حمایت از هاشم

Avatar محمدحسن ملکی
حمایت از هاشم
By   محمدحسن ملکی   3625 Day ago

من واسه حمایت از هاشم تصویر آواتارم رو عوض کردم بیچاره میگن اصلا شرایط روحی خوبی نداره خداکنه به جام جهانی برسه

Avatar افسانه طرقیان
By   افسانه طرقیان   3624 Day ago
منم امیدوارم هرچه زودتر خوب بشن و بتونن در جام جهانی بازی کنن
Avatar کاووس رشیدی
By   کاووس رشیدی   3623 Day ago

ایشالا که هرجه زودتر خوب بشه و به مسابقات برسه

Avatar ساحره عصار
By   ساحره عصار   3622 Day ago

خیلی بازیکن با اخلاق و مظلومیه .....منم امیدوارم زودتر خوب بشه و به تیم برگرده

Avatar ساحره عصار
By   ساحره عصار   3622 Day ago

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای ضمن تشریح آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم ملی، با ابهام در مورد رسیدن هاشم بیک زاده به جام جهانی اطلاع رسانی کرده است.

به گزارش افکارنیوز، متن این اطلاعیه که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته به شرح زیر است: 

پس از انجام اقدامات پیشگیرانه پزشکی صبح روز چهارشنبه برروی سید جلال حسینی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری و مهرداد پولادی، این بازیکنان در تمرینات روزانه به همراه سایر بازیکنان حضور نداشتند و به تمرینات اختصاصی خود که در راستای رفع آسیب دیدگی های جزیی شان بود پرداختند. 

لازم به توضیح است هیچ یک از بازیکنان فوق الذکر علائمی که موجب نگرانی باشد نداشته و تنها آسیب دیدگی های جزیی داشتند که در دیدار با مونته نگر برای آنها بوجود آمده بود. 

همچنین در خصوص هاشم بیک زاده – بازیکن تیم ملی، پس از بررسی های مجدد و دقیق پزشکی برروی وی امیدواریم که با انجام اقدامات پزشکی خاص و فشرده این بازیکن بتواند در میان سایر بازیکنان تیم ملی در جام جهانی برزیل حضور داشته باشد و برای اینکه بهترین تجهیزات، امکانات پزشکی و منابع انسانی مناسب را به این امر اختصاص داد، در نظر است که این بازیکن زودتر از سایر بازیکنان به برزیل و شهر سائوپائولو اعزام شود و تحت نظارت دقیق کادر پزشکی تیم ملی قرار گیرند. 

اخبار تکمیلی در خصوص وضعیت این بازیکن در اطلاعیه های بعدی توسط کادر پزشکی تیم ملی اعلام خواهد شد.

 

Avatar افسانه طرقیان
By   افسانه طرقیان   3620 Day ago
مدافع ملی پوش کشورمان با چند پیشنهاد از تیم‌های عربی و اروپایی مواجه شده است . هاشم بیگ زاده مدافع تیم ملی ایران که در اردوی اتریش به سر می برد پس از پیشنهادی که برایش از تیم کایسری اس اسپور ترکیه که در سوپر لیگ ترکیه در بین 18 تیم به مقام دوازدهم رسیده مواجه شد حالا با 2پیشنهاد از قطر و اتریش نیز روبرو شده است. نکته جالب این است که یکی از تیمهای قطری علاقه زیادی دارد تا هرچه سریعتر با بیگ زاده قرارداد امضا کنند چرا که معتقد هستند بعد از جام جهانی قطعاً قیمت بازیکنانی که در برزیل حضور دارند به مراتب بیشتر از قبل می شود. البته بازیکن مورد علاقه کی‌روش که در 3بازی آخر ایران در مقدماتی جام جهانی نقش انکارناپذیری در موفقیت ایران داشت تمام حواسش را به تیم ملی و موفقیت با تیم ایران معطوف کرده است و همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کرده است. گفته می شود بیگ زاده علاقه زیادی دارد تا در صورت مهیا بودن شرایط خوب فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.