کد خبر : ۹,۸۹۱
  • خسرو دانشجو رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفا گفت: تنها با کلام و حرف آقاى سعیدلو نمى توان به این تیم کمک کرد و نیازمند حمایت عملى دوستان هستیم.وى در خصوص جلسه اعضاى هیات مدیره با رئیس سازمان تربیت بدنى و مباحث مطرح شده اظهار داشت: در نشست شب گذشته پیرامون مباحث اقتصادى صحبت کردیم و بحث هاى خوبى مطرح شد. وى تاکید کرد: قطع به یقین تغییر و تحول در هیات مدیره استقلال رخ خواهد داد و قبل از شروع جلسه آقاى انصارى طى تماسى تلفنى استعفاى خود را اعلام کردند. دانشجو گفت: پس از آن هم سایر همکاران مثل نفریه، امیدوار رضایى و دیگران به همراه بنده که سمت رئیس هیات مدیره را بر عهده دارم، استعفاى خود را به آقاى سعیدلو اعلام کردیم. البته ایشان درباره این استعفا هیچ تصمیمى نگرفتند اما تمامى اعضا بر استعفاى خود مصمم هستند و باید بگویم از این پس در خدمت باشگاه استقلال نیستم.
  • دانشجو که بسیار ناراحت مى رسید در خصوص دلایل استعفاى اعضاى هیات مدیره تصریح کرد: به لحاظ مالى مشکلات بسیارى وجود دارد و ما نیازمند کمک سازمان تربیت بدنى هستیم. البته کمک کلامى و فکرى به کارمان نمى آید و در واقع کمک عملى باید صورت بگیرد.وى تاکید کرد: اینکه باشگاه استقلال باید یارگیرى کند و به هنگام عقد قرارداد باید به بازیکنان جدید پولى در ابتدا بدهد طبیعى است و تنها با کلام و حرف آقاى سعیدلو نمى توان به این تیم کمک کرد. هر چند ایشان به صورت کلامى قول مساعد داده اند ولى بنده با توجه به اینکه از لحاظ قول آقاى سعیدلو راضى نشدم بر استعفاى خود پافشارى دارم. بنابراین این آخرین شامى بود که در خدمت اعضاى هیات مدیره باشگاه استقلال صرف کردم. رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص ادعاى سعیدلو مبنى بر تامین مالى استقلال گفت: دست ایشان درد نکند اما با توجه به اینکه در مقطع کنونى نیازمند حمایت عملى دوستان هستیم، با جمع بندى صورت گرفته مطمئن باشید بنده به عنوان رئیس هیات مدیره دیگر از درب باشگاه استقلال داخل نخواهم شد.دانشجو یادآور شد: خدا را شکر در۳ سالى که در خدمت استقلال بودم در سال اول جام حذفى را کسب کردیم، در سال دوم قهرمان لیگ شدیم و در سال سوم موفق شدیم براى اولین بار پس از عنوان قهرمانى در مقام سومى تیم را تحویل عزیزانى که توان بیشترى دارند بدهیم. امیدوارم آقاى آشتیانى با توان و تجربه اى که دارند بمانند و من به عنوان یک دوست از ایشان خواهش کردم که دوام بیاورند.
  • وى در خصوص استعفاى على انصارى گفت: ایشان در تمام مدت حضور در هیات مدیره هر کارى از دستشان برمى آمد انجام دادند و در حالى که دربعضى زمان ها با چالش هاى جدى اقتصادى مواجه بودیم ایشان دست تیم را گرفته و کمک کردند. خواهش من از آقاى انصارى این است که در هیات مدیره باقى بمانند اما بنده چون احساس مى کنم دیگر کمکى از دستم برنمى آید بر استعفاى خود اصرار دارم.دانشجو در پاسخ به سؤال خبرنگارى که پرسیده بود آیا درست است که واعظى آشتیانى دوست ندارد على انصارى در این باشگاه محبوب شود، گفت: روابط بین این دو نفر بسیار صمیمانه و دوستانه است و آنها با هم رابطه اى عاطفى دارند. پیشرفت یکى از آنها براى طرف دیگر مطلوب است. قبل از این دیده ایم هر گاه طرفین شرایط را براى پیشرفت یکدیگر دیده اند به نفع هم کار کردند. براى شما مثالى مى زنم،؛ زمانى که آشتیانى از فدراسیون دوچرخه سوارى رفت با- تمام توان خود کارى کرد که انصارى جایگزینش شود و این اتفاق نیز افتاد.وى اظهار داشت: از سوى دیگر زمانى که على انصارى به استقلال آمد به لحاظ مالى هر کارى که مى توانست انجام داد و دیدید یکى از دلایلى که واعظ آشتیانى از سمت قائم مقامى سازمان کنار کشید حذف على انصارى از فدراسیون دوچرخه سوارى بود.
  •  رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه تکلیف واعظى آشتیانى چه مى شود، گفت: بهتر است این سؤال را از خودشان بپرسید و ترجیح مى دهم واعظ پاسخگو باشد اما آن چیزى که مى توانم روى آن تاکید کنم استعفاى خودم است. در واقع من حرفم را به نوعى زده ام و اعلام کردم که از آقاى واعظ مى خواهم در باشگاه بمانند و تمام تلاش خود را انجام مى دهم که این اتفاق بیفتد. درست است که رئیس هیات مدیره نیستم ولى یک استقلالى هستم و از این پس شاید به عنوان هوادار از درب باشگاه استقلال داخل شوم.دانشجو که برگه استعفایش را از جیبش خارج کرده بود، گفت: همه دوستان به لحاظ شفاهى استعفا کردند و من تنها کسى بودم که به لحاظ کتبى استعفا کردم و در سربرگ باشگاه تقدیم آقاى سعیدلو کردم. خیلى دوست داشتم ایشان استعفاى من را قبول کنند و با خیال راحت ترى مى رفتم اما بخشى از این قضیه هم به من مربوط است که دیگر نمى توانم در استقلال کار کنم.
۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ۰۸:۲۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید