کد خبر : ۹,۵۷۱
چهار- پنج بازیکن اصلی استقلال به خاطر وجود همین مشاور جوان در استقلال از این تیم جدا خواهند شد
  • با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل نهم مباحث تازه‌تری در مورد باشگاه استقلال به گوش می‌رسد. روز گذشته هم یک سایت خبری با انتشار گزارشی آورده بود مشاور جوان واعظ در این مدت (حضورش در استقلال) نقشی به مراتب بیشتر از یک مشاور داشته و در تمام تصمیمات خرد و کلان باشگاه استقلال دخالت می‌کرده و می‌کند.
  • سایت فردانیوز در گزارش خود مدعی شد پس از جدایی واعظ از فدراسیون دوچرخه‌سواری و انتصاب یکباره او به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال نام فردی به نام «محمودرضا بابایی» مطرح شد که در ظاهر مشاور جوان مدیرعامل معرفی می‌شد اما در بطن موضوع، وی همه کاره استقلالی‌ها به حساب می‌آید. این سایت اضافه می‌کند که:«البته چهره بابایی پیش از ورود به باشگاه استقلال در تیم ملی و به عنوان یکی از مشاوران سازمان تربیت‌بدنی در حوزه ملی دیده شده بود. بابایی در استقلال نیز همچون تیم ملی سعی می‌کرد در بدو ورود ارتباط مطلوبی با رسانه‌ها برقرار کند. او هرازگاهی اصحاب رسانه را به باشگاه دعوت می‌کرد و از آنها مشاوره می‌گرفت، اما هر چه از زمان حضور او در باشگاه استقلال می‌گذشت ارتباطش با اصحاب رسانه کمتر می‌شد. حتی در مقطعی شایعه شد او قصد دارد از استقلال جدا شود اما این شایعات با دیدن چهره او در هنگام تمرینات استقلال و سخنرانی‌های واعظ کم‌رنگ می‌شد.» این گزارش در ادامه به طرح سوالاتی هم پرداخته بود:«چه کسی می‌تواند با فشار به مدیرعامل، امیر قلعه‌نویی را از استقلال کنار بگذارد؟ چه کسی می‌تواند بالاتر از رییس مجمع، مدیرعامل را به استقلال تحمیل کند؟ این سوالاتی بود که پس از صحبت‌های سال گذشته امیر قلعه‌نویی در خصوص علل جدایی‌اش از استقلال به وجود آمد.
  • مصاحبه‌هایی از امیر قلعه‌نویی، علی نظری‌جویباری و واعظ که همگی به یک فرد جوان اشاره کردند.» سایت فردانیوز محمود رضا بابایی را متولد 1362 و جزو عجیب‌ترین «خبرنگاران» ورزشی می‌داند:«شاید استفاده از کلمه خبرنگار هم چندان برای او مناسب نباشد. بابایی طی چند سال گذشته سروسری با ‌آشتیانی دارد تمام افکار و اعمال واعظ دست او است. فایل صوتی که قلعه‌نویی برای واعظ به اجرا گذاشته بود صدای بابایی بود که به صراحت عنوان کرده بود که صفر تا صد واعظ آشتیانی دست من است، اما مدیرعامل استقلالی‌ها که گویا شدیدا تحت تاثیر حرف‌های این جوان است قلعه‌نویی را از استقلال اخراج کرد تا به همگان نشان دهد که چقدر به این فرد جوان اعتقاد دارد. پس از مدتی هم صدای داد و فریاد پیروز قربانی از باشگاه استقلال به گوش رسید تا او نیز به همان راهی برود که قلعه‌نویی فرستاده شده بود.» این گزارش اما در بخش دیگر از مطالبش برای مستند جلوه دادن مباحث مطرح شده‌اش از سخنان مدیر روابط‌عمومی تازه برکنار شده باشگاه استقلال وام گرفته و برخی گله و شکایت‌های او را منتشر می‌کند.«دخالت برخی دوستان به ویژه بابایی در کار من باعث شد تا از استقلال جدا شوم. من (حیرانی) در این تیم کاری نداشتم و مشاور جوان واعظ در حالی که فاقد تخصص بود در کار من دخالت می‌کرد.» البته این بخش حرف‌های محمد حیرانی تکراری بود که در ادامه‌اش به راه ندادن دو عکاس ورزشی به دستگردی هم اشاره شده بود، اما حیرانی در گفت‌وگو با فردانیوز موارد تازه‌تری را هم افشا کرد.«کارها در باشگاه استقلال سیتماتیک نیست و اصلا روی حرف‌های واعظ درباره مدیریت نمی‌توان حساب کرد. به نظرم دست واعظ زیر سنگ بزرگی زیر پای بابایی است و در یک مورد دستش پیش مشاور جوان گیر است.» محمد حیرانی همچنین بدون اشاره به مدرک تحصیلی واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با فردانیوز صراحتا به مدرک تحصیلی بابایی اشاره می‌کند و او را فاقد مدرک لازم تحصیلی جهت انتصاب به عنوان مشاور مدیرعامل می‌داند.«در استقلال تصمیم گیرنده اصلی این مشاور 27 ساله است و آشتیانی با این همه ادعایی که دارد تمام اختیاراتش را به وی داده است. این را هم بدانید که در پایان فصل جاری چهار- پنج بازیکن اصلی استقلال به خاطر وجود همین مشاور جوان در استقلال از این تیم جدا خواهند شد.» در این گزارش افشاگرانه و تا حدی تکان‌دهنده جای این سوال باقیست که آیا چنین مباحثی در مورد باشگاه استقلال صحت دارد؟ و اگر صحت دارد چطور شاهد سکوت سازمان تربیت‌بدنی، به ویژه بخش بازرسی و نظارت بر ارگان‌های زیر مجموعه‌اش هستیم.آن هم در مورد باشگاه بزرگ، پرطرفدار و تاثیرگذاری در سطوح مختلف جامعه که نامش استقلال است.



۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۹:۲۵
گل |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید