کد خبر : ۹,۸۵۲
کفاشیان: یک ماه پیش از سعیدلو خواسته بودم واعظ را برکنار کند
علی کفاشیان در خصوص بیانیه باشگاه استقلال پس از اعلام موضع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: برخلاف صحبت‌ برخی‌ها، جام حذفی 5 بازی نیست و دسته اولی‌ها تعداد بازی بیشتری انجام می‌دهند. بازی‌های حذفی اضافه بر مسابقات لیگ برتر است. وقتی یک باشگاه دسته یکی به فینال رقابت‌های حذفی راه پیدا می‌کند نشان از پتانسیل بالای آن تیم دارد.

وی اظهار داشت: صحبت‌های آشتیانی و باشگاه استقلال باید با بررسی و استدلال بیان شود. باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد بدهیم و برای انجام این کار مراحل زیادی را طی کنیم.

کفاشیان در مورد اینکه باشگاه استقلال گفته بود در فدراسیون فوتبال روحیه مناظره وجود ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون با کسی صحبت می‌کنند که اطلاعات کافی داشته باشد. وقتی افراد بی‌دلیل و بدون اطلاعات بر حرف خود پافشاری می‌کنند، مسئولان هم نمی‌توانند با آنها صحبت کنند و به همین خاطر دلیلی ندارد با واعظ صحبت کنیم. ما نظرات و استدلال‌ها را می‌گیریم و اگر درست باشد به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه می‌دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای ارسال کرده و گفته یک ماه و نیم دیگر جلسه کمیته‌ها و باشگاه‌های حرفه‌ای برگزار خواهد شد. مسئولان آسیایی نظرات را در مورد مسائل مختلف جمع می‌کنند، اما هنوز هیچ باشگاهی به ما جواب نداده است. به همین دلیل مسئولان فدراسیون ایران مجبور می‌شوند از خودشان مطالبی را نوشته و ارائه کنند.

وی در خصوص بیانیه باشگاه استقلال و حمله لفظی به فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من و عزیز محمدی در 3 جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کرده‌ایم، اما مسئولان باشگاه استقلال تنها در یکی از این جلسه‌ها حضور داشتند. پرسپولیسی‌ها هم به صورت کامل دراین جلسات شرکت نکرده‌اند.

کفاشیان گفت: آنجا یک مترجم همزمان حضور دارد. جایی هم که لازم باشد من صحبت خواهم کرد. سازمان لیگ و فدراسیون تمام پیشنهادات خود را ارائه داده‌اند، اما باشگاه‌ها هیچ مسئله‌ای را اعلام نکرده‌اند. اگر مقرراتی هم قرار است تصویب شود به اندازه کافی از آن دفاع خواهیم کرد.

کفاشیان در خصوص استعفای دسته‌جمعی اعضای هیات مدیره و رفتن آشتیانی از باشگاه استقلال به خبرنگار فارس گفت: حدود یک ماه پیش به سعیدلو اعلام کرده بودم آشتیانی در جهت مثبت قدم برنمی‌دارد و خواهان تغییر و تحولات در باشگاه استقلال شده بودم. سعیدلو به سرنوشت این باشگاه‌ها حساس است و نظارت کافی بر آنها دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از باشگاه استقلال می‌خواهم پیشنهادات خود را منتشر کنند، گفت: اگر از سمت خود استعفا دهند و بروند دیگر شکایت‌ خود را ادامه نخواهم داد.
۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۱۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید