشین بود با برد در این مسابقه، فقط یک قدم تا جام فاصله داشت. ولی بعد از جنجال‌های عجیب مهدی رحمتی و وحشتناک شدن جو ورزشگاه علیه امیر قلعه‌نویی، این تراکتورسازی بود که به بازی برگشت و روی اشتباه امین حاج محمدی، جام را از استقلال گرفت. تراکتور این بازی را سه بر دو برد.

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ۲۲:۱۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
مرادی
۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
1

مهاجم بویان است. پس مهاجم غنایی چی شد؟


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید