زلاتان:پپ باعث شد قهرمان چمپیونزلیگ نشوم

زلاتان ابراهیموویچ معتقد است که تاکتیک های پپ گواردیولا مانع از قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان در سال 2010 شد.

 بارسا که در آن فصل مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ محسوب می شود، زلاتان را از اینتر به خدمت گرفت و در مقابل اتوئو را به اینتر واگذار کرد. آنها در نیمه نهایی آن فصل مغلوب اینتر زدند و زلاتان معتقد است مسئولیت این ناکامی، برعهده گواردیولا است.
او به کانال پلاس گفت:" ما بی تردید بهترین تیم دنیا را داشتیم. اما به دلیل تصمیمات بد یک نفر، نتوانستیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم. اما فوتبال همین است. اکنون دیگر جای شکایت نیست. باید این را فراموش کرد زیرا من لحظات پر حسرتی در بارسا داشتم."
زلاتان که با هیچ تیمی قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه نکرده، این موضوع را یک ناکامی نمی داند:" اگر بتوانم قهرمان این رقابت ها شوم، خیلی خوشحال خواهم شد. اگر این جام را ببرم، فوق العاده است اما نرسیدن به آن، ناکامی نیست."





او همچنین در مورد حضور پاریس سنت ژرمن در لیگ قهرمانان و احتمال موفقیت در این رقابت ها گفت:" ما هنوز در حال یادگیری هستیم. ما یک باشگاه جدید در چمپیونزلیگ هستیم و باید تجربه به دست بیاوریم. این تیم در دو سال اخیر ساخته شد و دو بار به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسیدیم. می خواهیم امسال بیشتر پیش برویم.
نکات جزئی هستند که سرنوشت ساز می شوند و امیدوارم که بتوانیم این بار با رعایت همین جزئیات، به موفقیت برسیم."

Sep 29, 2014 10:01

Comments


Sender name is required
Email is required
Characters left: 500
Comment is required


The material published on this site is not necessarily the opinion and the official position of the Cultural Club of Independence.

The use of this site's content is strictly limited to the source.