مذاکرات قلعه نوعی با بازیکنها

Avatar مهدی ثقفیان
مذاکرات قلعه نوعی با بازیکنها
By   مهدی ثقفیان   3639 Day ago

مذاکره موفق با 7 آبی پوش:

امیر قلعه‌نوعی مدت‌هاست با وجود وضعیت نامشخص مدیریت در باشگاه استقلال کار بستن تیم برای فصل بعد را آغاز کرده و به همین علت است که برخلاف همیشه تصمیم گرفته برای استراحت راهی سفر خارج از کشور نشود و در تهران بماند تا مانند فصل پیش بازیکنان مورد علاقه‌اش از استقلال دور نشوند. پس از جلسه سرپایی قلعه‌نوعی با خادم در جاده تندرستی سرمربی آبی‌پوشان به نوعی مطمئن شد که استقلال فصل بعد هم در اختیار اوست و به همین دلیل بدون فوت وقت مذاکرات با برخی بازیکنان برای حضور در استقلال را آغاز کرد. اما در این میان به گفته یک منبع موثق در باشگاه استقلال، سرمربی آبی‌پوشان از تمدید قرارداد بازیکنان فصل پیش هم غافل نشد و پس از چند روز مذاکره با گزینه‌های مورد نظرش به نتایج خوبی هم دست یافته است. استقلال برای فصل بعد 15 بازیکن آزاد دارد که حالا شنیده‌های ما حاکی از این است که از میان این نفرات 7 بازیکن توافق کرده‌اند که فصل آینده هم آبی‌پوش بمانند که خبر خوبی برای هواداران محسوب می‌شود.

* *

*

از میان بازیکنانی که قرارداد آنها برای فصل بعد به پایان رسیده بود رحمتی، بیگ‌زاده، عمران‌زاده، مبعلی، برهانی، قاضی و پژمان نوری به نماینده سرمربی برای مذاکره جواب مثبت داده‌اند و از همین حالا باید آنها را آبی‌پوش دانست. این در حالی است که طی روزهای گذشته شایعات بسیاری در مورد اختلاف بازیکنانی مانند قاضی با قلعه‌نوعی به گوش می‌رسید. اما مهاجم آبی‌پوشان در این خصوص می‌گوید: آنهایی که شایعه کرده‌اند من با قلعه‌نوعی‌ مشکل دارم کسانی هستند که می‌خواهند من را از استقلال دور کنند ولی من شخصا با قلعه‌نوعی‌ صحبت کردم و ضمن تکذیب اخبار منتشر شده برای فصل بعد به او «یا علی» گفتم.

* * *

اما داستان برای پژمان نوری تا حدودی متفاوت است. قلعه‌نوعی او را می‌خواهد ولی به این بازیکن گفته اگر گزینه‌هایی که در جناح چپ دارد، جذب نشود و ساموئل هم به طور قطعی از استقلال جدا شود آن وقت قرارداد او تمدید خواهد شد و نوری هم که به نظر می‌رسد برای فصل بعد پیشنهاد چندانی ندارد قبول کرده تا منتظر تماس باشگاه باشد. اما از میان بازیکنانی که قرارداد آنها به پایان رسیده و هنوز برای تمدید با این بازیکنان مذاکره‌ای نشده می‌توان به آندو تیموریان، حیدری و سیاوش اکبرپور اشاره کرد.

تیموریان و حیدری در اردوی تیم‌ملی هستند و قرار شده پس از اردوی اتریش نشستی با قلعه‌نوعی داشته باشند، اما نماینده سرمربی هنوز نتوانسته اکبرپور را پیداکند. این در حالی است که به استقلالی‌ها پیغام داده‌اند که مهاجم این تیم در حال مذاکره با مسئولان سایپا است و به نظر می‌رسد با وجود علاقه قلعه‌نوعی به تمدید قرارداد اکبرپور این بازیکن تمایل چندانی به ماندن نداشته باشد و به نوعی خود را از دسترس مسئولان باشگاه خارج کرده تا مذاکره‌ای با او انجام نشود.

Avatar افسانه طرقیان
By   افسانه طرقیان   3638 Day ago
یه جا خوندم که امیر خان اکبرپورو نمیخواد واسمش جزو لیست خروجی بوده پزمان نوری با وجود احترامی که واسش قائلم دوست ندارم بمونه چون نظرم اینه که باید بهتراز اونو بخرن یعنی جوون تر باشه و کارامدتر . امیدوارم خسرو و آندو هم بمونن
Avatar fariba nikzad
By   fariba nikzad   3638 Day ago

اصلادوس ندارم پژمان نوری بمونه

Avatar zahra*ss*7777 4444*777
By   zahra*ss*7777 4444*777   3636 Day ago
Written by: افسانه طرقیان

یه جا خوندم که امیر خان اکبرپورو نمیخواد واسمش جزو لیست خروجی بوده پزمان نوری با وجود احترامی که واسش قائلم دوست ندارم بمونه چون نظرم اینه که باید بهتراز اونو بخرن یعنی جوون تر باشه و کارامدتر . امیدوارم خسرو و آندو هم بمونن

با گفته هات موافقم ضمن اینکه ایشالله اکبرپورم میره

Avatar امیر حسین اسلامی
By   امیر حسین اسلامی   3636 Day ago

به نظرم همیشه 50% کار تیمها در نقل و انتقالات حفظ بازیکنان کلیدی تیم فعلی است.چرا که تمیدی با بازیکنای اصلی و شاخص تیم خودش یک خرید خیلی بزرگ محسوب میشه.

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.