کد خبر : ۹۵,۳۷۷
مدافع ازبکستانی استقلال هنوز برای تمدید قرارداد به ایران نیامده است تا حضور او برای فصل آینده همچنان در هاله ای ابهام قرار بگیرد.
چرا قرارداد جپاروف تمدید نمی‌شود؟
سرور جپاروف بعد از پایان فصل قبل از سفر به ازبکستان برای تمدید قرارداد با استقلال به توافق رسیده بود ولی هنوز برای نهایی کردن قراردادش وارد ایران نشده است.

ماجرا از این قرار است که جپاروف برای حضور در ایران به مدیران استقلال اعلام کرده است که باید اول پول فصل گذشته او را تسویه کنند و بعد برای مذاکره وارد ایران می شود؛ جپاروف از فصل گذشته حدود 130 هزار دلار از استقلال طلب کار است و او از مدیران باشگاه درخواست کرده است که بعد از پرداخت کامل این مبلغ به ایران می آید تا برای تمدید قرارداد با مدیران باشگاه مذاکره کند.

اما در این بین مدیران استقلال پول او را فراهم کرده اند ولی می خواهند آن را در تهران به او پرداخت کنند تا این بازیکن نتواند بر خلاف توافق اولیه در هنگام تمدید قرارداد مبلغ قرارداد فصل آینده خود را بالا ببرد.

جپاروف یکی از موثرترین بازیکنان فصل گذشته استقلال است که مدیران باشگاه در تلاش هستند قرارداد او را مانند فرشید باقری، امید ابراهیمی، وریا غفوری و تیام تمدید کنند.

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۴۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
ایمان
۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
7
4

اگه جبارف تمدید نکنه ماز از لیگ قهرمان اسیا حذف میشیم

پرویزاززاهدان
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
3

انشاالله که بمونه وقراردادش تمدیدکنه وگرنه استقلال اصلامتکی به یک بازیکن نیست که اگراونباشه استقلال همه چیزباخته...حالاهم جباروف داره دبه درمیاره تابیشترپول بگیره ویاهم هوایی شده میخوادببره تیم دیگری..ولی خدایش حالاهم سنش بالاهست وگرنه بایدافتخاری باهاش۵ساله میبست ولی باتیام اگر۵ساله هم ببندیم بازهم اگربهش هرچی بدن ارزش داره چون هم سنش کم وهم یک مهاجم عالی وگلزن هست...من که دوست دارم مسولین استقلال صداقت داشته باشن وبابازیکنان موردعلاقه ماهوادارهازودترقراردادببندن واگرهم حرف وحدیثی هست همین حالابگنن...نه وقتی که ازاستقلال جداشدن بگن بگن بکنن یاکلی حاشیه درست کنن... وبعدشم حیف برنداستقلال که دست چندتادزدردوبدل میشه وفقط ازاسم وبرنداستقلال تلیاردتلیاردپول میریزه ولی کجامیرن وچطورخرج میشن الله وعالم...که حالانتونیم دوتابازیکن طرازاول بگیریم یاباهاشون قراردادببندیم..وفقط دارن دلال دلال میکنن وقتی خودشون دارن بادلال هاکارمیکنن ودستون توکاسه دلال هاهست..واگرنیست پس افتخاری وتوفیقی باهیات مدیراش جواب این همه هواداراستقلال بدن..

ناشناس
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
1
4

با وجود بازیکنان خوبی که در خط هافبک داریم این بازیکن با اداهای جدید وسن بالائی که دارد درحدی نیست که نبودش آنقدرها به تیم لطمه بزند و جای او با بازیکنان داخلی به راحتی قابل پر شدن می باشد .

آبى، آبى آبى
۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
1

استقلال هرچه سریعتر باید فکرى بحال جایگزین مناسب و جوانتر و با کیفیت براى جپاروف و حتى امید ابراهیمى که توو این سالها اخرین نفر براى تمدید میاد بکنه،، جپاروف هم سنش بالاست هم خیلى داره برامون ادا درمیاره واسه تمدید اینا فکر کردن مسى و رونالدو هستن ، گرچه مسى و رونالدو هم بالاتر از رئال بارسا نمیتونن برن شما هم مطمئن باش بالاتر از استقلال توو اسیا نمیتونید برید، نفرسوم هم که جذب یه مهاجم سرعتى و با کیفیت جاى قربانى و انصارى (بازیکناى سفارشى)هست و امیدواریم خسرو حیدرى فکرى بحال رفتن و خوشحال کردن هوادارا باشه به امید قهرمانى آسیا


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید