کد خبر : ۹۵,۳۷۴
در حالی که استقلالی‌ها بازیکنان زیادی در فصل نقل و انتقالات جذب کرده‌اند، هنوز به جز امید نورافکن هیچ بازیکنی به صورت رسمی از آنها جدا نشده است.
جدایی ۱+۲ یک بازیکن از استقلال قطعی شد
باشگاه استقلال بازیکنان زیادی را در فضای نقل و انتقالاتی بین فصل‌های هفدهم و هجدهم به خدمت گرفت و تاکنون به جز امید نورافکن جدایی بازیکن دیگری از آنها قطعی نشده است. این در حالی است که از چند بازیکن این تیم بعنوان گزینه‌های جدایی از این تیم یاد می‌شود.
 
از لیستی که پیش از این هم مورد گمانه زنی رسانه‌ها قرار گرفته بود، جدایی بویان و برزای جمع آبی پوشان قطعی شده و احتمال جدایی جابر انصاری هم بسیار زیاد است. علی قربانی و میلاد زکی پور هم همچنان در لیست انتظار قرار داشته و منتظر نظر نهایی وینفرد شفر هستند.
 
در حالی بویان و برزای در لیست خروجی استقلال قرار گرفته اند که باوجود مخالفت‌های سیدرضا افتخاری، این هافبک مقدونیه‌ای با اصرار شفر و بعنوان بازیکن آزاد بعد از اتمام نقل و انتقالات نیم فصل با آبی پوشان قرارداد بست.
 
برزای نیز بازیکنی بود که در ابتدای فصل با نظر منصوریان از لیست استقلال خارج شد اما شفر بلافاصله بعد از حضور در تهران سراغ او را گرفت و این بازیکن را به جمع آبی پوشان بازگرداند. 
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
ناشناس
۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
6

بی خود مشکل را به گردن شفر نیندازید که شفر حواسش جمع است و بهتر از هر کسی می داند چکار باید بکند .


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید