حفظ توپ

Avatar مهدی خلیلی شهنا
حفظ توپ
By   مهدی خلیلی شهنا   3830 Day ago

هیچوقت استقلال رو اینقدر ضعیف و ناتوان ندیده بودم .تیمی که حتی 5 پاس درست و حسابی هم رد و بدل نمیکنه . بیشترین پاسهایی که رد وبدل میشه بین مدافعین و دروازه بان تیمه .

مثلا اگر تو همین بازی امروز پاسهای رو به جلو و خطرناک توی عمق میتونستن ارسال کنن دیگه ترکتوریها جرات نمیکردن بی محابا و با نفرات زیاد به دروازه استقلال حمله کنن .

من نمیدونم اینا تو تمرینا چیکار میکنن که وقتی توپ بهشون میرسه تا تو پرس قرار میگیرن سریع توپ رو خراب میکنن . فقط آندو و ساموئل و نکونام و منتظری خوب میتونن حفظ توپ کنن .

واقعا قلعه نویی و دستیالراش  باید تو این زمینه بیشتر به بازیکنا تذکر بدن و باهاشون کار کنن

Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3830 Day ago

بنظر من، مشکل ما همون مشکل سابق،،،! یعنی بازیسازه!!!! که اجازه میدیم حریف مکرر به دروازه ما نزدیک بشه!!!

Avatar حسین کلاته بابایی
By   حسین کلاته بابایی   3829 Day ago
Written by: میثم محمدی قراسویی

مشکل استقلال نبود  دو گوششه که تمام حملات از این دوسمته طبیعیه وقتی نیستن برنامه برای بازی سازی ندارن  و وقتی که حمله ای صورت نگیره تیم حریف ازادانه حمله میکنه وبا پرس توپا رو خراب میکنه چون دیگه خیالش از دفاعش راحته ومیدونه حمله ای در کار نیست

Avatar مهدی زارع
By   مهدی زارع   3829 Day ago

من ادعای حرفه ای وبودن ندارم ولی با نظر دوستان موافقم و به نظرم مسئولین باشگاه ولی آقای قلعه نویی آنچنان مردم را دست کم گرفته اند که آقای قلعه نویی در پاسخ خبرنگار می گوید اگر شما فکر می کنید ما در برابر تراکتور ساز یبد بازی کردیم من دیگر جوابی برای شما ندارم ، و این یعنی ایشان انگار مردم را خیلی دست کم گرفته و فکر میکند نام باید باعث شود تا به همه توهین کند و خود را از همه بالاتر ببیند . ولی در مورد تیم باید بگم که حرف شما کاملا درست است بازیکنان تیم حتی توانایی حفظ توپ برای چند ثانیه را هم ندارند و در مورد خرید بازیکنان هم اگر چیزی نگیم بهتره.

به هر حال ماکه هرچی گفتیم گوش شنوایی نبود از باتجربه ها هم هرکسی انتقادی میکند با واکنش عجیب مسئولین و کادر فنی روبرو میشود .

موفق باشید

Avatar مجید مسلم آذر
By   مجید مسلم آذر   3814 Day ago

با این تیم نیمه جان ، این نتایج خیلی خوبه ولی من به این خرید بازیکن پرسپولیسی خیلی معترضم

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.