کد خبر : ۹۷,۲۹۴
کاپیتان استقلال بدون رقیب در تعطیلات خود را آماده شروع فصل می کند.
رحمتی بی رقیب در تعطیلات لیگ

 مهدی رحمتی در فصل های اخیر رقیب جدی به نام سید حسین حسینی داشته است و این 2 در این مدت بارها جای خود را در درون دروازه با هم عوض کرده اند.

با این حال در تعطیلات لیگ برتر سیدحسین حسینی به اردوی تیم ملی رفته است و به همین دلیل مهدی رحمتی بدون رقیب تمرین خود را پیگیری می کند.

سیدحسین حسینی بعد از مدت ها نیمکت نشینی در 3 بازی برابر سایپا در لیگ و جام حذفی و سپاهان در درون دروازه استقلال ایستاد اما شفر ترجیح داد در بازی با ماشین سازی از مهدی رحمتی استفاده کند و با توجه به اینکه او موفق شد دروازه استقلال را بسته نگه دارد، احتمال اینکه به حضور ثابتش در ترکیب ادامه بدهد زیاد است. 

عکس: رضا سعیدی پور

 

۲۴ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۳۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
ناشناس
۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
1
8

امروز بعدبازی ایران عکسی از اون وزیر لنگی ..... دیدم که بهمراه اون تاج راحت گرفته بودن خوابیده فارغ از هرگونه دغدغه فکری چراکه اون لنگ لجنشون به هرچی که میخواست رسید وتیم مظلوم استقلال هم که وضعیتش بحرانی شده دیگه چی میخواستن بهتر از این به این شب عزیز دعا میکنم هرگز روز خوش نبینید این تیم عشق یک مشت جوون وما که یک عمر به عشقش نفس کشیدیم وشما نامردا به این روز انداختینش خدا جواب کارای کثیفتان را بدهد

اعزرائیل لنگیها
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ Iran
0
0
5

افرادی مانند تاج و کفاشیان و ساکت و داورزنی و سلطانی فر و... باید به استراحت بپردازند بنده خدا شفیع که قبل از برکناری به دیار باقی شتافت . اگر این آقایان در خواب روند شاید به ملاقات شفیع روند


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید