کد خبر : ۹,۸۷۰

با استعفای واعظ آشتیانی از مدیریت باشگاه استقلال فرهاد مجیدی نیز در این تیم نمی‌ماند. مجیدی که رابطه بسیار خوبی با واعظ داشت گویا از موضوع استعفا با خبر بود و به همین دلیل در این مدت قراردادش را با استقلال تمدید نکرد.

با استعفای واعظ آشتیانی از مدیریت باشگاه استقلال فرهاد مجیدی نیز در این تیم نمی‌ماند. مجیدی که رابطه بسیار خوبی با واعظ داشت گویا از موضوع استعفا با خبر بود و به همین دلیل در این مدت قراردادش را با استقلال تمدید نکرد تا تکلیف مدیریت استقلال مشخص شود که با رفتن واعظ تکلیف مجیدی هم مشخص شد و او نیز در استقلال نمی‌ماند.

مجیدی دو پیشنهاد از تیم‌های عربی دارد که قرار است هفته آینده پای میز مذاکره با‌ آنها بنشیند و قراردادی با یکی از این تیم‌ها به امضا برساند. یکی از این تیم‌ها اماراتی و دیگری از کشور قطر است.

مجیدی سابقه طولانی بازی در کشور امارات دارد و سال‌ها در این کشور در تیم‌های مختلف بازی کرده است،‌او در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و به همین دلیل مورد توجه دوباره تیم‌های عربی قرار گرفت.

با جدایی مجیدی او نیز جزو ستارگانی خواهد بود که از این تیم جدا می‌شود، پیش از او جان واریو، سیاوش اکبرپور، حسین کاظمی نیز از تیم استقلال جدا شده بودند.

۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ۲۲:۳۱
کلیدواژه ها: ف ا 

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید