کد خبر : ۹۷,۳۰۵
مدافع مستحکم استقلال و تنها بازیکن ایران که موفق شده 3 بار در فینال باشگاهای آسیا حضور پیدا کند درباره شرایط این روزهای استقلال واکنش نشان داد.
فرهاد مجیدی گزینه مناسبی برای استقلال است
رضا حسن زاده بازیکن سابق استقلال که به خاطر سبک بازی اش در استقلال میان هواداران به سیم خاردار معروف شده بود در مورد شرایط این روزهای استقلال و عدم نتیجه گیری این تیم اظهار داشت:

 

-

بعد از نتایجی که استقلال در لیگ امسال به دست آورده حال و روز این تیم چندان جالب به نظر نمی رسد و دیدن استقلال در این وضع عذاب آور است. معتقدم باشگاه و سرمربی تیم باید یک برنامه مدون برای ریکاوری بازیکنان طراحی کنند.

 

برطرف کردن ضعف های تیم گام اول برای ترمیم وضعیت فعلی استقلال است که باید کادر فنی زودتر برای این مهم اقدام کند. با برطرف کردن ضعف ها و یارگیری خوب در نیم فصل، تیم می تواند به روزهای اوجش بازگردد. تغییرات بیشتر مواقع مفید واقع می شود و معتقدم شفر برای دستیابی به موفقیت باید یک دستیار خوب به کادر خود اضافه کند. فرهاد مجیدی می تواند گزینه خوبی برای شفر باشد.

 

اهدای سوپرجام به پرسپولیس واقعا کار زشت و شرم آوری بود مه صورت گرفت. باید به حال این فوتبال تاسف خورد. به هر حال هم من و هم تمام هواداران استقلال امیدوارند CAS رای خودش را به نفع استقلال صادر کند.

۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۰۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید