تیم استقلال و پنج بازی باقیمانده

Avatar وهاب نظری نژاد
تیم استقلال و پنج بازی باقیمانده
By   وهاب نظری نژاد   3302 Day ago
تیم استقلال  باید در هفته های آینده پنج بازی انجام بده که با ملوان در انزلی . با پدیده در آزادی . با صبا در قم . با تراکتور در آزادی . و آخرین بازی خود را که هم سرنوشت ساز و هم حیثیتی است با لنگیها انجام بده . پیش بینی شما از این بازیها چگونه است و جایگاه استقلال را کجای جدول مجسم میکنید .ضمنابه همه دست اندر کاران استقلال اخطار میدم . که شما فقط با بردن تیم لنگیها میتوانید دل هواداران را با این نتایج ضعیف شاد کنید . تا نظر شما چه باشد . 
Avatar محمدحسن ملکی
By   محمدحسن ملکی   3302 Day ago
منم برد دربی رو از همه مهمتر میدونم بعدش تراکتور شرایط برای سهمیه هم سخت شده خداکنه ببریم البته خداکنه نفت هم قهرمان حذفی بشه تا شانس ما برای سهمیه بیشتر بشه کلید موفقیت تو این چند بازی استفاده از بازیکنای جوونی مثل محسن کریمی، برزای و حسینی هستش
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3297 Day ago
​دوست عزیز آبی دریا دل .آقای  Abi 7 همانطور که پیش بینی کرده بودم ذوب آهن با تحقیر کردن نفت مدعی علاوه بر اینکه باعث صدر نشینی تراکتور شد خودش هم بالای سر استقلال در رده پنجم قرار گرفت . فقط خدا کنه فردا تیم استقلال از مرداب انزلی سربلند بیرون بیاد تا هم ذوب را به پایین بکشد و هم اینکه باعث بالا رفتن روحییه بازیکنان برای بازیهای بعدی بشه . زیرا در صورت تساوی هم استقلال عملا همه چیز را از دست خواهد داد . پس بامید پیروزی استقلال در بازی فردا . 
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3297 Day ago
​متاسفانه یکی از پنج بازی به تساوی کشیده شد و طبق معمول استقلال بازی برده را با مساوی عوض کرد . که اگر در دقایق پایانی توپ ملوانها به تیر نمیخورد و وارد دروازه میشد . دیگه بعدش گفتن نداره.
Avatar لیلا جوکار
By   لیلا جوکار   3296 Day ago
بد بازی میکنیم بد میاریم و بازی برده رو مساوی میکنیم.نمیدونم تا کی این مصدومیت و محرومیت ها دست از سر استقلال برمیداره؟استقلال توی این چند هفته نیمه دوم کم میاره و عقب میکشه برعکس اولای فصل که اخر بازی گل میزدیم.این باید دلیلش پیگیری بشه از 12 امتیاز این 4 تا بازی فقط 2 امتیاز این خیلی بده.
Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3296 Day ago
​الان دیگه مطمئن هستم سهمیه هم امسال نباید بگیریم شاید هم من اشتباه کنم ولی این وضع برای معامله استقلال و پرسپولیس هست و تا وقتی انجام نشه وضع همینه
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3296 Day ago
​مطما باشین واگذاری استقلال از چاله به چاه افتادن است . من ایجور فکر میکنم و دلایل خودم را دارم .  اما بازی امروز . تیم مریضه . خسته است . سنگینه . هماهنگ نیست . اوتهای اشتباه . پاسهای اشتباه . کرنرهای بیهدف . ترس دروازه بان از بیرون آمدن دروازه . نه تنها در این بازی که در اکثر بازیها همینه . بازی بعدی . یک استادیوم بدون تماشاچی و یک پدیده با روحیه . دیگه نباید بگیم کلاغ پر که باید بگیم همه چی پر . پر . پررررررررررر.
Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3296 Day ago
​در اینکه کل تیم با نا به سامانی دست به گریبانه شکی نیست من هم انتقادهای زیادی به عملکرد تمام اعضا تیم از مدیریت تا سر مربی و بازیکنان دارم ولی حیف که اسم استقلال در کنار آنهاست و فقط به خاطر این سکوت میکنم تا در آینده ببینم اوضاع تتقعیر خواهد کرد که امیدوارم وضع دگرگون بشه
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3296 Day ago
از بس که نوشتیم و گفتیم و حرص خوردیم خدا وکیلی سردرد گرفتیم . ایکاش چندتا از این بازیکنان متعصب و با غیرت که دایم برای تیم حاشیه درست میکنند . قهر میکنند . بنده های خدا ماشین چهارصد .پانصد میلونی دارن و طفلکیها خونه ندارن .این نوشته ها را میخواندن شاید وجدانشون بیدار بشه و یه تکون بخودشون بدن تا ببینن هوادار چقدر حرص و جوش میخوره . الان آقایان در خوب ناز تشریف دارن و ما داریم غمنامه های استقلال را مینویسیم .   

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.