اخبار سایر تیمهای مدعی

Avatar امیر حسین اسلامی
اخبار سایر تیمهای مدعی
By   امیر حسین اسلامی   3672 Day ago

در این تاپیک اخبار سایر تیمهای مدعی قهرمانی که در روزهای پیش رو ممکن است اتفاق بیوفته رو مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3672 Day ago

قاسم دهنوی هافبک پرسپولیس محروم شد


قاسم دهنوی هافبک پرسپولیس به دلیل شکایت باشگاه تراکتور سازی از همراهی تیمش محروم شد.
بدنبال شکایت باشگاه تراکتور سازی از این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه از سوی دهنوی و اتمام مهلت 10 روز برای وصول مبلغ فوق ، تازمان اجرای دادنامه 469از سوی این بازیکن و اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قاسم دهنوی از همرای تیم پرسپولیس محروم است.

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3672 Day ago

اخراج ابراهیمی و عبادزاده از تمرینات تراکتور

حسن آذرنیا اظهار داشت: محمد ابراهیمی و محمد عبادزاده با توجه به گزارش تونی اولیویرا سرمربی تیم از حضور در تمرینات این تیم منع شده‌اند.

وی ادامه داد: تونی این 2 بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده و به زودی جلسه این کمیته درباره وضعیت ابراهیمی و عبادزاده تشکیل خواهد شد تا در مورد آنان تصمیم‌گیری شود.

آذرنیا اعتراض به سرمربی برای حضور در ترکیب اصلی را دلیل تصمیم آنتونیو اولیویرا دانست و گفت: عبادزاده از بازیکنان زیر 23 سال تراکتورسازی است که به همراه ابراهیمی باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شوند.

Avatar کاووس رشیدی
By   کاووس رشیدی   3672 Day ago

مرسی از اخبارت

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3672 Day ago

فروزان و بایرامی در اختیار باشگاه قرار گرفتند

دیدار تیم‌های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

پس از این دیدار محسن فروزان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برخی بازیکنان گسترش فولاد در زمین راه می‌رفتند و نان حلال به خانه‌شان نمی‌برند.

در مقابل مهرداد بایرامی نیز نسبت به صحبت‌های فروزان معترض بود و از او انتقاد کرد.

این مسائل باعث شد تا مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد هر دو بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دهد تا در مورد مصاحبه‌های خود توضیحاتی را ارائه دهند.

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3672 Day ago

تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایطی روز جمعه به مصاف گسترش فولاد می‌رود که ۳ بازیکن این تیم غایب هستند.


فولاد خوزستان که با 54 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به نفت تهران در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد در هفته پایانی مسابقات به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود.
فولادی‌ها فردا به تبریز سفر می‌کنند و با استقرار در هتل شهریار به مصاف حریف خود می‌روند.فولاد خوزستان در این دیدار 3 بازیکن خود را در اختیار ندارد.آرش افشین که چند وقتی است دچار مصدومیت شده در این مسابقه غایب است.همچنین عبدالله کرمی و بختیار رحمانی به دلیل محرومیت نمی‌توانند در این مسابقه به میدان بروند.
رحمانی در دیدار مقابل استقلال اخراج شد و کرمی نیز با دریافت کارت زد 3 اخطاره شد.

Avatar لیلا جوکار
By   لیلا جوکار   3672 Day ago

مرسی کامل بود اخبارات..

Avatar zahra*ss*7777 4444*777
By   zahra*ss*7777 4444*777   3672 Day ago
Written by: لیلا جوکار

ممنون....به امید موفقیت اس اس....

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3672 Day ago

اقدامات لازم برای حل مشکل دهنوی انجام شده

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید در رابطه با حل مشکل قاسم دهنوی در ارتباط با باشگاه تراکتورسازی اقدامات لازم در حال انجام است تا مشکل این بازیکن برای آخرین بازی لیگ حل شود.

محمود سالارکیا اظهارکرد: موضوع قاسم دهنوی پیش از این مطرح شده بود. درپی حکم صادره که روی شکایت باشگاه تراکتورسازی انجام شد، اقدامات لازم را انجام دادیم و نحوه پرداخت این مبلغ مشخص شد که بر اساس آن قاسم دهنوی اجازه بازی را دریافت کرد. با توجه به اتفاق جدید هم نامه ای را پیرو همان نامه و توافق برای سازمان لیگ ارسال کرده ایم. در حال پیگیری این موضوع هستیم تا مشکل این بازیکن برای آخرین بازی فصل حل شود.

وی همچنین درباره شکایت تیاگو به فیفا خاطرنشان کرد: تیاگو پیش از این بر اساس مفاد قرارداد و توافق دو طرف شکایت خود را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح کرد. وی مدعی بود که باید 20 هزار دلار دریافت کند، اما پس از طرح دفاعیه از سوی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی اعلام کرد این بازیکن باید چهار هزار دلار هم به باشگاه بازگرداند. وی در کمیته استیناف خواهان تجدید نظر شد که رای کمیته انضباطی تایید شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره حکم اخیر فیفا در پرونده شکایت آرفی و ارجاع وی به همان حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: آرفی در شکایت اولیه خود خواهان دریافت 210 هزار دلار شده بود که در نهایت کمیته انضباطی و کمیته استیناف به پرداخت 109 هزار دلار رای دادند.

Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3671 Day ago

در مورد صحبت های محسن فروزان، امروز خودم تو خبر ساعت 14:30 شبکه خبر دیدم که میگفت: آدم نیم کیلو باشه، ولی مرد باشه وحرف از حلال نبودن نون وغیره میزد!!!؟؟؟ وهمون چیزایی که امیرحسین گفته!!! فکرکنم که تو بازی نفت تبانی شده باشه!!! واین گسترش فولاد که من میبینم، بازی مقابل فولاد م ..............!!!؟؟؟ فوبال ناپاکی داریم...!!!! البته باید دید، عکس العمل کمیته انضباطی در این قبال چیه!؟ که امیدوارم.......!!!؟؟؟

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3671 Day ago

شکایت باشگاه عجمان میتونه عواقب شدیدی برای پرسپولیس داشته باشه !!!

 

 

باشگاه پرسپولیس این روزها به دلیل کمبود شدید بودجه و بدهی‌های سنگین با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنان در روزهای پایانی فصل از مطالبات خود می‌گویند، اما در کنار همه این‌ها موضوع مهمتری مطرح شده که ممکن است باشگاه پرسپولیس را با چالش بزرگی روبرو کند. زمانی که محمدرضا خلعتبری از باشگاه عجمان به پرسپولیس آمد قرارداد بسیار سفت و سختی بسته شد که در صورت پرداخت نشدن به موقع اقساط و شکایت این باشگاه اماراتی به فیفا، مجازات سنگینی انتظار پرسپولیس را می کشد.

به نقل از ایسنا، در وضعیت بحرانی پرسپولیس خبر رسیده که باشگاه عجمان تصمیم به شکایت دارد و به دنبال دریافت قسطی است که شش ماه به تاخیر افتاده است.

زمانی مدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این رابطه توضیح داد: زمانی که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب خلعتبری بود این بازیکن قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با عجمان امضا کرده بود. این مبلغ معادل چهار میلیارد و 200 میلیون تومان است. باشگاه پرسپولیس با اصرار زیاد و پیگیری های محمد رویانیان موافقت عجمان را گرفت و قرار شد مبلغ هشتصد هزار دلار در دو مرحله به این باشگاه اماراتی پرداخت شود.

وی افزود: قرار شده بود 500 هزار دلار در مرحله نخست و 300 هزار دلار هم در دومین مرحله پرداخت شود. اما پرسپولیس ابتدا 400 هزار دلار پرداخت کرد و در ادامه نیز با تاخیر چند ماهه 150 هزار دلار دیگر را به حساب عجمان ریخت. از طرفی هم طبق قرارداد دو باشگاه اعلام شده که در صورت تاخیر در پرداخت‌ها باشگاه پرسپولیس ملزم است به ازای هر ماه تاخیر 50 هزار دلار جریمه پرداخت کند. این یک واقعیت بوده و به صورت کاملا واضح در قرارداد هم آمده است.

زمانی با بیان این که به دلیل همکاری‌اش با باشگاه عجمان از سال‌ها پیش و رابطه‌ای که با آنها دارد موضوع شکایت آنها از پرسپولیس را به تعویق انداخته است، گفت: من وضعیت پرسپولیس را به آنها توضیح دادم و گفتم مدیرعامل‌شان عوض شده و پولی ندارند. حتی باشگاه عجمان چک شخصی من را گرو نگه داشته و حق و حقوقم را پرداخت نکرده است. آنها می‌خواستند ابتدا در زمان نقل و انتقالات نیم فصل به فیفا شکایت کنند، اما حسین هدایتی 150 هزار دلار کمک کرد و این اتفاق نیفتاد.

وی همچنین با اعلام خبر اولتیماتوم باشگاه عجمان به پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌هایش به ایسنا، گفت: باشگاه عجمان امروز (سه‌شنبه) نامه‌ای را تنظیم کرده و قرار است که به باشگاه پرسپولیس ارسال کند. در این نامه آمده است در صورتی که باشگاه پرسپولیس تا پانزده آوریل یعنی یک هفته‌ دیگر 250 هزار دلار باقی مانده را پرداخت نکند، به فیفا شکایت خواهد کرد. بنابراین فکر می‌کنم اماراتی‌ها بیشتر از 10 روز صبر نمی‌کنند. اگر آنها شکایت‌شان به فیفا را عملی کنند حکم بسیار سریع خواهد آمد، چون موضوع انتقال یک بازیکن از باشگاهی به باشگاه دیگر مطرح است و پرسپولیس در این قرارداد موارد زیادی را متعهد شده است. بنابراین جریمه بسیار سنگینی هم در انتظار پرسپولیس است و مطمئنم اگر حکم بیاید پرسپولیسی‌ها پشیمان می‌شوند.

زمانی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا باشگاه عجمان جریمه دیرکرد را بخشیده است یا نه؟ گفت: باشگاه عجمان تا یک هفته‌ دیگر به پرسپولیس مهلت داده تا 250 هزار دلار را بدون احتساب جریمه پرداخت کند. اما اگر کار به شکایت بکشد پرسپولیس در کنار 250 هزار دلار باید 300 هزار دلار هم بابت جریمه دیرکردش پرداخت کند، چرا که پرداخت پرسپولیس شش ماه به تعویق افتاده و در ازای هر ماه باید 50 هزار دلار جریمه شود.

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3671 Day ago

محرومیت دهنوی لغو شد

هافبک پرسپولیس می‌تواند تیمش را در دیدار روز جمعه همراهی کند.
طبق اعلام کمیته مسابقات، با توجه به پرداخت مطالبات قاسم دهنوی به تراکتورسازی تبریز و طبق رای کمیته انضباطی این بازیکن می‌تواند در دیدار روز جمعه برابر تیم استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر به میدان برود

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3670 Day ago

محل بازی گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان تغییر کرد

ورزشگاه دیدار گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان از هفته سی ام لیگ برتر تغییر کرد.
دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان که روز جمعه 22 فروردین قرار بود در ورزشگاه اختصاصی گسترش برگزار شود در همان روز و ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.
تمامی دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر به طور همزمان برگزار می شود. فولاد خوزستان هم یکی از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3670 Day ago

دایی به نشست خبری نرسید

 

علی دایی نتوانست در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال اهواز شرکت کند.
کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم فوتبال استقلال اهواز و پرسپولیس در حالی برگزار شد که علی دایی سرمربی سرخ پوشان پایتخت به دلیل دیر رسیدن پرواز تیمش به اهواز نتوانست در این نشست حاضر شود.

اعلام شده که ساعت پرواز قرمزها به اهواز ساعت 17 است به همین دلیل سرمربی پرسپولیس نتوانست در نشت خبری دیدار تیمش برابر استقلال شرکت کند.

Avatar لیلا جوکار
By   لیلا جوکار   3669 Day ago

بهتر خدا کنه به هیچی و هیچ جایی نرسن این لنگیهای بی کلاس!!!!

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.