کد خبر : ۹,۸۷۹
تعداد مربیان منشوری افزایش پیدا می کند. لیست منشوری های لیگ برتر برای سال بعد به 8 مربی افزایش خواهد داشت

این جدیدترین خبر از فهرست منشوری هاست. غیر از ف- ک که شایعات بسیاری درباره منشوری بودن یا نبودنش مطرح است ، از دو مربی سرشناس دیگر هم به عنوان مربیان ممنوع الفعالیت جدید نام برده می شود.

 این خبر اولین بار زمانی اعلام شد که حجه الاسلام علی پور در گفت و گویی اعلام کرد مربیانی که در لیگ امسال متهم شده اند به مشکلاتی مثل تبانی یا مسائل دیگر ، خودشان می دانند که برای سال بعد اجازه فعالیت در لیگ را ندارند. او همچنین تاکید کرد که تیم ها نمی توانند بدون کسب مجوز از سزمان لیگ برای عقد قرارداد با بازیکنان یا مربیان مختلف اقدام کنند. این چالش بزرگی را پیش روی باشگاه ها قرار داد. تیم ها نام مربیان مورد نظر شان را طرح می کردند و این طرح موضوع سبب می شد تا یک به یک نام های قرار گرفته در لیست سیاه لو بروند. مربی یکی از تیم های لیگ برتری که امسال درباره اش شایعات فراوانی مطرح بود و در هفته های پایانی لیگ ، بارها از سوی سایت های حامی دولت به او وصله تبانی چسبید حالا در لیست سیاه قرار گرفته و نمی تواند برای سال بعد مثل 5 مربی محروم از سال قبل ، فعالیت کند.

غیر از او ابهام ها درباره ف-ک هم مطرح است اما جدیدترین نام این فهرست ، قرار گرفتن نام یکی از مربیان موفق دو سال گذشته لیگ برتر است. او که سال گذشته نتوانست همراه با تیم هایش در لیگ برتر توفیقی داشته باشد و به همین دلیل مدتی را تنها استراحت خانگی داشت.

درباره این مربی دلیل خاصی غیر از شایعاتی که از زمان حضورش در تیمی شهرستانی پخش شده بود نمی توان یافت اما اینکه استعلامش از سوی دو باشگاه با پاسخ منفی سازمان لیگ همراه شده است ، شایعات را در ارتباط با او افزایش می دهد. اگرچه هیچ یک از مسولان سازمان لیگ حاضر نیستند قرار گرفتن نام این مربی میان سال را که پیشکسوت استقلال محسوب می شود را تائید کند اما به نظر می رسد بزودی با لو رفتن نام مخفف این مربی ، جنجالی جدید در لیگ به پا خواهد شد.

۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ۲۲:۴۸
خبر آنلاین |

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
علی روشن
۱۳۹۱/۱۱/۱۰ Iran
0
0
0

باور کنید خون من ابیه فقط با عشق ابی زندگی میکنم


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید