آرش برهانی کاپیتان شش هفته اول استقلال

Avatar shide HR
آرش برهانی کاپیتان شش هفته اول استقلال
By   shide HR   3570 Day ago


آرش برهانی کاپیتان شش هفته اول استقلال

شفقناورزشی- آرش برهانی در شش هفته اول لیگ بر‌تر به جای امیرحسین صادقی که کاپیتان اول استقلال است، به عنوان نفر اول جلو‌تر از آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

به گزارش شفقناورزشی، صادقی به دلیل مشکلی که در ناحیه عضله شکم داشت، دیروز (یکشنبه) تحت عمل جراحی قرار گرفت و حداقل تا پایان شهریور نمی‌تواند بازی کند. به همین دلیل امیر قلعه نویی تصمیم گرفت تا در غیاب او، برهانی بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد.

آرش برهانی در همین رابطه در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگار شفقناورزشی گفت: خوشحالم که سرمربی من را شایسته کاپیتانی تیم بزرگی چون استقلال می‌داند و به همین دلیل بیشتر از هر زمان دیگری احساس مسئولیت می‌کنم و تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا در طول لیگ چهاردهم یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمم باشم و بتوانیم با کمک سایرین عنوان ارزشمند قهرمانی را به طرفدارانی که در سرتاسر ایران حمایتمان می‌کنند، تقدیم کنیم.

مهاجم آبی پوشان همچنین ادامه داد: استقلال در سال گذشته يکی از بد‌ترین دوران ۱۰ سال اخیر خود را پشت سر گذاشت و به همین دلیل بر همه ما سخت گذشت و شرمنده استقلالی‌ها شدیم. دقیقا به همین دلیل است که در لیگی که قرار است این هفته شروع شود، سرشار از انگیزه هستیم تا بتوانیم برابر هر رقیبی به گونه‌ای بازی کنیم که به راحتی شکستشان بدهیم تا در آخر برای چهارمین بازی قعرمانی در لیگ بر‌تر را از آن خود کنیم.

گفتنی است با تصمیم امیر قلعه نویی امیرحسین صادقی، آرش برهانی و آندرانیک تیموریان به ترتیب کاپیتان‌های اول تا سوم استقلال در چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر هستند. فصل پیش فرهاد مجیدی و سید مهدی رحمتی کاپیتانهای اول و دوم بودند که مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد و رحمتی هم به باشگاه پیکان پیوست.

Avatar zahra*ss*7777 4444*777
By   zahra*ss*7777 4444*777   3569 Day ago
آرش لیاقتشو داره...آرش آقای گل،کاپــــــــــــیتان متعصب دوست اریم
Avatar احسانه رئیس السادات
By   احسانه رئیس السادات   3567 Day ago

ارش اقای گل .امسال ایشاا لنگو سوراخ سوراخ میکنه

The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.