خطر از بیخ گوش روزبه گذشت اما;
کد خبر : ۹۵,۳۷۸
مدافع مصدوم استقلال نمی تواند آبی پوشان را در پیش فصل همراهی کند.
چشمی تمرینات پیش فصل را از دست داد
روزبه چشمی به دلیل کشیدگی شدید تاندودن و تورم دیدارهای آینده تیم ملی در جام جهانی را از دست داد تا به این ترتیب این تورنمنت بزرگ خیلی زود برای او به پایان برسد.

در این مصدومیت شدید چشمی حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود که به این ترتیب این بازیکن شانس حضور در تمرینات پیش فصل را از دست می دهد.

مدافع هافبک استقلال فاصله زیادی تا تکرار پارگی رباط زانوی خود نداشت که البته خوشبختانه خطر وقوع این مصدومیت دیگر روزبه را تهدید نمی کند.

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۴۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
ناشناس
۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
2
12

اگه بخایم با همین بدنساز امسالم ادامه بدیم و یا بخایم با شرایط فصل گذشته بدنسازی کنیم وسطای کار دیگه باید خود کادر فنی تو زمین بازی کنن . یعنی بدنسازی استقلال فصل گذشته افتضاح بوده که تمامی بازیکنان استقلال حداقل و دست کم یک بار مصدوم شدن . همین روزبه اگه بدنش آماده بود مصدوم نمیشد . همه این مصدومیتها میراث خوار و ادامه و وام دار تمرینات پیش فصل در فصل گذشتس که دومینووار و تسلسل وار تا الان ادامه پیدا کرده چون در طول فصل فرصتی برای بدنسازی پیش نیومد . بخاطر همین من گلومو جر میدم که بابا مهمترین رکن در کنار بار فنی ، بدنسازی پیش فصله.

مسلم
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ Iran
0
0
3

جناب ناشناس بحث بدنسازی ونظر شما تا پایان فصل جوابش درسته ، در طول فصل که چشمی مصدوم نشد .دو سه ماه از پایان فصل هم گذشته وباید استراحت میکر دند ولی پیوست ان به تیم ملی وجام جهانی رفتند .مصدومیت روزبه 100درصد حاصل فشار سنگینی بود که در بازی با مراکش متحمل شد ونتیجه آن ضد فوتبال کیروش بود ،به واقع به اندازه یک نیم فصل فشار به چشمی امد ، کدوم تیم تو اسیا ولیگ تونست این فشار را به استقلال بیاره ؟ در واقع بعد جام جهانی بازیکنان خسته و متلاشی شده را کیروش تحویل باشگاه بیچاره ومربیانش میده . واقعا معلوم بود بازی با مراکش روزبه وامید فشارزیادی روشون بود وحملات انها پیوسته وبی امان وفرصت نفس کشیدن به مدافعان ایران ندادند . انشاء ا... روزبه سلامت بشه وهمه ملی پوشان .

خون آبی
۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
3
8

دستپخت تیم ملیه دیگه

ناشناس
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ United States
0
10
1

چشمی از قبل مصدمومیت کهنه داشت و نباید جای حسینی را در تیم ملی می گرفت. صدمه جبران ناپذیری به تیم ملی خورد

ناشناس
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
3

بهتر است بدون داشتن اطلاعات نظری ندهیم که این موضوع هم به شایعات و هم به بدخواهان و مخالفان کمک خواهد کرد .

اس اسی
۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
1
10

آقا اگه میشه اطلاعات بیشتری راجع به مصدومیت روزبه بدید آخه چه جوری مصدوم شده ؟ مشکوکه


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید