نظر شما در باره بی نظمی های کرار

Avatar سید حسن طاهری
نظر شما در باره بی نظمی های کرار
By   سید حسن طاهری   3189 Day ago

کرار بی نظم نیس فقط ازبد قولی هایی که مسولین باشگاه میکنن ناراحته .ایشااا هر جه زودتر به قولشون عمل کنند و کرار جنگنده و تاکتکی رو توی زمین خاهیم دید
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3189 Day ago
 از قدیم گفتن هر چیزی به نمک . نمک به مزه . کرار یه مقداری نمکشو زیاد کرده و تقریبا شورشو در آورده . فصل قبل گرفتار بیک زاده بودیم و این فصل کرار . کرار را دوست داریم ولی اگه قراره با این کارهاش استقلال لطمه بخوره دیگه جایی برای دوست داشتن باقی نمیزاره بخصوص که این هفته یه بازی سخت جلوی ذوب آهن داریم  در واقع باید از ذوب آهن انتقام بگیریم . 
​به نظرم اگه کرار میخواد همینطوری به رفتار هاش ادامه بده و 
واسه تیم حاشیه درست کنه بهتره اخراجش کنند.
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3188 Day ago

ولی کرارم حق داره.بیگ زاده بازی نمی کرد ولی طلبکار بود اما کرار اگه پولشو بگیره عالیه.
​من که نمیگم کرار بد بازی میکنه 
منظورم اینه که اگه قرار با موندنش واسه تیم حاشیه درست شه بره.
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3188 Day ago
موافقم.ولی ایکاش از همون اول نمی گرفتنش.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3187 Day ago
 دختر آبی بنظر من کرار هیچ حقی نداره . آیا حق داره مثل بیک زاده هر وقت دلش خواست قهر کنه و یا تمرین نکنه . حق داره تیمو ببره تو حاشیه . حق داره در باره استقلال تصمیم بگیره . البته نظرت محترم و کلامت متین و درسته ولی ایکاش کرار اجازه میداد لااقل یه هفت هشت بازی انجام میشد بعد ساز ناسازگاریشو کوک میکرد . 
Avatar حسین کلاته بابایی
By   حسین کلاته بابایی   3187 Day ago
Written by: وهاب نظری نژاد

کرار یه بازیکن خارجیه و امده تا پول بگیره نیامده مجانی بازی کنه بازیکنای ایرانی حالا جز پولی که میگیرن چیزای زیاد دیگه ای هم براشون داره که میتونن بی پولی استقلال رو تحمل کنن مثل شهرت و تیم ملی محبوبیت و حتی زیر ذره بین تیم ها اروپاییو عربی که پول خوبی میدن.اما این چیزا زیاد فرقی برای کرار نداره.اما دلیل هم نمیشه بی نظمی کنه از یه طرف هم مطمئن باشید بارفتنش استقلال در ادامه لیگ ضرر زیادی میکنه چون واقعا جایگزین مناسب مثل کرار خیلی سخت پیدا میشه.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از کرار تعهد گرفته شده که دیگر برای تیم حاشیه‌سازی نکند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی  به نقل از طرفداری- بهرام افشارزاده در مورد شرایط استقلال برای بازی با ذوب آهن اظهار داشت:

بازیکنان شرایط خوبی دارند. بچه ها نشان داده اند که انگیزه خوبی دارند.

وی در ارتباط با اینکه گفته می شود عیار استقلال مقابل ذوب آهن مشخص می شود عنوان کرد:

به نظر من تا 4، 5 هفته اول عیار هیچ تیمی مشخص نمی شود و استقلال هم مستثنی نیست. تیم ها تازه تازه به آمادگی 70درصد می رسند. هیچ تیمی نمی تواند معیار مشخصی داشته باشد. من بازیکنان را در تمرین دیده ام که چطور فوتبال بازی می کنند. تیم بدنسازی خوبی دارد و این مسئله یک امتیاز برای تیم محسوب می شود.

افشارزاده ادامه داد:

مظلومی از همه مربیان در تمرین استفاده می کند و دیگر این طور نیست که یک نفر فقط تصمیم بگیرد. من دیده ام که همه مربیان با مظلومی هماهنگ هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه سرانجام با جاسم کرار کنار آمدید به فارس گفت:

نه من با کرار حرفی نزدم بلکه امیری و نظری جویباری با او صحبت کردند. اصلا بحث این که کنار بیایم نیست. قرار شد با توجه به حساسیت بازی ها کرار را اداره کنیم. ما می گوییم کرار آماده بازیکن خوبی است اما این را بدانید که هیچ کدام از بازیکنان استقلال از جمله جوانان چیزی از کرار کم ندارند. ما از کرار تعهد گرفته ایم که دیگر حاشیه سازی نکند. بزرگترین آفت یک تیم است که اعضای آن با هم هماهنگ نباشند اما خوشبختانه در استقلال این هماهنگی وجود دارد.

Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3186 Day ago
 یک کلام ختم کلام . اگه حرفم منطقی بود که دیگه بحث کرار و تمومش کنید . درسته که کرار یه بازیکن خارجیه ولی از اروپا نیامده که بگه من اونجا در ناز و نعمت بودم کرار از یک کشور بحران زده . جنگ زده . کشوری که هر ساعت بمبی منفجر میشه و تعداد زیادی آدم بیگناه و به خاک و خون میکشه .کشوری که سایه نا امنی همیشه بالای سرشه . کشوری که شده جولانگاه داعش و کسی نمیداند که آیا یک ساعت دیگه زنده است یا خیر . حال کرار از این کشور سراسر بل بشو وارد کشوری به نام ایران شده . کشوری که به لطف خدا امن ترین کشور دنیاست . ترور و تروریست جایی در این کشور اسلامی ندارن . هیچ ابر قدرت و اشغالگری جرات نمیکنه که چپ به ایران نگاه گنه و این برای کرار یک نعمت بزرگه که باید قدرشو بدونه و مطمئن باشه که کسی پولشو نمیخوره . حال اگه زیاد احساس گردن کلفتی میکنه و همه هم دیدین که دست به تفنگشم خوبه خوب بره کشور خودش و برای داعشیها که کشورش و اشغال کردن گردن کلفتی کنه . تازه این مقدار امنیتی هم که در عراق است بخاطر همسایه خوبی به نام ایرانه . متاسفانه کرار ناشکره .  
Avatar سمانه علیزاده
By   سمانه علیزاده   3186 Day ago
این چه حرفیه؟؟! حالا چون از یه کشور بحران زده اومده نباید حقشو بگیره؟ این دو تا مسئله ربطی بهم دیگه ندارن.من کارشو تایید نمیکنم ولی اگه منطقی باشیم بهش حق میدیم.فک کن شما بری یه کشور دیگه کار کنی بعد تهش هیچی بهتون ندن.اونوقت خرجتون از کجا میاد؟ درسته فوتبالیستا پولدارن ولی دیگه حقشونو که باید بگیرن.کرار بازیکن خیلی خوبیه اگه بتونن کنترلش کنن و پولشم بدن خیلی بدردمون میخوره.
Avatar وهاب نظری نژاد
By   وهاب نظری نژاد   3185 Day ago
 فقط خدا کنه کرار کسی نباشه که استقلال و به حاشیه میبره که اگه یک تیم به حاشیه رفت همه شما خوب میدونید که به راحتی نمیتونه از حاشیه خارج بشه . من باز هم میگم کرار هیچ حقی نداره چون داره با اینکارهایش و هنوز دو بازی بیشتر از لیگ نگذشته برای استقلال دردسر ساز میشه .

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.