کد خبر : ۹,۸۵۱
منابع خبری نزدیک به سازمان تربیت بدنی اعلام کردند؛پس از استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره استقلال تهران به احتمال بسیار زیاد به زودی فردی از سوی رئیس سازمان تربیت بدنی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی خواهد شد
منابع خبری نزدیک به سازمان تربیت بدنی اعلام کردند؛پس از استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره استقلال تهران به احتمال بسیار زیاد به زودی فردی از سوی رئیس سازمان تربیت بدنی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی خواهد شد تا پس از انتخاب اعضای هیات مدیره جدید و برگزار نخستین جلسه هیات مدیره مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران معرفی شود.

پس از انکه علی سعیدلو روز گذشته در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد تغییرات در هیات مدیره استقلال فطعی است ، اعضای هیات مدیره این باشگاه تصمیم گرفتند برای این که فضای کار را برای رئیس سازمان تربیت بدنی باز بگذارند استعفای دسته جمعی خود را اعلام کنند، بر همین اساس دیشب آنها رسما استعفای کتبی و شفاهی خود را اعلام کردند تا استقلال تا اطلاع ثانونی بدون هیات مدیره شود.

اما این مساله عمر زیادی نخواهد داشت چرا که گفته می‌شود رئیس سازمان تربیت بدنی قصد دارد امروز وفردا درباره انتخاب سرپرست موقت باشگاه استقلال تهران تصمیم نهایی را اخذ کند چرا که هرگز دوست ندارد این باشگاه در برهه نقل و انتقالات صمده ببیند.

براساس گمانه زنی محافل خبری از بین اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که شب گذشته اقدام به استعفا کردند تنها شانس بازگشت خسرو دانشجو به جرگه مدیریتی استقلال وجود دارد و مابقی اعضا هیچ شانسی برای ورود مجدد به دایره مدیریتی باشگاه استقلال را ندارند.

شب گذشته اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از ساعت 20:30 دقیقع جلسه خود را با رئیس سازمان تربیت بدنی آغاز کردند که این نشست تا بامداد دوشنبه ادامه پیدا کرد و سرانجام اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند از ادامه همکاری با باشگاه استقلال انصراف دهند و استعفای خود را تقدیم رئیس سازمان تربیت بدنی کنند.در این جلسه تمام اعضای هیات مدیره تیم استقلال به صورت شفاهی از سمت خود استعفا کردند.

خسرو دانشجو، امیدوار رضایی، علی انصاری، محمد سعید نفریه و امیر رضا واعظ آشتیانی اعضای هیات مدیره استقلال بودند که از سمت خود کناره گیری کردند.

خسرو دانشجو، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تائید این خبر گفت: استعفای دسته‌جمعی تمام اعضا به آقای سعیدلو به صورت شفاهی اعلام شد اما بنده به صورت کتبی از سمت خود استعفا کردم و از این پس دیگر در خدمت استقلال نخواهم بود.

اما رئیس سازمان تربیت بدنی که زودتر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نشست هیات مدیره را ترک کرد در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد:"چون بعضی‌ها خواب‌شان می‌آمد جلسه را تعطیل کردیم وگرنه من حاضر بودم تا صبح اینجا بنشینم. با این حال در این نشست در خصوص بحث کلان و سیاست‌های کلی فوتبال کشور و نکات مثبتی که می‌توان ایجاد کرد،‌ صحبت کردیم و جلسه خوبی را پشت سر گذاشتیم."

وی گفت:"در ادامه در خصوص دو باشگاه پرطرفدار که متولی آن سازمان تربیت‌بدنی به بحث و تبادل نظر پرداختیم و راهکارهایی را در خصوص موفقیت‌ این تیم‌ها مطرح کردیم و البته گلوگاه‌های اقتصادی و بودجه این دو باشگاه را پیدا کردیم و امیدواریم که مجموع این صحبت‌ها نتایج خیلی خوبی برای باشگاه مردمی استقلال داشته باشد."

سعیدلو در پاسخ به این سوال که آیا سازمان نمی‌خواهد در فصل نقل و انتقالات به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کمک مالی کند، گفت:"مگر استقلال و پرسپولیس تا به حال بدون کمک سازمان چرخیده‌اند. بین این دو تیم همیشه مساوات را رعایت کرده‌ایم و شما نباید به آمارهایی که برخی‌ها می‌دهند دقت کنید. این آمار دست سازمان تربیت‌ بدنی است و شما باید آن را از ما پیگیری کنید. البته نه فقط به این دو باشگاه بلکه به تمامی باشگاه کمک خواهیم کرد و وضعیت آنها را ارزیابی می‌کنیم."

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییراتی در هیات مدیره استقلال رخ داده است یا خیر، گفت:" صحبت‌هایی انجام شد اما هنوز نتیجه‌ای نگرفتیم. جلسات ما همچنان ادامه دارد و در آینده نتایج جلسه را اعلام خواهیم کرد اما مطمئن باشید تغییرات در هیات مدیره این باشگاه حتمی است. "

رئیس سازمان تربیت‌بدنی در خصوص غیبت علی انصاری و شایعه اختلافات این دو نفر با یکدیگر گفت:"بهتر است این مسئله را از دوستان باشگاه استقلال بپرسید زیرا من این جا مهمان بودم. "

۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۵۹
کلیدواژه ها: شبکه ایران 

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید