انتخاب 4 تن از اعضای هیات مدیره استقلال

Avatar علیرضا جوادیان
انتخاب 4 تن از اعضای هیات مدیره استقلال
By   علیرضا جوادیان   3643 Day ago
انتخاب 4 تن از اعضای هیات مدیره استقلال 4 تن از اعضای هیات مدیره باشگاه ورزشی استقلال تهران مشخص شدند. به گزارش ایسنا، پس از معرفی هیات مدیره پرسپولیس، وزارت ورزش کار بررسی و تعیین اعضای هیات مدیره استقلال را شروع کرد و پس از برگزاری جلسات متعدد با افراد و گروه‌های مختلف، انتخاب اعضای هیات مدیره آبی‌پوشان پایتخت به مرحله نهایی رسیده است. از جمع پیشکسوتان باشگاه استقلال، حضور منصور پورحیدری قطعی شده است و از بین اصغر حاجیلو و مسعود معینی، یکی به عضویت هیات مدیره درخواهد آمد. بهرام افشارزاده، دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک و مشاور کنونی وزیر در امور بین‌الملل که سابقه و تجربه زیادی در ورزش دارد، یکی دیگر از اعضای هیات مدیره استقلال است. وزارت ورزش قصد دارد طبق الگویی که در پرسپولیس اجرا کرد، یکی از شهرداران مناطق تهران را به عضویت هیات مدیره استقلال در آورد. با توجه واقع شدن ورزشگاه مرغوبکار در منطقه 19 تهران، به نظر می‌رسد شهردار منطقه 19 به عضویت هیات مدیره در آید. رضا نثاری، شهردار منطقه 19 است. افجم نیز یکی دیگر از اعضای هیات مدیره استقلال است. او یکی از سرمایه‌گذاران در باشگاه استقلال خواهد بود. هیات مدیره استقلال از 9 نفر تشکیل خواهد شد و پنج عضو دیگر پس از قطعی شدن حامی مالی استقلال انتخاب خواهند شد. به احتمال فراوان، تا اواسط هفته آینده ترکیب هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی خواهد شد. بهرام افشارزاده گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال است اما او هنوز این سمت را نپذیرفته است و مذاکرات وزارت ورزش با افشارزاده همچنان ادامه دارد.
Avatar علیرضا جوادیان
By   علیرضا جوادیان   3643 Day ago
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که همه در انتظار روشن شدن وضعیت هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال هستند اما وزارت ورزش با وجود آنکه از طریق امیر رضا خادم مدعی شده بود تا پایان هفته نفرات جدید هیات مدیره استقلال را معرفی می کند این کار را انجام نداد تا همه چیز به هفته آینده موکول شود. در این بین گمانه‌زنی های زیادی در خصوص نفرات هیات مدیره استقلال مطرح شده اما با پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مشخص شد مهدی پرهام یکی از گزینه‌های اصلی وزارت ورزش برای ریاست هیات مدیره استقلال است. ظاهرا مالک سابق باشگاه نساجی مازندران برنامه های خود را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده و در این زمینه چندین جلسه با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرده است. مهدی پرهام در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این موضوع که آیا صحت دارد به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده و قرار است به زودی معرفی شود گفت: این موضوع هنوز قطعی نشده است ولی من برنامه‌هایم را ارائه کرده ام.باید در این خصوص جلسات بیشتری بگذاریم و صحبت کنیم اما صحبت در این خصوص انجام شده است. وی در پاسخ به این سوال که ممکن است فردا به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی شود گفت: خیر است انشاالله. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930219000402#sthash.q5rCi8N6.dpuf
Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3643 Day ago

امیدوارم که هرچه زودتر هم تکلیف هیئت مدیره و هم مدیرعامل مشخص بشه. والبته افرادی روی کار بیان که درحد و اندازه های تیم بزرگی مثل استقلال باشن....!!!!

Avatar shima HR
By   shima HR   3642 Day ago

انشالله هر اتفاقی که می افته به نفع استقلال باشه...

Avatar کاووس رشیدی
By   کاووس رشیدی   3642 Day ago
Written by: shima HR

انشالله هر اتفاقی که می افته به نفع استقلال باشه...

ایشالا

Avatar افسانه طرقیان
By   افسانه طرقیان   3640 Day ago
Written by: میثم محمدی قراسویی

امیدوارم که هرچه زودتر هم تکلیف هیئت مدیره و هم مدیرعامل مشخص بشه. والبته افرادی روی کار بیان که درحد و اندازه های تیم بزرگی مثل استقلال باشن....!!!!

Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3635 Day ago


اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره را انتخاب کردند.
در نشست امروز هیئت مدیره استقلال کامران صاحب پناه با 5 رای در مقابل 4 رای مقداد نجف نژاد، به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.
رضا صادق پور هم به عنوان نایب رییس هیئت مدیره  انتخاب شد.
این نشست صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان   با حضور امیر رضا خادم، نماینده بازرسی کل کشور و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شد.
 

Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3635 Day ago


سید سعید رضا افجه‌ای، سخنگوی باشگاه استقلال شد.
نخستین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال صبح امروز (شنبه) در محل دفتر بهرام افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان با حضور امیررضا خادم مامور رسیدگی به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد و پس از انتخاب مدیرعامل و رییس و نایب رییس هیات مدیره، سید سعیدرضا افجه‌ای به عنوان سخنگوی این باشگاه منصوب شد.
پیش از این کامران صاحب پناهی و رضا صادق ‌پور به عنوان رییس و نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.

Avatar میثم محمدی قراسویی
By   میثم محمدی قراسویی   3635 Day ago

وبالاخره افشارزاده بعنوان مدیرعامل استقلال کبیر انتخاب شد....

بیوگرافی این شخصیت در لینک زیر....

Avatar ساحره عصار
By   ساحره عصار   3635 Day ago
خوب خدارو شکر یه اتفاقی افتاد ......خوب و بدش بعدا معلوم میشه ولی همینکه یه حرکتی شد و تکلیف تا یه حدی معلوم شد جای شکرش باقیه

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.