کد خبر : ۹۵,۳۷۵
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با اسپانیا دچار مصدومیت شد و جام جهانی را از دست داد.
شوک بزرگ به تیم ملی در روسیه/چشمی جام جهانی را از دست داد
روزبه چشمی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در تمرین روز یکشنبه تیم ملی در مسکو از ناحیه عضلانی دچار آسیب دیدگی شد که پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی مشخص شد این بازیکن در بازیهای آینده قادر به همراهی تیم ملی در جام جهانی نیست.
 
با این حال چشمی تا پایان رقابتهای جام جهانی در کنار تیم ملی باقی خواهد ماند. او به سرعت درمان و ریکاوری خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی آغاز کرده است.
 
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی قدردان تمامی کمکها و تعهدات روزبه چشمی به تیم ملی است و برای او بهترین و سریعترین ریکاوری را آرزو می کند.
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۵۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
آبی
۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
1
9

انشالله که به زودی سلامتی ات رو به دست بیاری در همان بازی اول تا آخرین نفس جنگیدی و چشمها را خیره کردی پسر ایران . امیدواریم بعد از طی این دوبازی تیم به مرحله دوم رفته و تا آن زمان بتوانی در ترکیب قرار بگیری

عماد
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ Iran
0
0
0

چشمی عزیز وبا غیرت ومومن، تلاش وجانفشانی تورا در عرصه ملی وباشگاهی می ستاییم ؛ در زمین باشی یا نباشی در قلب مایی! تو بهترین مدافع جام جهانی هستی .

ناشناس
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
5

بنده خدا؛ بازیکن به این خوش اخلاقی با قابلیت فنی بالا، هم کار خودشو به نحو احسن تو تیم انجام داد، هم مورد هجمه لنگ پرستان قرار گرفت، آخرشم بدشانسی آورد. ایشالا که هرچه زودتر صحیح و سالم به میدون برگرده. از طرفی امیدواریم کیروش جای روزبه رو با سید مجید حسینی پر کنه، چون تو این تیم بهترین گزینه برای دفاع وسطه.


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید