درخواست نظر دیگران

Avatar سیاوش نقی زاده
درخواست نظر دیگران
By   سیاوش نقی زاده   3337 Day ago
سلام 
مدتی است که در بازیهای استقلال نمیتوانم این مسئله را برای خودم هضم کنم که چرا تیم اینقدر پاس به عقب دارد ؟ این درست است که فوتبال یک بازی گروهی است و همه باید در اختیار تیم باشند ولی به این نکته توجه کنید (در بازی بعدی استقلال) درست وقتی که تیم در حال حمله است و با یک پاس روبه جلو میتوان یک موقعیت گل درست کرد ، یکی از بازیکنان با یک پاس به عقب تمام روند حمله ایی تیم را خراب میکند.  
Avatar عشق است بختیاری
By   عشق است بختیاری   3299 Day ago
اقای قلعه نویی یک مربی به شدت ترسویی هستن اگه به تعویض این مربی دقت کنیین تعویضای عموما دفاعی و اوردن بازیکنان به دردنخور و ترسو هست وقتی استقلال توپ پخش کن نداره اقای قلعه نویی نیم فصل میره بازیکن اشغال می خره اونم بیشتر مهاجم اشغال که نمی تونن با توپ کار کنن اگه دقت کنیین استقلال بعد از هر گل میره تو دفاع
پس این مشکل مال سرمربی با خرید بد وتعویض بد وبازیکنان بی کیفیت مثل عنایتی برهانی وصادقی وبیگ زاده
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3299 Day ago
آبیهای عزیز بکاربردن لفظ آشغال کار درستی نیست . در باره پاس به عقب کاملا درست گفتی . از همین پاس به عقبهای بیهدف  استقلال بارها گل خورده . اگر در بازیهای اروپایی بازیکن حتی از وسط زمین  پاس به عقب میدهد حتما برای یک حمله جدید با تاکتیک جدید میباشد . ما از این کار فقط توپ را به سمت دروازه خودی فرستادن یاد گرفتیم و در واقع هیچ هدفی از این کار نداریم . تازه همین پاس به عقب را دروازه بان به اوت میفرستد .  

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.