اخبار باشگاه

Avatar shide HR
اخبار باشگاه
By   shide HR   3271 Day ago
سلام بچه ها , با توجه به این که این روزا بازار اخبار داغه اگر خبری دیدید که به نظرتون برای بقیه هم جالبه رو اینجا بذارید تا بقیه هم استفاده کنن . مرسی
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3270 Day ago
 خبر از این داغتر که این همه فغانی پدر استقلال و در آورد آب از آب تکان نخورد ولی تا دیدن که انگار در حق تراکتور داوریش ضعیف بوده فورا اونو به کمیته انظباطی فرستادن . عسکری هم استعفا داد 


 
خدا بده شانس . 
Avatar محمدحسن ملکی
By   محمدحسن ملکی   3270 Day ago
Written by: وهاب نظری نژاد
 خبر از این داغتر که این همه فغانی پدر استقلال و در آورد آب از آب تکان نخورد ولی تا دیدن که انگار در حق تراکتور داوریش ضعیف بوده فورا اونو به کمیته انظباطی فرستادن . عسکری هم استعفا داد 


 
خدا بده شانس . 

تاج همیشه مظلوم بوده
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3269 Day ago
 بله کمیته انظباطی . کمیته داوران . فدرسیون و مسئولین ورزش . ممکن است کفر پایدار بماند .            ولی ظلم پایدار نمی ماند . بزبان ساده . خداوند کفر را تحمل میکند .ظلم را نه .  
Avatar shide HR
By   shide HR   3228 Day ago
پرویزمظلومی طی تماسی با تیموریان خواستاربازگشت این بازیکن به استقلال شد. مظلومی از آندو خواسته است هرچه زودتربه باشگاه استقلال برودو شرایطش را برای فصل آینده اعلام کند تا مسئولان باشگاه استقلال برای عقد قراداد دوباره با وی اقدام کنند. این درحالی است که تیموریان ازیک تیم قطری پیشنهاد دارد و باشگاه تراکتورسازی نیز سخت به دنبال تمدید قرارداد او است. تیموریان هنوزپاسخی به مظلومی نداده و به سرمربی استقلال گفته است تا هفته آینده پاسخ پیشنهاد او را می دهد. آندو نیم فصل لیگ چهاردهم درحالی از استقلال جدا شد که برخی لیدرهای این باشگاه علیه او شعارهایی دادند و با باشگاه استقلال نیز برسرمسائل مالی به مشکل خورد. تیموریان درحالی استقلال را ترک کرد که یک میلیاردازقرارداد فصل پیشش را بخشید! مظلومی به آندو گفته است که یک جای خالی دراستقلال برای او نگه داشته است تا تکلیف روشن شود
Avatar shide HR
By   shide HR   3228 Day ago
ه نقل از تسنیم، روزبه چشمی که روز گذشته رضایت‌نامه خود را برای انتقال از تیم صبای قم به استقلال گرفته بود، امروز (چهارشنبه) با حضور در باشگاه استقلال قراردادش با این باشگاه را امضا کرد. قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال دو ساله است.
 
 
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3226 Day ago
موضع استقلال درباره نکونام، حیدری و ابراهیمی

باشگاه استقلال قصد حفظ خسرو حیدری و امید ابراهیمی را دارد اما جواد نکونام به احتمال زیاد استقلالی نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره کاپیتان سابق تیم ملی که در ایران به سر می برد گفت: آقای نکونام مورد احترام همه و کاپیتان تیم ملی است. اگر بازیکنی در پست ایشان جذب کنیم تراکم می شود و دیگر آمدن ایشان به صلاح نخواهد بود، اما اگر این اتفاق نیفتاد برای جذب ایشان وارد عمل می شویم.

وی درباره تمدید قرارداد خسرو حیدری هم گفت: آقای خسرو حیدری مثل امیرحسین صادقی جزو بچه های باتعصب باشگاه است و پذیرفته که در هر شرایطی با ما باشد که من از ایشان تشکر می کنم. خسرو هیچ مشکلی در عقد قرارداد ندارد. ا یشان از باشگاه طلبکار هستند و باید این مطالبات را رفع کنیم.

اما موضوع جذب امید ابراهیمی هم یکی دیگر از سوالات خبرنگاران بود که امیری گفت: آقای امید ابراهیمی مثل آقای خسرو حیدری هستند و مشکلی برای ماندن در استقلال ندارد اما ما باید راهکاری برای مطالبات گذشته این بازیکنان پیدا کنیم.

Avatar shide HR
By   shide HR   3226 Day ago
حضور جاسم کرار در استقلال قطعی نیست و احتمال دارد این بازیکن عراقی که یک سال دیگر قرارداد دارد، از جمع آبی ها جدا شود. 
کرار خواستار دریافت مطالبات فصل گذشته خود شده و برای فصل جدید نیز پول زیادی طلب کرده ولی آبی ها قرارداد جدیدی تنظیم کرده اند که در صورت غیبت های مجدد پولی به وی پرداخت نخواهد شد که به همین دلیل مذاکرات طرفین تا امروز بی نتیجه بوده است.
مربیان استقلال که از احتمال جدایی باخبرند به دنبال گزینه جانشینی وی هستند و این بازیکن را نیز انتخاب کرده اند.
مظلومی علاقمند است که محسن مسلمان به استقلال بپیوندد اما مشکل اینجاست که این بازیکن هم - که فصل گذشته قرضی در فولاد بازی کرد و سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارد - با ذوب آهن قرارداد دارد و برای جذبش باید رضایت نامه اش را از اصفهانی ها بگیرند.
ذوبی ها چندی پیش خواستار معاوضه مسلمان با محسن کریمی شدند که مورد موافقت استقلال قرار نگرفت اما این بار ممکن است پیشنهاد معاوضه 
Avatar shide HR
By   shide HR   3225 Day ago
حیدری با استقلال 2 ساله بست
  
خسرو حیدری بعد از برگزاری جلسه ای با علی نظری جویباری دو ساله دیگر در استقلال ماندنی شد و قرارداد داخلی اش را با آبی پوشان امضا کرد.
حیدری که در زمان سرمربیگری امیر قلعه نویی درسال 1387 به استقلال پیوسته 31 ساله است و به جز وقفه یک ساله ای که آن را در سپاهان گذرانده، همواره در استقلال بوده و یکی از بازیکنان باتجربه آبی ها محسوب می شود.
​دمش گرم خسرو حیدری واقعا نشون داد که یه استقلالی واقعی هست.
امید ابراهیمی با استقلال تمدید کرد.
 امید ابراهیمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی با مسئولین باشگاه در فصل پیش روی برای استقلال به میدان می رود.
ابراهیمی که فصل گذشته عملکرد مطلوبی داشته است، به زودی به تمرینات استقلال اضافه می شود و در اردو کردان آبی پوشان حضور خواهد داشت.
کرار در استقلال ماند.
نهایتن در جلسه ی امروز مسئولان استقلال با مدیر برنامه های کرار طرفین با ماندن کرار در استقلال به توافق رسیدند  
و در قرارداد جدید بند های جدیدی مبنی بر اینکه کرار حاشیه را کنار بگذارد قرار دارد
و قرار است که مدیر برنامه های او این بند ها را با او در میان بگذارد ودر صورت قبول کردن این بند ها توسط کرار او به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3224 Day ago
 کرار در استقلال ماند . امید هم ماند . چشمی هم آمد . خسرو هم بست . سجاد هم هست . خلاصه الحق و لانصاف بازیکنان خوبی جذب کرده اند . تیم باید جوان و پرتوان و پر انرژی باشه تا بتونه نام استقلال همیشه قهرمان و به روزهای اوجش برسونه و اما بشرطی . بشرطی که این جونها به نیمکت ذخیره ها دوخته نشن . حال باید تا شروع لیگ جدید صبر کرد . و در آخرحرف همیشگی خودم و میزنم .من چشمم از مظلومی آب نمیخوره و فکر نکنم که مظلومی در استقلال موفق بشه . انشااله که من اشتباه میکنم و مظلومی همان پازل گمشده استقلاله . 
 
Avatar shide HR
By   shide HR   3223 Day ago
حضور تیموریان و نکونام در استقلال منتفی شد
  
 بحث حضور دو هافبک باتجربه در استقلال منتفی شد.
به گزارش وبسایت نود و به نقل از نامه، پرویز مظلومی در بدو حضورش در استقلال به دنبال بازگرداندن نفراتی مثل رحمتی، نکونام و تیموریان بود که تنها گزینه اول محقق شد.
 
قرار بود از بین نکونام و تیموریان نیز یک بازیکن به استقلال برگردد و امید ابراهیمی نیز به سپاهان برود اما در نهایت استقلالی ها تصمیم گرفتند با ابراهیمی تمدید کنند.
 
به این ترتیب با تمدید قرارداد ابراهیمی و جذب روزبه چشمی، حضور نکونام و تیموریان به طور کامل منتفی شده است.
 
گفته می شود این دو بازیکن راهی قطر خواهند
Avatar arezoo 2134
By   arezoo 2134   3221 Day ago
از موندن امید و خسرو و جاسم خیلی خوشحال شدم امیدوارم  موفق بشیم
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3221 Day ago
به احتمال زیاد حسن زاده و کریمی اومدنشون به استقلال منتفی شده و ختافه هم خواهان بازیکن خوب استقلال شده . کرار به ایران اومده ولی طبق معمول قهر کرده و گفته تا پیش پرداختم را نگیرم به کردان نمیرم و از همه بدتر هیچ دوست نداشتم که عکس نکونام را در کنار پولادی لنگی جاعل و کلاه بردار فراری در قطر ببینم . 
باشگاه ختافه اسپانیا با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه استقلال،رسما خواهان حضور هافبک این تیم در تمریناتش شد.در نامه باشگاه ختافه به بهرام افشارزاده که به امضا کارلوس گوئررو سانتیاگو،مدیر فنی ختافه رسیده،آمده است:آقای افشارزاده عزیزباشگاه ختافه مایل است که بدین وسیله دعوت نامه ای را برای آقای بهنام برزای ارسال کند تا نامبرده به مدت 4 یا 5 هفته از 13 جولای تا 15 آگوست در تست باشگاه ما شرکت کند و شایستگی هایش را برای همراهی ختافه در فصل آتی لالیگا نشان دهد.بسیار سپاگزار خواهیم بود اگر به ما کمک کنید تا مجوز حضور آقای بهنام برزای در اسپانیا هر چه زودتر صادر شود.
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3219 Day ago

یعقوب کریمی در استقلال می ماند

هافبک استقلال که برای مذاکره با باشگاه سپاهان به اصفهان رفته به احتمال فراوان رضایت نامه خود را از این باشگاه اصفهانی خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سپاهان تونایی پرداخت مبلغ یک میلیاردو هشتصد میلیون پول قرارداد کریمی را ندارد و به همین دلیل رضایت نامه این بازیکن صادر خواهد شد.

کریمی به احتمال فراوان از شنبه در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد
Avatar maryam 7
By   maryam 7   3219 Day ago

گلر استقلال در حوالی تراکتورسازی..



به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، هر چند تبریزی ها شایعه انتقال گلر فصل قبل استقلال را به تیم شان تکذیب کردند اما گویا این انتقال در حال انجام است. فروزان که این روزها با استقلالی ها بر سر گرفتن رضایتنامه اش بحث دارد، به مسولان این باشگاه گفته قصد دارد فصل آینده پیراهن تراکتورسازی را به تن کند. این یعنی او و تبریزی ها مذاکراتی برای فصل آینده داشته اند..



Avatar maryam 7
By   maryam 7   3219 Day ago

بازیکنانی که از لیست اولیه مظلومی جذب شدند..

پرویز مظلومی اعلام کرده بود لیست بازیکنان مورد نیازش را بر اساس اولویت‌بندی در اختیار کمیته نقل‌وانتقالات استقلال قرار داده است. شاید جالب باشد که هواداران استقلال بدانند چند نفر از بازیکنان استقلال در لیست اولیه مظلومی قرار داشتند، جذب این تیم شده‌اند..

در لیست اولیه مظلومی ۶ بازیکن به نام‌های مهدی رحمتی، ادینیو، امین حاج‌محمدی، اسماعیل شریفات، روزبه چشمی و میثم مجیدی حضور داشتند..

بهرام امیری عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با تایید این موضوع گفت: به جای ادینیو به دنبال مسعود حسن‌زاده هستیم و شریفات نیز به دلیل اینکه در تاریخ ۹۴/۰۸/۱۹ به خدمت سربازی اعزام خواهد شد، به جای او جابر انصاری را جذب کردیم. بنابراین از لیست اولیه مظلومی ۴ بازیکن جذب شدند.. 

Avatar maryam 7
By   maryam 7   3219 Day ago

دو "دروازه بان استقلالی" آشتی کردند..جام جم ورزشی: دروازه بانان استقلال در یک محفل خصوصی نشان دادند هیچ اختلافی بین آنها وجود ندارد..






به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، آشتی دو دروازه بان مطرح استقلالی نخستین حاشیه ای بود که از تیم پرویز مظلومی رفع شد. این دو در تمرینات اخیر استقلال حتی به یکدیگر سلام هم نکرده بودند اما در یک محفل خصوصی حسابی با هم گرم گرفتند و صحبت های دوستانه ای بین آنها رد و بدل شد.پس از پیوستن مهدی رحمتی به استقلال گفته می شود طالب لو از این اتفاق ناراحت است و از سویی شنیده می شد رحمتی به باشگاه اعلام کرده بود که یکی از شروط بازگشتش به استقلال جدایی طالب لو است که البته بعدا این خبر تکذیب شد..

Avatar maryam 7
By   maryam 7   3219 Day ago

قاسم دهنوی با استقلال به توافق رسید..

به گزارش نامه نیوز ، قاسم دهنوی با مسئولان باشگاه استقلال برای فصل آینده به توافق رسید و صبح فردا با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.دهنوی که فصل گذشته در ذوب‌آهن اصفهان بازی می‌کرد ششمین خرید آبی‌پوشان برای فصل آینده در لیگ برتر خواهد بود و فردا قرارداد خود را نهایی خواهد کرد..

​برونو سزار کوریا فردا استقلالی میشود.

به گزارش "ورزش سه"، سزار در زمان سرمربیگری زلاتکو کرانچار در سپاهان بازی می کرد و بی تردید یکی از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر محسوب می شود. او در طول نیم فصل که در سپاهان بازی کرد در 14 بازی 10 گل برای سپاهان زده بود.

یک منبع گاه در باشگاه استقلال اعلام کرد که پیشنویس قرارداد برای سزار فرستاده شده است و در صورتی که توافق مالی صورت بگیرد ، فردا قرارداد این بازیکن امضا می شود.



سزار که از ارمنستان به ایران آمده بود بعداز دریافت پیشنهاد مالی خوب از النصر ایران را ترک کرد و به امارات رفت . او حالا ، بعد از چندسال دوری بالاتر درحالی که در دوسال گذشته تنها 19 گل به ثمر رسانده به ایران برمی گردد . اگر استقلالی ها شانس داشته باشند و او روی فرم باشد ، خبر سزار خبر خوبی است . 
Written by: maryam 7

قاسم دهنوی با استقلال به توافق رسید..

به گزارش نامه نیوز ، قاسم دهنوی با مسئولان باشگاه استقلال برای فصل آینده به توافق رسید و صبح فردا با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.دهنوی که فصل گذشته در ذوب‌آهن اصفهان بازی می‌کرد ششمین خرید آبی‌پوشان برای فصل آینده در لیگ برتر خواهد بود و فردا قرارداد خود را نهایی خواهد کرد..


                              ​خداکنه فقط با استقلال قراداد امضا کده باشه.
طاحونی از استقلال جدا شد

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال از این تیم جدا شد.به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امیرحسین طاحونی بازیکن زیر 23 سال فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که دقایقی کوتاه برای آبی پوشان به میدان رفت برای جدایی از استقلال درخواست رضایت‌نامه کرده بود که با این درخواست وی موافقت شد.

گفته می‌شود این بازیکن به ملوان می‌پیوندد.

کرار از امشب در اردوی استقلال حاضر می‌شود


هافبک عراقی استقلال پس از توافق مالی از امشب در اردوی این تیم در کردان کرج حاضر می‌شود.


به گزارش "ورزش سه"، جاسم کرار، هافبک عراقی استقلال پس از توافق مالی از امشب در اردوی این تیم در کردان کرج حاضر می‌شود.

پیش از این کرار در صفحه شخصی خود از عدم توافق با استقلال خبر داده بود.

قرارداد کرار با استقلال دو ساله است و این بازیکن سال دوم قرارداد خود با استقلال را سپری خواهد کرد.
Avatar maryam 7
By   maryam 7   3218 Day ago
Written by: صابر سالاری توسه سرا
[quote=esteghlali7*]

قاسم دهنوی با استقلال به توافق رسید..

به گزارش نامه نیوز ، قاسم دهنوی با مسئولان باشگاه استقلال برای فصل آینده به توافق رسید و صبح فردا با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.دهنوی که فصل گذشته در ذوب‌آهن اصفهان بازی می‌کرد ششمین خرید آبی‌پوشان برای فصل آینده در لیگ برتر خواهد بود و فردا قرارداد خود را نهایی خواهد کرد..


                              ​خداکنه فقط با استقلال قراداد امضا کده باشه.


من ک هیچ ازش خوشم نمیاد..

Avatar maryam 7
By   maryam 7   3218 Day ago

عضو جدید هیات مدیره استقلال حامی مالی این باشگاه شد..

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان حامی مالی این باشگاه نیز معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاهرخ سبک دست که امروز به عنوان پنجمین عضو هیات مدیره باشگاه استقلال انتخابده است، به عنوان حامی مالی این باشگاه نیز معرفی شد.
پیش از این قرار بود حامی مالی باشگاه استقلال به بالاترین پیشنهاد سپرده شود..

Avatar maryam 7
By   maryam 7   3218 Day ago

یک ستاره خارجی در آستانه پیوستن به استقلال..

جام نیوز نوشت: یک منبع گاه در باشگاه استقلال اعلام کرد که پیشنویس قرارداد برای سزار فرستاده شده است و در صورتی که توافق مالی صورت بگیرد ، فردا قرارداد این بازیکن امضا می شود.سزار که از ارمنستان به ایران آمده بود بعداز دریافت پیشنهاد مالی خوب از النصر ایران را ترک کرد و به امارات رفت . او حالا ، بعد از چندسال دوری بالاخره درحالی که در دوسال گذشته تنها 19 گل به ثمر رسانده به ایران برمی گردد . اگر استقلالی ها شانس داشته باشند و او روی فرم باشد ، خبر سزار خبر خوبی است ..

Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3218 Day ago
استقلال دهنوی را نمیخواهد

سرمربی استقلال گفت: «با سزار چند جلسه خوب برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا او را جذب کرده تا بتوانیم از او در این فصل در استقلال استفاده کنیم.»



به گزارش افکارنیوز، در حالی که بهرام امیری و قاسم دهنوی از توافق خبر داده اند اما پرویز مظلومی حضور این بازیکن در استقلال را رد کرد.

مظلومی در این خصوص اظهار داشت: «ما مذاکره ای با این بازیکن نداشته ایم و خودم به شخصه تمالی برای جذب این بازیکن ندارم.»

وی افزود: «نمی دانم چه کسی برای حضور دهنوی در استقلال با او مذاکره کرده است اما با توجه به بازیکنانی که جذب کرده ایم ما الان فقط یک سهمیه لیگ برتری داریم که در حال حاضر قصد نداریم با دهنوی آن را پر کنیم.»

مظلومی در ارتباط با میزان رضایت خود از اردوی استقلال اعلام کرد: «خوشبختانه شرایط خوبی داریم و همه بچه ها با انگیزه در استقلال تمرین می کنند. مشکل خاصی در اردو نداریم.»



سرمربی استقلال در ارتباط با حضور کرار در تمرینات استقلال گفت: «با این بازیکن به توافق کامل رسیده ایم و او شب گذشته به اردوی استقلال اضافه شد.»



وی تاکید کرد: «کرار بازیکن ماست و مطمئن باشید امسال تمام تلاشش را می کند تا بازی های خوبی از خود ارائه دهد.»



سرمربی استقلال در خصوص حضور برونو سزار نیز گفت: «با سزار چند جلسه خوب برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا او را جذب کرده تا بتوانیم از او در این فصل در استقلال استفاده کنیم.»



وی در خصوص وضعیت بهنام برزای که گفته می شود به اسپانیا خواهد رفت، گفت: «ما به او اجازه نمی دهیم که به اسپانیا برود زیرا اگر او در آنجا تست بدهد و اگر نتواند در آنجا بماند، مطمئنا با روحیه ای خراب به تهران باز خواهد گشت و برای ما بازیکن نخواهد شد. بنابراین با او صحبت کردیم تا کنار ما باشد و با استقلال تمرین کند.»



سرمربی استقلال در خصوص آشتی کنان سید مهدی رحمتی و وحید طالب لو نیز گفت: «آنها با هم قهر نبودند و دوست یکدیگر هستند و جمعه شب هم نشان دادند که هیچ مشکلی بینشان وجود ندارد.»



مظلومی در پایان و در خصوص وضعیت یعقوب کریمی نیز گفت: «امیدوار هستیم مشکل کریمی زودتر حل شود تا بتواند به تمرینات ما اضافه شود.»
هاشم بیک زاده، مدافع ملی پوش استقلال که در لیست مازاد مظلومی قرار گرفته، هنوز نتوانسته با تیمی به توافق برسد. در حالی که از برخی تیمها پیشنهاداتی به بیک زاده رسیده، او تصمیم گرفته فقط در صورتی که از 3 تیم نفت، تراکتور و ذوب آهن پیشنهاد جدی داشت، به آنها بپیوندد و در غیر اینصورت به استقلال برگردد.هنوز یک سال از قرارداد بیک زاده با استقلال مانده و مشخص نیست در صورت جدی نشدن انتقال او به یکی از این 3 تیم مسئولان استقلال تصمیمی درباره وی می گیرند.

اولتیماتوم استقلال به یعقوب کریمی


ماجرای کش دار دریافت رضایتنامه از باشگاه سپاهان باعث عصبانیت کادرفنی استقلال از یعقوب کریمی بازیکن چپ پای فصل گذشته این تیم شده است.


به گزارش "ورزش سه"، کریمی بازیکن جوان و ارزشمندی است که پرویز مظلومی او را در فهرستش قرار داده است، اما به نظر می‌ رسد طولانی شدن مذاکرات وی و سپاهان برای دریافت رضایتنامه ممکن است به پایان رویای حضور وی در استقلال بیانجامد.

به گفته عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال یعقوب کریمی 24 ساعت فرصت دارد تا رضایتنامه خود را از باشگاه سپاهان دریافت کند. کادرفنی نگران است یعقوب کریمی از نظر بدنی از سایر بازیکنان عقب بیافتد.


    Avatar maryam 7
    By   maryam 7   3217 Day ago
    Written by: سمانه علیزاده
    استقلال دهنوی را نمیخواهد

    سرمربی استقلال گفت: «با سزار چند جلسه خوب برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا او را جذب کرده تا بتوانیم از او در این فصل در استقلال استفاده کنیم.»



    به گزارش افکارنیوز، در حالی که بهرام امیری و قاسم دهنوی از توافق خبر داده اند اما پرویز مظلومی حضور این بازیکن در استقلال را رد کرد.

    مظلومی در این خصوص اظهار داشت: «ما مذاکره ای با این بازیکن نداشته ایم و خودم به شخصه تمالی برای جذب این بازیکن ندارم.»

    وی افزود: «نمی دانم چه کسی برای حضور دهنوی در استقلال با او مذاکره کرده است اما با توجه به بازیکنانی که جذب کرده ایم ما الان فقط یک سهمیه لیگ برتری داریم که در حال حاضر قصد نداریم با دهنوی آن را پر کنیم.»

    مظلومی در ارتباط با میزان رضایت خود از اردوی استقلال اعلام کرد: «خوشبختانه شرایط خوبی داریم و همه بچه ها با انگیزه در استقلال تمرین می کنند. مشکل خاصی در اردو نداریم.»



    سرمربی استقلال در ارتباط با حضور کرار در تمرینات استقلال گفت: «با این بازیکن به توافق کامل رسیده ایم و او شب گذشته به اردوی استقلال اضافه شد.»



    وی تاکید کرد: «کرار بازیکن ماست و مطمئن باشید امسال تمام تلاشش را می کند تا بازی های خوبی از خود ارائه دهد.»



    سرمربی استقلال در خصوص حضور برونو سزار نیز گفت: «با سزار چند جلسه خوب برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا او را جذب کرده تا بتوانیم از او در این فصل در استقلال استفاده کنیم.»



    وی در خصوص وضعیت بهنام برزای که گفته می شود به اسپانیا خواهد رفت، گفت: «ما به او اجازه نمی دهیم که به اسپانیا برود زیرا اگر او در آنجا تست بدهد و اگر نتواند در آنجا بماند، مطمئنا با روحیه ای خراب به تهران باز خواهد گشت و برای ما بازیکن نخواهد شد. بنابراین با او صحبت کردیم تا کنار ما باشد و با استقلال تمرین کند.»



    سرمربی استقلال در خصوص آشتی کنان سید مهدی رحمتی و وحید طالب لو نیز گفت: «آنها با هم قهر نبودند و دوست یکدیگر هستند و جمعه شب هم نشان دادند که هیچ مشکلی بینشان وجود ندارد.»



    مظلومی در پایان و در خصوص وضعیت یعقوب کریمی نیز گفت: «امیدوار هستیم مشکل کریمی زودتر حل شود تا بتواند به تمرینات ما اضافه شود.»



    چ بهتـــــــــــــــر ک نمیاد..

    Written by: maryam 7
    [quote=sabersalari]

    قاسم دهنوی با استقلال به توافق رسید..

    به گزارش نامه نیوز ، قاسم دهنوی با مسئولان باشگاه استقلال برای فصل آینده به توافق رسید و صبح فردا با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.دهنوی که فصل گذشته در ذوب‌آهن اصفهان بازی می‌کرد ششمین خرید آبی‌پوشان برای فصل آینده در لیگ برتر خواهد بود و فردا قرارداد خود را نهایی خواهد کرد..


                                  ​خداکنه فقط با استقلال قراداد امضا کده باشه.


    من ک هیچ ازش خوشم نمیاد..


    حالا کی از اون خوشش میاد .
    چون هر فصل داره با دو سه تا تیم قرار داد داخلی میبنده و آخرشم میره به تیمی که بیشتر پول بده.
    تازه علاوه براینا تو تیم لنگپولیس هم بازی کرده.
    و سابقه ی گل زدن به استقلالم رو هم که داره.

    Avatar سمانه علیزاده
    By   سمانه علیزاده   3217 Day ago
    حضور دهنوی در استقلال منتفی است

    قاسم دهنوی هافبک دفاعی فصل گذشته ذوبآهن در نهایت نمی تواند در این فصل در خدمت استقلالی ها باشد.

    به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می شد قاسم دهنوی آخرین سهمیه لیگبرتری استقلال را پر خواهد کرد، در نهایت این بازیکن مشهدی از فهرست استقلال خط خورد. بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقال استقلال به خبرنگار ما می گوید: آقای دهنوی از اول هم در فهرست اصلی ما جای نداشت. البته ایشان بازیکن بزرگی است ولی در نهایت نمی توانیم در خدمت ایشان باشیم.

    امیری در ادامه گفت: ما درفصل نقل و انتقالات با بازیکنان مختلفی تماس می گیریم اما این به این معنا نیست که حضور آنها در تیم ما قطعی باشد. از این رو آقای دهنوی هم با وجود اینکه گفته بودند با ایشان توافق شده باید سال دیگر در تیم دیگری به کار ادامه بدهند.
    Avatar سمانه علیزاده
    By   سمانه علیزاده   3217 Day ago

    اظهارات امیری درباره نقل و انتقالات استقلال

    معاون باشگاه استقلال گفت: ما با سزار روی یک عدد توافق کرده بودیم اما همین که اسم این بازیکن مطرح شد 100 هزار دلار روی قیمت او رفت.

    به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهرام امیری در خصوص اینکه برنامههای استقلال برای جذب بازیکنان خارجی چیست، اظهار داشت: ما یک هافبک و یک مهاجم خارجی را مدنظر داریم ولی اگر اجازه بدهید فعلاً اسمی از آنها نیاوریم چون همین موضوع برای ما دردسر میشود.

    وی افزود: ما با بازیکنی مثل سزار صحبت کردیم و با او روی قیمت 300 هزار دلار به توافق رسیده بودیم اما آنقدر که دوستان اصرار کردند اسم این بازیکن مطرح شود 100 هزار دلار روی قیمت او رفت.

    امیری تأکید کرد: برخیها میگویند سزار به جای فلانی میآید یا مثلاً جانشین ادینهو را میخواهیم بیاوریم اما باید قبول کنیم که مطرح کردن اسامی کار ما را سخت میکند.

    عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا مظلومی با مسعود شجاعی صحبت کرده یا خیر، گفت: آقای شجاعی از لحاظ فنی قابلیتهای فراوانی دارد ولی با تمام احترامی که برای او قائل هستیم با این بازیکن صحبتی نکردیم از اینکه آقای مظلومی هم صحبتی با او انجام دادند بیاطلاع هستم.

    وی در پایان در خصوص یعقوب کریمی هم گفت: ما تا روز سهشنبه به این بازیکن فرصت دادهایم و اگر تا آن روز این مشکل حل نشود به فکر جانشین این بازیکن خواهیم بود.
    Avatar سمانه علیزاده
    By   سمانه علیزاده   3217 Day ago
    مظلومی در جلسه نقل و انتقالات شرکت میکند




    وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال استقلال شب گذشته به اردوی کردان بازنگشت تا امروز در جلسه نقل و انتقالات شرکت کند.

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، پرویز مظلومی روز گذشته برای شرکت در مراسم تجلیل از ورزشکاران توسط سازمان بسیج ورزشکاران اردوی آبی پوشان را ترک کرده بود ولی بعد از پایان مراسم به کرج بازنگشت.

    مظلومی شب گذشته در این مراسم اعلام کرد که برای حضور در جلسه کمیته نقل و انتقالات که امروز برگزار می شود به کرج نرفته و بعد از اتمام این جلسه به کردان می رود.

    آبی پوشان قرار است امروز ساعت ۱۸ در اردوی کردان در دیداری دوستانه به مصاف بهمن کرج بروند
    Avatar سمانه علیزاده
    By   سمانه علیزاده   3216 Day ago
    مراسم قرعه کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در برج میلاد تهران برگزار شد و بر این اساس دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم این رقابتها اولین دربی این فصل خود را برگزار خواهند کرد.
    قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، هفته اول در اصفهان میزبان استقلال خوزستان خواهد بود، تراکتورسازی تبریز که در آخرین هفته بازیهای لیگ با تساوی مقابل نفت تهران جام قهرمانی را از دست داد، بار دیگر در تبریز میزبان نفت تهران خواهد بود.
    سرخ و آبیهای پایتخت در هفته اول لیگ پانزدهم با پدیده خراسان و سیاهجامگان مشهد بازی خواهند کرد.
    سپاهان و ذوب آهن دو تیم اصفهانی که قهرمان لیگ و جام حذفی شدهاند در هفته دوم لیگ مقابل هم قرار خواهند گرفت. اما در همین هفته دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز هم دربی شهر تبریز را برگزار خواهند کرد.فولاد خوزستان و استقلال اهواز هم در هفته سیزدهم لیگ در بازی حساس مقابل هم قرار گرفت.هواداران دو تیم سیاه جامگان و پدیده مشهد هم در همان آغاز لیگ شاهد دربی این شهر خواهند بود، این دو تیم در هفته ششم لیگ پانزدهم مقابل هم قرار خواهند گرفت.
    قرعه کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر ایران در حالی انجام شد که هنوز مشخص نیست از بین دو تیم پیکان و راهآهن تهران کدام تیم به دسته یک سقوط خواهند کرد.
    مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر ایران با اشاره به این نکته که هنوز وضعیت این دو تیم برای ماندن و یا سقوط در لیگ مشخص نیست گفته است:" ظاهرا قرعهکشی خوبی را برگزار کردیم اما نسبت به لیگ آینده امیدوار نیستم زیرا هنوز تکلیف بعضی از تیمها همچون راهآهن و پیکان مشخص نیست. هر کدام از این دو تیم به لیگ برتر بیایند با مشکل تیم بستن مواجه هستند."
    غلامرضا بهروان رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ ایران گفته که رای نهایی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد پرونده باشگاه راهآهن روز چهارشنبه این هفته اعلام خواهد شد.
    بازیهای هفته اول لیگ برتر ایران


    • سپاهان – استقلال خوزستان
    • صبای قم – استقلال اهواز
    • سیاه جامگان – استقلال
    • فولاد خوزستان – پیکان/راهآهن
    • تراکتورسازی تبریز - نفت تهران
    • ملوان بندر انزلی – ذوب آهن
    • سایپا – گسترش فولاد تبریز
    • پرسپولیس – پدیده خراسان
    Avatar سمانه علیزاده
    By   سمانه علیزاده   3216 Day ago
    برنامه کامل این رقابتها به شرح زیر مشخص شد:


    هفته اول:


    تراکتورسازی - نفت تهران
    استقلال خوزستان - سپاهان
    فولاد خوزستان - پیکان یا راه آهن
    استقلال اهواز - صبای قم
    سایپا - گسترش فولاد
    ملوان - ذوب آهن
    سیاه جامگان - استقلال
    پرسپولیس - پدیده

    هفته دوم:


    گسترش فولاد تبریز ـ تراکتورسازی
    پرسپولیس ـ استقلال خوزستان
    پدیده ـ فولاد خوزستان
    سیاهجامگان ـ استقلال اهواز
    نفت تهران ـ صبای قم
    استقلال ـ ملوان
    پیکان یا راه آهن ـ سایپا
    ذوب آهن ـ سپاهان

    هفته سوم:


    تراکتورسازی ـ پیکان یا راه آهن
    فولاد خوزستان ـ استقلال خوزستان
    ملوان ـ استقلال اهواز
    گسترش فولاد تبریز ـ صبای قم
    استقلال تهران ـ ذوب آهن
    سپاهان ـ پرسپولیس
    سیاهجامگان ـ نفت تهران
    سایپا ـ پدیده

    هفته چهارم:


    پدیده ـ تراکتورسازی
    استقلال خوزستان ـ سایپا
    سپاهان ـ فولاد خوزستان
    استقلال اهواز ـ استقلال تهران
    پیکان یا راه آهن ـ صبای قم
    نفت تهران ـ ملوان
    پرسپولیس ـ ذوب آهن
    گسترش فولاد ـ سیاهجامگان

    هفته پنجم:


    تراکتورسازی ـ استقلال خوزستان
    فولاد خوزستان ـ پرسپولیس
    ذوب آهن ـ استقلال اهواز
    صبای قم ـ پدیده
    استقلال ـ نفت تهران
    سیاه جامگان ـ پیکان یا راه آهن
    سایپا ـ سپاهان
    ملوان ـ گسترش فولاد تبریز

    هفته ششم:


    سپاهان ـ تراکتورسازی
    استقلال خوزستان ـ صبای قم
    فولاد خوزستان ـ ذوب آهن
    نفت تهران ـ استقلال اهواز
    گسترش فولاد تبریز ـ استقلال تهران
    پیکان یا راه آهن ـ ملوان
    پرسپولیس ـ سایپا
    پدیده ـ سیاه جامگان

    هفته هفتم:


    پرسپولیس ـ تراکتورسازی
    سیاه جامگان ـ استقلال خوزستان
    سایپا ـ فولاد خوزستان
    گسترش ـ استقلال اهواز
    صبای قم ـ سپاهان
    استقلال تهران ـ پیکان یا راه آهن
    ذوب آهن ـ نفت تهران
    ملوان ـ پدیده

    هفته هشتم:


    فولاد خوزستان ـ تراکتورسازی
    استقلال خوزستان ـ ملوان
    پیکان یا راه آهن ـ استقلال اهواز
    پرسپولیس ـ صبای قم
    پدیده ـ استقلال تهران
    سپاهان ـ سیاه جامگان
    گسترش فولاد تبریز ـ نفت تهران
    سایپا ـ ذوب آهن

    هفته نهم:


    تراکتورسازی ـ سایپا
    استقلال تهران ـ استقلال خوزستان
    صبای قم ـ فولاد خوزستان
    استقلال اهواز ـ پدیده
    نفت تهران ـ پیکان یا راه آهن
    ملوان ـ سپاهان
    سیاه جامگان ـ پرسپولیس
    ذوب آهن ـ گسترش فولاد تبریز

    هفته دهم:


    تراکتورسازی ـ ذوب آهن
    استقلال خوزستان ـ استقلال اهواز
    فولاد خوزستان ـ سیاه جامگان
    سایپا ـ صبای قم
    سپاهان ـ استقلال تهران
    گسترش فولاد تبریز ـ پیکان یا راه آهن
    پدیده ـ نفت تهران
    پرسپولیس ـ ملوان

    هفته یازدهم:


    صبای قم ـ تراکتورسازی
    نفت تهران ـ استقلال خوزستان
    ملوان ـ فولاد خوزستان
    استقلال اهواز ـ سپاهان
    استقلال ـ پرسپولیس
    ذوب آهن ـ پیکان یا راه آهن
    سیاه جامگان ـ سایپا
    گسترش فولاد تبریز ـ پدیده

    هفته دوازدهم:


    تراکتورسازی ـ سیاه جامگان
    استقلال خوزستان ـ گسترش فولاد تبریز
    فولاد خوزستان ـ استقلال
    پرسپولیس ـ استقلال اهواز
    صبای قم ـ ذوب آهن
    پدیده ـ پیکان یا راهآهن
    سایپا ـ ملوان
    سپاهان ـ نفت تهران

    هفته سیزدهم:


    ملوان ـ تراکتورسازی
    پیکان یا راه آهن ـ استقلال خوزستان
    استقلال اهواز ـ فولاد خوزستان
    سیاهجامگان ـ صبای قم
    استقلال تهران ـ سایپا
    گسترش ـ سپاهان
    نفت تهران ـ پرسپولیس
    ذوب آهن ـ پدیده

    هفته چهاردهم:


    تراکتورسازی ـ استقلال تهران
    استقلال خوزستان ـ پدیده
    فولاد خوزستان ـ نفت تهران
    سایپا ـ استقلال اهواز
    صبای قم ـ ملوان
    سپاهان ـ پیکان یا راه آهن
    پرسپولیس ـ گسترش فولاد تبریز
    سیاه جامگان ـ ذوبآهن

    هفته پانزدهم:


    استقلال اهواز ـ تراکتورسازی تبریز
    ذوب آهن ـ استقلال خوزستان
    گسترش فولاد ـ فولاد خوزستان
    استقلال تهران ـ صبای قم
    پرسپولیس ـ پیکان یا راه آهن
    پدیده ـ سپاهان
    سایپا ـ نفت تهران
    ملوان ـ سیاه جامگان

    زمان مسابقات از سوی سازمان لیگ متعاقباً اعلام خواهد شد.

    افشارزاده: از قرعه کشی لیگ راضی هستم


    بهرام افشارزاده مدیر عامل استقلال در رابطه با قرعه کشی لیگ برتر گفت: به عقیده من با تغییر زمان دربی، برنامه بازیها به روال سالهای گذشته خودش بازگشت.


    افشارزاده به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من شب گذشته برنامه بازیها را دنبال کردم و از برنامه بازیها هم راضی هستم. تغییر زمان دربی به عقیده من اتفاق خوبی بود.

    او ادامه داد: قرار گرفتن بازی دربی در فصل گذشته درست است که حسنش این بود که تا روز آخر هیجان در بازیها حکم فرما بود، ولی این ایراد را هم داشت که برنامه بازیها از روال خودش خارج شده بود. با تغییر زمان دربی در این فصل و قرار گرفتن این دیدار در هفته یازدهم مجددا برنامه بازیها به روال گذشته خودش بازگشت.

    وی افزود: هنوز کار ما در بحث نقل و انتقالات به پایان نرسیده است و ما قصد داریم تا یک هافبک و یک مهاجم را به استقلال اضافه کنیم. چند گزینه داخلی و خارجی هم مد نظر ما هستند که تا اواسط هفته آینده آنها را اعلام خواهیم کرد.

    افشارزاده همچنین در رابطه با حضور بازیکنان پر حاشیه ای مثل کرار هم گفت: همانطور که ما در فصل گذشته توانستیم با او رفتار کنیم در این فصل هم با طمانینه با این بازیکنان رفتار خواهیم کرد.

    او همچنین در مورد اردوی خارجی برای استقلال، افزود: بعد از اردوی کردان استقلال در تهران اردو خواهد زد و ما برنامه ای برای برگزاری اردوی خارجی نداریم.

    کادر فنی استقلال قید مهاجم کروات را زد


    کادر فنی تیم فوتبال استقلال پس از بررسی فیلم بازی مهاجم کروات قید این بازیکن را زد.


    به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پرویز مظلومی امروز در نشست خود با اعضای کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال سوابق یک مهاجم اهل کروات به نام «پرو پیچ» را مورد بررسی قرار داد.

    مظلومی وقتی شرایط و قیمت این بازیکن را مورد بررسی قرار داد از استقلالی‌ها خواست با او وارد مذاکره شوند و یک فیلم از بازی‌های این بازیکن به دست مظلومی و کادر فنی رسید.

    سرمربی تیم استقلال قبل از دیدار دوستانه تیمش مقابل بهمن جوان فیلم این مسابقه را تماشا کرد و پس از مشورت با همکارانش قید حضور این بازیکن را در استقلال زد.

    مظلومی در تماس با اعضای کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال از آنها خواست تا با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شوند.
    Avatar سمانه علیزاده
    By   سمانه علیزاده   3214 Day ago
    هافبک بازی ساز استقلال از پرو می آید؟

    پرویز مظلومی قید جذب مهاجم خارجی را زده است و قصد دارد با جذب یک هافبک بازی ساز خارجی لیست تیم خود را کامل کرد.

    به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود یکی از بازیکنانی که سرمربی استقلال دارد روزمه آن را مورد بررسی قرار می دهد هافبک بازی سازی پرویی است که فصل قبل را در لیگ این کشور بازی کرده است. لوییز گارسیا اوریبه بازیکنی است که رزومه آن در اختیار پرویز مظلومی قرار گرفته است و البته با چند بازیکن خارجی برای پوشیدن پیراهن آبی دارد رقابت می کند.

    اوریبه فصل گذشته را یونیورسیتاریو پرو بازی کرده و 11 بازی گلی برای تیمش نزده است و به همین دلیل در نیم فصل دوم به تیم دپورتیو مونیکیپال قرض داده شد و در آنجا هم در 8 بازی تنها یک گل زد. این بازیکن 27 ساله 2 بازی ملی برای تیم ملی پرو در سال 2015 در کارنامه دارد.

    رونمایی از بمب جدید استقلال: مذاکره مظلومی با انصاری فرد

    پرویز مظلومی که در دو روز گذشته مخالفت خود را با حضور دو مهاجم خارجی اعلام کرده است، به دنبال جذب یک مهاجم ایرانی است.

    وبسایت رسمی برنامه نود - پرویز مظلومی که در دو روز گذشته مخالفت خود را با حضور دو مهاجم خارجی اعلام کرده است، به دنبال جذب یک مهاجم ایرانی است.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایران ورزشی؛ این مهاجم اما در لیگ داخلی بازی نمی‌کند و با توجه به سابقه بازی در پرسپولیس می‌تواند یکی از خریدهای جنجالی استقلالی‌ها به حساب بیاید!

    بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی برخی منابع خبری، کریم انصاری فرد گزینه مدنظر پرویز مظلومی برای حضور در استقلال است. سرمربی آبی‌ها که اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی انصاری فرد دارد، گفت‌وگوهای مقدماتی با این بازیکن را انجام داده است و بر این اساس قصد دارد به زودی نام مهاجم فصل گذشته اوساسونا را برای مذاکره به مسوولان کمیته نقل و انتقالات استقلال ارائه کند. 

    هنوز مذاکرات رسمی از سوی کمیته نقل و انتقالات استقلال با انصاری فرد آغاز نشده است اما مظلومی خواهان انصاری فرد است. دقیقا مطابق اتفاقی که درباره مسعود شجاعی رخ داد و مظلومی با او صحبت کرده بود اما موضوع به برنامه اجرایی باشگاه در فاز نقل و انتقالات نرسید. به همین دلیل اصلاً بعید نیست که در این رابطه باز هم شاهد اظهارنظرهای ضد و نقیض استقلالی‌ها باشیم اما واقعیت این است که کریم انصاری‌فرد که تمایل داشته این فصل به پرسپولیس بازگردد، به دلیل بی‌تمایلی برانکو ایوانکوویچ حالا برای استقلالی شدن با استقلال وارد مذاکره شده است.

    ۳ بازیکن دیگر در تیررس آبی‌پوشان

     
    استقلال به دنبال دو هافبک و مهاجم ایرانی معاون ورزشی باشگاه استقلال از اقدام به جذب دو بازیکن ایرانی دیگر در پست هافبک و مهاجم خبر داد.

    وبسایت رسمی برنامه نود - معاون ورزشی باشگاه استقلال از اقدام به جذب دو بازیکن ایرانی دیگر در پست هافبک و مهاجم خبر داد.به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، علی نظری جویباری در خصوص اینکه چرا جذب برونو سزار و سایر گزینه‌های خارجی منتفی شده است گفت: این نظر آقای مظلومی است و او در تماس با ما اعلام کرد که روی چند مهاجم خارجی که با آنها مذاکراتی شده بود نظر ندارد.

    وی در پاسخ به این سوال که قرار است چه بازیکنانی جایگزین این نفرات شوند گفت: یک هافبک خارجی مد نظر ما است و قرار شده یک مهاجم و یک هافبک ایرانی هم جذب کنیم.

    نظری در پایان در خصوص اینکه چه زمانی اسامی آنها اعلام رسمی می‌شود گفت: فعلا اجازه بدهید مذاکرات را آغاز کنیم سپس اسامی آنها را به اطلاع عموم می‌رسانیم.
    Avatar منصور حسنی
    By   منصور حسنی   3213 Day ago
    سلام بچه ها قلعه نوعی هم که رفت ملوان

    کرار: هر شماره ای بخواهم می پوشم / کسی حق دخالت ندارد

    کرار-هر-شماره-ای-بخواهم-می-پوشم-کسی-حق-دخالت-ندارد

    وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک عراقی استقلال در مورد پوشیدن شماره ۷ این تیم در فصل جدید مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرد.

    به گزارش وب سایت نود، کرار جاسم بازیکن عراقی که درخواست وی برای پوشیدن شماره ۷ استقلال با حاشیه‌هایی روبرو شده است، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

    وی در این مطلب گفته است: من بازیکن حرفه‌ای هستم و هر شماره ای که دوست داشته باشم تن میکنم. کسی حق دخالت نداره. آقای فرهاد مجیدی برای من خیلی قابل احترام هستن و قلباً دوستشون دارم، او یک اسطوره واقعی و فراموش نشدنی فوتبال ایران است. من با کسب اجازه از ایشون مفتخرم شماره ۷ رو تن کنم.

     

    Avatar سمانه علیزاده
    By   سمانه علیزاده   3212 Day ago
    امیری: مذاکرهای با انصاریفرد و حاتمی نداشتهایم

    عضو کمیته نقلوانتقالات باشگاه استقلال گفت که مذاکرهای با کریم انصاریفرد و فرزاد حاتمی نشده است.

    بهرام امیری در مورد حل مشکل رضایتنامه روزبه چشمی گفت: این بازیکن رضایتنامهاش را از باشگاه صبای قم دریافت کرد و قرار است آن را به باشگاه استقلال دهد.

    وی در مورد شایعه مذاکره باشگاه استقلال با کریم انصاریفرد و فرزاد حاتمی اظهار داشت: با این دو بازیکن صحبتی نشده است.

    عضو کمیته نقلوانتقالات استقلال در خصوص اینکه مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان موافقت خود را برای صدور رضایت نامه یعقوب کریمی اعلام کرده است، گفت: درست است که سپاهان موافقت کرده ولی تا زمانی که او رضایت نامهاش را دریافت نکند، بازیکن سپاهان است.
    حضور ریوالدو باربوزا برای مذاکره نهایی با مسولان استقلال و حضور در تست پزشکی + عکس
    هافبک پیشین پالمیراس برای مذاکره و حضور در تست پزشکی باشگاه استقلال به ایران خواهد آمد.



    مسئولان کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال طی روزهای گذشته پیگیر گزینه های خارجی مدنظر کادر فنی بودند و پس از بررسی های صورت گرفته،از نخستین بازیکن خارجی که برایش بلیط تهیه شده تا به ایران بیاید،رونمایی شد. 


    این بازیکن 29 ساله ریوالدو باربوزا دسوزا است که پست های هافبک دفاعی و هافبک و مدافع چپ توانایی بازی دارد. 

    ریوالدو باربوزا دسوزا فوتبال حرفه ای خود را در سال 2004 با تیم سانتوز برزیل آغاز کرد.پس از دو سال و در حالیکه فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد،راهی تیم گوارانی شد. 

    وی در این تیم در طول فصل 8 بازی انجام داد و یک گل زد. 

    این بازیکن در فصل 2007 به تیم ماریا پیوست و 11 بازی انجام داد. 

    باهیا،اوهسته،وادوز و اوی دیگر تیم های ریوالدو باربوزا دسوزا تا پیش از فصل 2010–2011 بودند. 

    وی در آغاز این فصل به تیم پالمیراس پیوست و 40 بار پیراهن این تیم را برتن کرد. 

    با این وجود،پس از این فصل این بازیکن به تیم اسپورت ریسیفه برزیل پیوست و در 41 بازی،2 گل به ثمر رساند. سپس در آغاز فصل 2013،به تیم فیگرنزه برزیل ملحق شد و 28 بار پیراهن این تیم را در دو سال گذشته برتن کرده است. 

    قرار است ریوالدوی مدنظر آبی ها؛بامداد دوشنبه به تهران بیاید تا پس از مذاکره نهایی با باشگاه استقلال و همچنین حضور در تست پزشکی،قراردادش را امضا کند.


    ریوالدو باربوزا

    Avatar وهاب نظری نژاد
    By   وهاب نظری نژاد   3209 Day ago
     سزار با استقلال تمام کرد . خدا را شکر آمدن دهنوی لنگی به استقلال منتفی شد . میلاد از اینکه به او پول نداده اند ولی به دیگران داده اند ناراحته . کریمی هم ظاهرا قید استقلال و داره میزنه . و حرف آخر . چرا مسئولین استقلال گاهی اوقات از سوراخ سوزنی رد میشن . ولی هر وقت بخوان از در دروازه هم رد نمیشن . 

    برزیلی استقلال ثبت کرد.


    هافبک برزیلی استقلال با حضور در هیئت فوتبال تهران قرارداد خود را با استقلال ثبت کرد .


    به گزارش ورزش سه ، ریوالدو باربوسا دسوزا خرید جدید آبی پوشان با ثبت قرارداد در هیئت فوتبال تهران رسما آبی پوش شد . 

    پیراهن شماره 8 استقلال پس از پیوستن ریوالدو، بازیکن برزیلی به جمع آبی‌پوشان به این بازیکن رسید.

    فصل گذشته این پیراهن بر تن پژمان نوری بود و پیش از آن نیز طی سالیان زیادی بر تن مجتبی جباری بود.
     
    Page 1 From 4 2 3 4