کد خبر : ۹۵,۳۸۶
پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به سبک بازی اسپانیا و داشتن مهاجمان سرعتی، مجید حسینی می تواند جانشین خوبی برای چشمی باشد.
ایوب اصغرخانی: حسینی جانشین خوبی برای چشمی است/ مساوی نتیجه رویایی خواهد بود
ایوب اصغرخانی در خصوص دیدار ایران برابر اسپانیا گفت: با بازی خوبی که تیم ملی کشورمان مقابل مراکش انجام داد و توانست به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند و کارشناسان هم همگی بازی ایران را تحسین کردند، امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به تساوی مقابل اسپانیا دست پیدا کنیم.
 
وی تاکید کرد: باید بپذیریم کار سختی برابر اسپانیا داریم و این تیم از بازیکنان بزرگ سود می برد. آنها با توجه به مساوی که برابر پرتغال داشتند به تنها چیزی که فکر می کنند، پیروزی برابر ایران است و این موضوع می تواند کار ما را بسیار سخت کند، ولی بازیکنان ایران تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند شگفتی دیگری خلق کنند.
 
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، چه کسی می تواند جانشین او شود، گفت: هم منتظری و هم حسینی دو گزینه خوب برای جانشینی چشمی هستند اما با توجه به جوانی حسینی و سرعت مهاجمان اسپانیا فکر می کنم این مدافع جوان عملکرد خوبی هم در لیگ داشته و می تواند جانشین خوبی برای چشمی باشد.
 
وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن ایران برابر مراکش چه کسی بود، گفت: اعتقاد دارم امید ابراهیمی عملکرد قابل قبولی داشت و توانست در تمامی درگیری ها حضور داشته و مزاحم هافبک های مراکش شود.
 
اصغرخانی در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم مقابل اسپانیا نتیجه قابل قبولی کسب کنیم، گفت: باید آرامش خود را حفظ کرده و با اعتماد به نفس بالا به میدان برویم. از حریف نترسیده و با ارائه یک بازی منطقی و به دور از استرس به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم. البته مطمئنم کی‌روش هم آنالیز خوبی از اسپانیا داشته و اگر بازیکنان نکات فنی او را در زمین پیاده کنند، مطمئنا حتی اگر نتیجه را واگذار کنیم، همچنان سربلند خواهیم بود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی نتیجه بازی سخت خواهد بود، البته دوست دارم یک امتیاز را کسب کنیم، ولی فکر می کنم با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کنیم.
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
پرویزاززاهدان
۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
10

ایران که نیمه اول مثل تیم های عربی اتوبوسی بسته بودوبسسسس.وای کاش همون دقیقه اول گل میخوردیم که تادقیقه نودحمله میکردیم.... حالاهم دوست دارم که پیشکسوت های استقلال دارن درموردجام جهانی حرف میزنن.یکمی هم بفکرباشگاه خودشون استقلال باشن که همیشه میگنن هرچی داریم ازاستقلال.. وبیان یکی بشن وحرفشون روک بزنن ونه دنبال جایگاه باشن که آقایون مفت خوروغیرفوتبالی بهشون بدن.یعنی مثل مرحوم حجازی وپورحیدری کسی پیدانمیشه پشت باشگاه خودش باشه وبزارن استقلال له کنن تالنگ قوی وقویتربسته بشه....تاحالاهم بکل اسکلت اصلی تیم ازهم پاشیده واین آقایون نتونستن بابازیکنان اصلی استقلال قراردادببندن ودوتاهندوانه دربسته گرفتن که معلوم نیست بتونن بکاراستقلال بیان یانه..حالاهم هرروزبه بهانه ای افتخاری وتوفیقی دارن هوادارهای استقلال گول میزنن وامروزوفردامیکنن وشماهاپیشکسوت هاهم پشت همه قایم شدیدوبایدچندتاهوادارکه صداش اصلاشنیده نمیشه گلوش پاره کنه..حالاهم دارن باچندتابنجول مثل انصاری وقربانی ودیگرقراردادمیبندن که هیچ کارهای تواین دوسال نداشتن وخوب هاروفراری میدن که ارزگران شده..واقعاهیچ جای دنیابازیکن خوب وارزان پیدانمیشه که بادلارکم بیاداستقلال بازی کنه یاهم مثل آقایون تیام بیارن وباهاش قراردادمفتکی ببندن که جیب خودشون ودلاشون پرپول کنن چون دیگه پیشکسوتی نمونده که پشت استقلال دربیادوصداش بلندکنه..

ناشناس
۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
7

کیروش مربی بزرگیه ولی مثل قلعه نوعی یه سری کج سلیقگی داره که هم به اعتبار خودش لطمه میزنه و هم تیم؟! آقای کیروش در جام جهانی و و جام ملت های گذشته یکیو شماره 1 تیم ملی کردی بجای رحمتی که همه از تعجب انگشت به دهن موندن و تو هر دو جام دلیل اصلی ناکامی تیم همین تصمیم عجیب و صد البته اشتباه شما بود. و حالام با دعوت نکردن امثال کاوه رضایی و ووریا و سید جلال باعث شدی تیم تضعیف بشه و دقیقا همون بازیکن لنگی (رامین رضاییان) که به ناحق بجای ووریای آماده آوردی تیمو بازوند! پس مثل همیشه هیچ افتخاری بدست نیاوردی چون باز هم بدست خودت موفقیتو پس زدی!!!

البرز
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ Iran
0
0
4

ازدست این مجریان وگزارش گران بی دین ،بی شرف وبی وجدان و کارسناسان ومهمانان پاچه خوار وبی انصاف برنامه هاشون ؛ باید به خدا پناه برد ، که بجای مردم تصمیم گرفته هرچه باب میل ومنفعت خودشونه میگن وقالب میکنن ؛ در گزارشهاشون صحبتهای اندسته از اندک افرادیکه طبق نظر و ایده خوشون ودفاع ازکیروش میکنن راپخش میکنن ! بابا ! کیروش وحی منزل وپیغمبر که نیست که بی اشتباه باشه ! استرالیابا پوستاوغلو قهرمان اسیا ( که ماپنجاه ساله حتی با حضرت کیروش به فینالش هم نرفتیم) شد وتیم را برد جام جهانی ولی ول کرد رفت !ژاپن با وحید هزویج رسید جام جهانی ولی برکنار شد وجام جهانی را ندید! عربستان بعد صعود به جام جهانی سرمربی شو برکنار کرد ! انها بت نمی سازند ! مثلا سردارازمون که مهاجمه با ان همه هارت وپورت نمیتونه گل بزنه ومردم حق دارند از او انتقاد کنند از مسی یا نیمار بالاتر نیست ولی اینها مردم را به نفهمی از فوتبال متهم میکنند .


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید